همکاری دولت کانادا با جوامع ساحلی بومی برای افزایش ایمنی دریایی در سرتاسر اینوئیت نونانگات

[ad_1] 21 جولای 2021 Iqaluit ، NU – از طریق طرح حفاظت از اقیانوس ها ، دولت کانادا با مشارکت جوامع ساحلی بومی برای بهبود ایمنی دریایی کار می کند. به عنوان بخشی از این طرح ، در سال 2017 گارد ساحلی کانادا برنامه خلبان داوطلبانه قایق های جامعه بومی را راه اندازی کرد. این

کد خبر : 96725
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
همکاری دولت کانادا با جوامع ساحلی بومی برای افزایش ایمنی دریایی در سرتاسر اینوئیت نونانگات

[ad_1]

21 جولای 2021

Iqaluit ، NU – از طریق طرح حفاظت از اقیانوس ها ، دولت کانادا با مشارکت جوامع ساحلی بومی برای بهبود ایمنی دریایی کار می کند. به عنوان بخشی از این طرح ، در سال 2017 گارد ساحلی کانادا برنامه خلبان داوطلبانه قایق های جامعه بومی را راه اندازی کرد. این برنامه بودجه ای را برای جوامع بومی برای خرید قایق و تجهیزات برای ایجاد ظرفیت جستجو و نجات در آب فراهم می کند. این سرمایه گذاری ها به جوامع بومی اجازه می دهد تا گام های مشخصی را برای تقویت ظرفیت خود به عنوان بخشی از نیروهای کمکی گارد ساحلی کانادا بردارند.

امروز ، وزیر شیلات ، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا ، برنادت جردن محترم ، بودجه ای را برای شش منطقه در Inuit Nunangat که در چهارمین سال برنامه خود از بودجه دریافت می کنند ، اعلام کردند ، از جمله: انجمن نجات ، انجمن دریایی Igloolik و انجمن جستجو و نجات Aklavik که برای خرید یک قایق ، تریلر و تجهیزات مربوطه کمک مالی دریافت می کنند. نجات دریایی Kugluktuk بودجه ای برای خرید مواد لازم برای ساختن پناهگاه قایق دریافت می کند و شرکت زمینی Nunaturlik در Kangiqsujuaq بودجه ای برای قایق ، پناهگاه قایق و تجهیزات مربوطه دریافت می کند.

در مجموع 1.5 میلیون دلار اعتبار به جوامع ارائه شده است. با تجهیزات جدید و آموزش های کمکی گارد ساحلی کانادا ، اعضا مجهزتر شده و آمادگی لازم برای پاسخگویی به حوادث دریایی را دارند و به افزایش ایمنی جوامع خود و آبها و سواحل اطراف کمک می کنند.

نیروهای کمکی گارد ساحلی کانادا از شش سازمان غیر انتفاعی تشکیل شده است که دارای 4000 عضو داوطلب با دسترسی به بیش از 1000 قایق می باشند که توانایی جستجو و نجات دریایی دولت کانادا را افزایش می دهد. گارد ساحلی کانادا سالانه مبلغ 7.7 میلیون دلار به برنامه کمکی کمک مالی می کند. کمکی سالانه به تقریباً 25 درصد از تماس های دریایی برای کمک پاسخ می دهد و اغلب خدمات نجات دهنده زندگی را ارائه می دهد.

طرح 1.5 میلیارد دلاری حفاظت از اقیانوس ها بزرگترین سرمایه گذاری است که تا کنون برای حفاظت از سواحل و آبراه های کانادا انجام شده است. این طرح ملی در حال ایجاد یک سیستم ایمنی دریایی قوی تر است که امروزه فرصت های اقتصادی را برای کانادایی ها فراهم می کند ، در حالی که از خطوط ساحلی و آب پاک ما برای نسل های آینده محافظت می کند. این کار با همکاری نزدیک با مردم بومی ، ذینفعان محلی و جوامع ساحلی انجام می شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.