همکاری جدید B2BinPay با باشگاه ورزشی یک پیروزی هم برای ورزش و هم برای فین‌تک است – انتشار مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. B2BinPay نشان داد که آنها اکنون اسپانسر رسمی باشگاه اتلتیک، یکی از مشهورترین تیم های فوتبال اسپانیا هستند! این همکاری مهم از 14 فوریه آغاز خواهد شد و تا فصل 2023/2024 لالیگا ادامه خواهد داشت. در بالای لوگوی B2BinPay که به طور برجسته در تمام لباس های رسمی دیده می

کد خبر : 328900
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
همکاری جدید B2BinPay با باشگاه ورزشی یک پیروزی هم برای ورزش و هم برای فین‌تک است – انتشار مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. B2BinPay نشان داد که آنها اکنون اسپانسر رسمی باشگاه اتلتیک، یکی از مشهورترین تیم های فوتبال اسپانیا هستند! این همکاری مهم از 14 فوریه آغاز خواهد شد و تا فصل 2023/2024 لالیگا ادامه خواهد داشت.

در بالای لوگوی B2BinPay که به طور برجسته در تمام لباس های رسمی دیده می شود، چندین طرح بازاریابی مشترک نیز برای اجرا برنامه ریزی شده است. از طریق همکاری با Athletic Club، B2BinPay امیدوار است پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را بیش از هر زمان دیگری به طرفداران مشتاق فوتبال در سراسر جهان نزدیک کند.

با اشتیاق، آرتور عزیزوف – مدیر عامل شرکت مادر B2BinPay، B2Broker – از این خبر ابراز خوشحالی کرد: “من خودم یک طرفدار پرشور فوتبال هستم و ما تیم فوتبال شرکتی خود را اینجا در B2BinPay داریم. به همین دلیل است که من با افتخار اعلام می کنم که شرکت ما اکنون اسپانسر باشگاه بزرگ ورزشی خواهد بود. ما شک نداریم که تیم اتلتیک در فصل های آینده 22/23 و 23/24 در لالیگا پیروز خواهد شد و به طور بالقوه راه خود را به فینال لیگ اروپا بازی خواهد کرد! همچنین، ما امیدواریم که حمایت مالی ما از اتلتیک بیلبائو فرصتی برای ترویج پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شده در بین هواداران فوتبال و به طور کلی در اروپا باشد.

ما بسیار خوشحالیم که با یک شرکت پیشرو مانند B2BinPay به این توافق دست یافتیم و مطمئن هستیم که برای دستیابی به اهدافی که برای خود تعیین کرده ایم، همراهی عالی در سفر خواهد بود. جان اوریارته، رئیس باشگاه ورزشی.

درباره B2BinPay

برای شرکت هایی که به دنبال تراکنش های رمزنگاری امن و بی دردسر هستند، B2BinPay بالاتر از بقیه است. کارمزدهای بی نظیر، فرآیند یکپارچه سازی سریع و کارایی درجه یک آنها را برای مشاغل با هر اندازه ای عالی می کند – به شرکت ها اجازه می دهد به راحتی پرداخت ها را در مجموعه ای از سکه ها، توکن ها و استیبل کوین ها بپذیرند!

سخنان پایانی

مشارکت Athletic Club و B2BinPay نقطه عطفی برای هر دو شرکت است که پتانسیل بسیار زیاد و پاداش‌های پرسود را ارائه می‌دهد. این نشان دهنده آغاز سفری امیدوارکننده است که دو نیروگاه را در صنایع خود به هم متصل می کند. با تعهد متقابل به پیشبرد پرداخت‌های ارزهای دیجیتال، این سرمایه‌گذاری پیشگامانه مطمئناً حضور خود را احساس خواهد کرد!


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.