همکاری دولت کانادا با شهر ویندزور برای کشف پتانسیل پارک ملی شهری در ویندزور

[ad_1] همکاری در زمینه پتانسیل یک پارک ملی شهری در مجتمع دشتی Ojibway آغاز شده است 9 آگوست 2021 ویندزور ، نمایندگی پارکهای انتاریو کانادا در کانادا و سراسر جهان ، آگاهی روزافزونی از اهمیت پارک های شهری به عنوان مکان های ضروری برای حفاظت ، تفریح ​​، یادگیری و رفاه روحی و جسمی وجود

کد خبر : 90514
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
همکاری دولت کانادا با شهر ویندزور برای کشف پتانسیل پارک ملی شهری در ویندزور

[ad_1]

همکاری در زمینه پتانسیل یک پارک ملی شهری در مجتمع دشتی Ojibway آغاز شده است

9 آگوست 2021 ویندزور ، نمایندگی پارکهای انتاریو کانادا

در کانادا و سراسر جهان ، آگاهی روزافزونی از اهمیت پارک های شهری به عنوان مکان های ضروری برای حفاظت ، تفریح ​​، یادگیری و رفاه روحی و جسمی وجود دارد.

به دنبال اعلام جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارکهای کانادا ، در 4 آگوست ، برای راه اندازی برنامه جدیدی برای حمایت از ایجاد شبکه ای از پارکهای ملی شهری ، کارینا گولد ، وزیر بین الملل توسعه ، به درو دلکنز ، شهردار ویندزور ، در ویندزور ، انتاریو پیوست تا امضای بیانیه همکاری دیگری را برای کشف پتانسیل یک پارک شهری ملی در این منطقه اعلام کند.

یک پارک ملی شهری در ویندزور به آسانی در دسترس شهروندان قرار می گیرد و فرصت هایی را برای ارتباط و آشنایی با طبیعت و فرهنگ محلی فراهم می کند. سایت پیشنهادی برای پارک ملی احتمالی شهری شامل زمینهایی در مجتمع دشتی اوجیبوی است. پارکهای کانادا و شهر ویندزور همچنین امکاناتی را برای گنجاندن املاک مجاور در محدوده پارک پیشنهادی در نظر خواهند گرفت.

حفاظت و گسترش دسترسی کانادایی ها به طبیعت در اولویت دولت کانادا است. بودجه 2021 سرمایه گذاری تاریخی 2.3 میلیارد دلاری را در طول پنج سال در میراث طبیعت کانادا برای حل بحران تنوع زیستی ، حفاظت و حفاظت از طبیعت و ایجاد شغل در حفاظت و مدیریت طبیعت انجام داد. برنامه ملی پارک های شهری به تعهد کانادا برای حفاظت از تنوع زیستی و حفظ 25 درصد از خشکی ها و آب های داخلی و 25 درصد از مناطق دریایی و ساحلی تا سال 2025 کمک می کند و تا 3030 تا 30 درصد کار می کند.

شبکه پارکهای ملی شهری شامل مناطقی است که تحت طیف وسیعی از مدلهای حکومتی انعطاف پذیر اداره می شود ، از جمله مکانهای تحت مدیریت فدرال ، مکانهای اداره شده توسط شخص ثالث و مدلهای مشارکت.

پارکهای کانادا متعهد شده است تا با شرکای بومی همکاری کند تا اطمینان حاصل کند که پارکهای ملی شهری فضا را برای سرپرستی بومی فراهم می کند ، صداها و داستانهای بومی را ترویج می دهد و فرصتهایی را برای ارتباط با زمینها و آبها بر اساس دانش و ارزشهای بومی ارائه می دهد.

علاوه بر شهر ویندزور ، پارک های کانادا بیانیه همکاری با اداره دره میواسین و شهرداری های وینیپگ (MB) و هالیفاکس (NS) را امضا کرده اند و برای شناسایی مکانهای احتمالی پارکهای شهری در مکانهای مختلف ، از جمله منطقه بزرگتر ادمونتون (AB) ، Colwood (BC) و مونترال (QC).

– 30 –

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.