همه چشم ها به CPI قبل از جلسات RBA و Fed

پیش بینی دلار استرالیا: صعودی دلار استرالیا برای سرنخ هایی در مورد اقدام RBA به CPI محلی روی می آورد کاهش تسهیلات PBOC چین، بازار کالایی که از قبل داغ بود را تقویت کرد به نظر می رسد که تجاوزگری فدرال به دلار قیمت گذاری شده است. آیا AUD/USD سود خواهد داشت؟ پس از گروگان

کد خبر : 158965
تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
همه چشم ها به CPI قبل از جلسات RBA و Fed


پیش بینی دلار استرالیا: صعودی

  • دلار استرالیا برای سرنخ هایی در مورد اقدام RBA به CPI محلی روی می آورد
  • کاهش تسهیلات PBOC چین، بازار کالایی که از قبل داغ بود را تقویت کرد
  • به نظر می رسد که تجاوزگری فدرال به دلار قیمت گذاری شده است. آیا AUD/USD سود خواهد داشت؟

پس از گروگان گرفتن عوامل خارجی در سال جاری، تمرکز AUD/USD احتمالاً در این هفته به عوامل داخلی معطوف خواهد شد.

اعداد بسیار مهم CPI سه ماهه چهارم در روز سه شنبه قرار می گیرند و RBA برای اولین بار در 2 ماه گذشته در 1 فوریه تشکیل جلسه می دهد.

AUD

در ظاهر، این اعداد نباید مشکل زیادی برای RBA ایجاد کنند. اگر آنها به حد انتظار نزدیک شوند، مجبور نخواهند شد که خیلی تهاجمی عمل کنند.

هدف تورم اجباری 2 تا 3 درصد در چرخه تجاری است. آنها قبلا اعلام کرده بودند که “پیش بینی مرکزی این است که تورم اساسی در سال 2023 به 2 و نیم درصد برسد.” تورم زیربنایی، اندازه گیری میانگین کوتاه شده است.

با این حال، هر گونه غافلگیری صعودی ممکن است بازار را به پیش بینی یک RBA جنگ طلب تر برانگیزد. آنها قبلاً اعلام کرده بودند که برنامه خرید دارایی در جلسه فوریه تجدید نظر خواهد شد.

جدای از CPI، اشتغال یکی دیگر از مؤلفه‌های کلیدی RBA است که باید در نظر گرفته شود و داده‌های این هفته بازار کار قوی را در دسامبر نشان می‌دهد. مطابق با انتظارات، 64.8 هزار شغل برای ماه اضافه شد. این در حالی است که نرخ بیکاری بهتر از حد انتظار بود و از 4.6 درصد قبل به 4.2 درصد کاهش یافت.

چاپ تورم نزدیک به پیش بینی ها احتمالاً منجر به انتظارات بازار در مورد کاهش یا حذف بالقوه برنامه خرید دارایی توسط RBA می شود.

این هفته شاهد بودیم که بانک مردمی چین (PBOC) با افزودن نقدینگی و کاهش چندین نرخ استقراض کلیدی، سیاست پولی خود را تسهیل کرد. یک سیاست کووید-19 صفر مورد و در مورد تحولات در بخش املاک آنها باعث این اقدام شد.

این اره سنگ آهن و سایر فلزات آهنی شارژ بیشتری دارند. کالاهای انرژی، طلا، مس و آلومینیوم همچنان در سطوح بالا به تجارت می‌پردازند و بر دلارهای صادراتی استرالیا افزوده می‌شود.

در حال حاضر، تا زمانی که AUD/USD در پایین ترین حد دهه 70 باقی بماند، شرایط تجارت احتمالاً به افزایش ادامه خواهد داد و حتی بیشتر از اقتصاد داخلی حمایت می کند. اگر AUD/USD افزایش یابد، آنگاه شرایط معامله به معنای بازگشت است.

البته، دلار آمریکا به ایفای نقش برای AUD/USD ادامه خواهد داد و فدرال رزرو در این هفته تشکیل جلسه خواهد داد. بازار به شدت به دنبال راهنمایی بیشتر در مورد جدول زمانی افزایش نرخ بهره و سرعت کاهش ترازنامه فدرال رزرو است.

علیرغم عقب نشینی برای پایان هفته، بازدهی خزانه داری ایالات متحده تا سال 2022 افزایش یافته است و بازدهی G-10 را با خود بالا برده است. گسترش 10 ساله اوراق قرضه دولت مشترک المنافع استرالیا (ACGB) به وزارت خزانه داری دوباره آغاز شده است.

گسترش بیشتر این اسپرد می تواند از AUD حمایت کند. افزایش قیمت کالاها و RBA بالقوه جنگ طلب نیز ممکن است به تقویت AUD/USD کمک کند.

نمودار – AUD/USD، سنگ آهن (SGX) و نفت خام (WTI)

لطفا توضیحی برای تصویر اضافه کنید

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست DailyFX.com برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر یا @DanMcCathyFX در توییتر استفاده کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.