همکاری با نیوفاندلند و لابرادور برای توقف از دست دادن تنوع زیستی

[ad_1] 6 آوریل 2022 – سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور حفظ و احیای طبیعت برای کمک به مبارزه با تغییرات آب و هوایی حیاتی است. حفاظت از تنوع زیستی و گونه های در معرض خطر؛ و یک اقتصاد قوی و پایدار حفظ کنند. تنوع زیستی، در سطح جهانی و در کانادا، با سرعتی بی‌سابقه در

کد خبر : 189348
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۴۳
همکاری با نیوفاندلند و لابرادور برای توقف از دست دادن تنوع زیستی

[ad_1]

6 آوریل 2022 – سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور

حفظ و احیای طبیعت برای کمک به مبارزه با تغییرات آب و هوایی حیاتی است. حفاظت از تنوع زیستی و گونه های در معرض خطر؛ و یک اقتصاد قوی و پایدار حفظ کنند. تنوع زیستی، در سطح جهانی و در کانادا، با سرعتی بی‌سابقه در تاریخ بشر رو به کاهش است. همه ما برای تامین غذا، آب تمیز، هوای قابل تنفس و آب و هوای قابل زندگی به طبیعت وابسته هستیم.

امروز، کانادا، نیوفاندلند و لابرادور متعهد شده اند که ایجاد مناطق حفاظت شده جدید در این استان را تسریع کنند. با درک اهمیت تنوع زیستی و تلاش‌های حفاظت از طبیعت که می‌تواند از اهداف زیست‌محیطی گسترده‌تر و انعطاف‌پذیری در برابر تغییرات آب‌وهوایی حمایت کند، دو دولت توافق کردند که با یکدیگر همکاری کنند:

  • ایجاد منطقه حفاظت شده حوضه آبخیز رودخانه ایگل با مشورت جوامع بومی تا سال 2025.
  • مذاکره در مورد یادداشت تفاهم تا پایان سال 2022 برای ارزیابی امکان سنجی منطقه حفاظتی دریایی ملی آبدره های ساحل جنوبی و در نظر گرفتن یک پارک ملی مجاور در منطقه بورژئو. و
  • با مشارکت جوامع بومی لابرادور، با پیشبرد فرصت‌های حفاظت از دریا در ساحل لابرادور موافقت کنید.

دو دولت همچنین توافق کردند که شناسایی مناطق ملی حفاظت شده دریایی، مناطق ملی حیات وحش، پارک های ملی، و مناطق حفاظت شده دریایی تحت رهبری شیلات و اقیانوس ها در نیوفاندلند و لابرادور را بررسی کنند. این کار بر اساس تلاش‌های مشترک بین دولت‌ها و میراث و مزایایی است که چهار پارک ملی موجود برای اقتصاد استان به ارمغان می‌آورند. دولت نیوفاندلند و لابرادور از این تلاش های مهم برای افزایش مناطق حفاظت شده و کاهش تلفات تنوع زیستی حمایت می کند.

کانادا، نیوفاندلند و لابرادور همچنین توافق کردند که مذاکرات را در مورد توافقنامه طبیعت که بر پیشبرد تعدادی از مسائل مربوط به طبیعت، از جمله حفاظت از زیستگاه گونه‌های در معرض خطر و پرندگان مهاجر تمرکز می‌کند، پیش ببرند.

دولت کانادا سرمایه گذاری قابل توجهی برای حمایت از طبیعت و راه حل های آب و هوایی مبتنی بر طبیعت انجام داده است. این شامل تعهد به حفاظت از 25 درصد از زمین ها و اقیانوس ها تا سال 2025 و در عین حال تلاش برای رسیدن به 30 درصد تا سال 2030 است. این سرمایه گذاری ها به کاهش انتشار خالص گازهای گلخانه ای کشور کمک می کند تا به کانادا در دستیابی به توافقنامه پاریس 2030 و اهداف صفر خالص 2050 کمک کند. در سال 2019، دولت کانادا همچنین استاندارد حفاظتی جدیدی را برای مناطق جدید حفاظت شده دریایی فدرال اعلام کرد که در آن اکتشاف و بهره برداری نفت و گاز، استخراج معادن، تخلیه و صید ترال در کف ممنوع خواهد بود.

با همکاری یکدیگر می توان با تغییرات آب و هوایی مقابله کرد و از دست دادن تنوع زیستی جلوگیری کرد. آینده بستگی به اقدام در حال حاضر دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.