«همپیمان بودن به معنای رعیت بودن نیست» – اخبار بیت کوین

[ad_1] امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه تصمیم گرفته است تز سیاست خودمختاری راهبردی خود را دوچندان کند و اعلام کند که اروپا نباید در مورد تایوان در کنار پکن یا واشنگتن قرار گیرد. ماکرون در یک سفر دولتی به آمستردام اعلام کرد که متحد آمریکا بودن به معنای دست نشاندگی نیست و انتقادات و تمجیدها

کد خبر : 345916
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
«همپیمان بودن به معنای رعیت بودن نیست» – اخبار بیت کوین

[ad_1]

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه تصمیم گرفته است تز سیاست خودمختاری راهبردی خود را دوچندان کند و اعلام کند که اروپا نباید در مورد تایوان در کنار پکن یا واشنگتن قرار گیرد. ماکرون در یک سفر دولتی به آمستردام اعلام کرد که متحد آمریکا بودن به معنای دست نشاندگی نیست و انتقادات و تمجیدها را برای موقعیت خود به طور یکسان برانگیخت.

ماکرون سیاست خودمختاری استراتژیک برای اروپا در مورد تایوان را دو چندان می کند

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، موضع خود را در مورد وفاداری فرانسه و اروپا در مورد درگیری احتمالی در تایوان تقویت کرده است. مکرون در سفر اخیر خود به آمستردام، اظهارات قبلی خود را دوچندان کرد و اظهار داشت که اروپا باید بی طرف بماند و گروهی شدن با هر یک از طرف های درگیری جنگی را رد کند.

مکرون در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنار مارک روته نخست وزیر هلند در 12 آوریل گفت:

متحد بودن به معنای دست نشاندن نیست… به این معنا نیست که ما حق نداریم برای خود فکر کنیم.

این اظهارات مکمل آنچه ماکرون در سفر خود به رئیس جمهور شی در چین بیان کرد، با تأیید اعتقاد خود به دکترین “خودمختاری استراتژیک” و بیان اینکه اروپا هیچ امکانی برای اقدام در تایوان ندارد، بیان شد. ماکرون توضیح داد که هرگونه اظهاراتی در مورد این پرونده فقط به ایجاد تنش بیشتر در بخش‌های درگیر کمک می‌کند

در آن زمان، مکرون همچنین ایده گرفتار شدن در آشفتگی را که متحدان ایالات متحده به حساب می‌آمد، رد کرد: «پارادوکس این است که با هراس غلبه کنیم، معتقدیم که فقط پیروان آمریکا هستیم.

واکنش های مثبت و منفی

اظهارات ماکرون واکنش‌های بی‌شماری را برانگیخته است، برخی دیدگاه بین‌المللی آن را ستایش می‌کنند و برخی دیگر از نگرش آن نسبت به چین انتقاد می‌کنند. مارکو روبیو، سناتور آمریکایی، دیدگاه مکرون در مورد موضوع تایوان را نادیده گرفت و اعلام کرد که اگر اروپا “طرف بین ایالات متحده و چین را بر سر تایوان انتخاب نکند، شاید ما نیز نباید در اوکراین طرفی را انتخاب کنیم.”

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده نیز نظر خود را در مورد این موضوع بیان کرد و با تند بودن ماکرون اظهار داشت که در حالی که او دوست بود، “با چین تمام شد و الاغ او را بوسید.” ماکرون از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد و اظهار داشت که ترامپ بخشی از تشدید تنش بود که می خواست از آن اجتناب کند.

اظهارات مکرون بخشی از زنجیره رویدادهای اخیر است که هژمونی و نفوذ ایالات متحده در اروپا و خاورمیانه را به چالش می کشد. در 4 آوریل، پس از آن که سازمان کشورهای صادرکننده نفت و روسیه (اوپک پلاس) یک سری کاهش تولید خود به خودی نفت را اعلام کردند، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی اعلام کرد که دیگر علاقه ای به راضی نگه داشتن آمریکا ندارد.

نظر شما در مورد سیاست استقلال استراتژیک ماکرون چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Frederic Legrand – COMEO، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.