همه چالش های لوئیز انریکه در پاریس

[ad_1] ایمان گودرزی؛ در پاریس لوئیز انریکه پس از مذاکراتی که با تیم های لیگ برتر و سری آ داشت در نهایت هدایت پی اس جی را بر عهده گرفت. آرزوی همیشگی او سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس بود اما بعد از بررسی پروژه های چلسی، تاتنهام و ناپولی تصمیم گرفت که آینده‌اش را در

کد خبر : 374139
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۰
همه چالش های لوئیز انریکه در پاریس

[ad_1]

ایمان گودرزی؛ در پاریس لوئیز انریکه پس از مذاکراتی که با تیم های لیگ برتر و سری آ داشت در نهایت هدایت پی اس جی را بر عهده گرفت. آرزوی همیشگی او سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس بود اما بعد از بررسی پروژه های چلسی، تاتنهام و ناپولی تصمیم گرفت که آینده‌اش را در پاریس ادامه دهد. لیگ جدید، رختکن پر از ستاره یا کسب لیگ قهرمانان اروپا از جمله دلایلی بود که سرمربی سابق لاروخا را به پاریس کشاند.

چابک آنلاین به نقل از مارکا نوشت؛ بعد از این انتخاب، زمان برنامه ریزی او و خانواده‌اش برای زندگی جدید آغاز شد. او کار خود را با انتخاب کادر فنی شروع کرد که آن را رافل پل (مربی بدنی)، آیتور اونزوئه (آنالیزور) و خواکین والدس (روانشناس) تشکیل می دادند. چالش بعدی انریکه در پاریس انتخاب محل سکونت بود ابتدا، برخی از خانه‌ها در مرکز شهر بررسی شدند، اما خانواده ترجیح دادند در محلی نزدیک به شهرک ورزشی پی اس جی ساکن شوند.این تغییر منظره البته برای همسر سرمربی زیاد سخت نبود، زیرا النا کول به زبان این کشور تسلط کامل دارد. لوئیس انریکه نیز به لطف همین قضیه در کنفرانس معارفه‌اش چند کلمه فرانسوی نیز صحبت کرد و به یادگیری این زبان ادامه می‌دهد. درکنار یادگیری زبان فرانسه او باید رختکن را نیز به خوبی مدیریت کند. با خروج بسیاری از ستاره ها و همچنین رفتن احتمالی امباپه، انریکه باید مثل تمام سرمربیان تیم های برتر دنیا به دنبال ساخت تیمی قدرتمند برای رقابت در تمام تورنمنت ها باشد. چیزی که مشخص است او حالا فقط بازیکنانی می خواهد که با تمام وجود برای این تیم بجنگد و چیزی کم نگذارد. امباپه نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.لوئیس انریکه به ستاره فرانسوی نگاه دیگری نخواهد داشت.

چالش بسیار کوچکتر، در مورد جو هواداران است، اسپانیایی از جو پارک دو پرنس آگاه است. درطول فصل گذشته انتقادات مداوم از هیئت مدیره و سوت های متعدد علیه بازیکنان و مربی وجود داشت. این وضعیت به او انگیزه می دهد و اسپانیایی به خودش اعتماد دارد که می تواند آن جو را تغییر دهد. لوچو در پنج روز گذشته پنج بازیکن جدید به تیمش اضافه کرده و تیم به کل متحول شده است. این ورودی ها زمانی که بازیکنانی مثل مسی و راموس از تیم رفته‌اند قابل درک است. با نبود این دو بازیکن، لوئیز انریکه باید تیمی را تشکیل دهد که تشنه بردن باشد و از همه مهم تر اینکه یک هدف واضح را دنبال کند؛ قهرمانی در لیگ قهرمانان!

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.