همه نگاه ها به CPI ایالات متحده در پیش است، با جلسات مختلط در آسیا: DJIA، USD/JPY، NZD/USD

[ad_1] توصیه شده توسط Jun Rong Yeap پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید خلاصه بازار پیشبرد محتاطانه معمول برای انتشار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده نتوانست ریسک ریسک پذیری را در وال استریت یک شبه متوقف کند، زیرا شاخص های اصلی ایالات متحده در بخش های ارزشی (انرژی، صنایع، مالی) افزایش

کد خبر : 373670
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۱۱
همه نگاه ها به CPI ایالات متحده در پیش است، با جلسات مختلط در آسیا: DJIA، USD/JPY، NZD/USD

[ad_1]

توصیه شده توسط Jun Rong Yeap

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

خلاصه بازار

پیشبرد محتاطانه معمول برای انتشار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده نتوانست ریسک ریسک پذیری را در وال استریت یک شبه متوقف کند، زیرا شاخص های اصلی ایالات متحده در بخش های ارزشی (انرژی، صنایع، مالی) افزایش یافتند. اعتماد بازار ممکن است با توجه به انتظارات گسترده برای CPI آتی ایالات متحده به وجود بیاید که نشان دهنده تعدیل بیشتر در فشارهای قیمتی باشد، به طوری که انتظار می رود رقم اصلی نسبت به 4% قبلی به 3.1% نسبت به سال قبل کاهش یابد. به همین ترتیب، انتظار می‌رود که جنبه اصلی از 5.3 درصد در ماه می به 5.0 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یابد. پیش‌بینی می‌شود که در ماه به ماه، هر دو نرخ تورم اصلی و اصلی 0.3 درصد افزایش پیدا کنند.

کاهش دیگری در شاخص CPI اصلی ایالات متحده ممکن است درجاتی از موفقیت در اقدامات انقباضی فدرال رزرو تا کنون را تقویت کند و فضا را برای فدرال رزرو برای در نظر گرفتن توقف طولانی مدت نرخ برای انعطاف بیشتر سیاست باز بگذارد. هر گونه شگفتی صعودی در تورم ممکن است صحبت از افزایش بیشتر نرخ بهره را روی میز قرار دهد، اما با توجه به این که افزایش ۲۵ واحد پایه (bp) در حال حاضر برای جلسه آتی فدرال رزرو (احتمال ۸۸٪ از معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو آمریکا) و روند گسترده تر، قیمت بالایی دارد. از آنجایی که تورم همچنان رو به نزول است، ممکن است به طور بالقوه مجبور شود اعداد تورمی را کاهش دهد تا تغییر قابل توجهی در قیمت گذاری نرخ ایجاد کند.

DJIA از نوامبر سال گذشته تا حد زیادی در یک الگوی تثبیت گسترده معامله شده است، با آزمایش مجدد محدوده تثبیت بالایی که با تشکیل یک الگوی دو بالا مشخص شده است. به نظر می رسد واگرایی های نزولی در شاخص قدرت نسبی (RSI) و واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) به تعدیل شتاب صعودی در قله های اخیر اشاره دارد، اما با این وجود، خریداران موفق شده اند یک شبه از خط گردن دوگانه در سطح 33600 دفاع کنند. آزمایش مجدد دیگری از محدوده بالایی ممکن است در سطح 34500 باشد، با هر شکست موفقیت آمیز صعودی به طور بالقوه سطح 35300 را در معرض دید قرار دهد.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

سهام آسیایی در یک جلسه ترکیبی قرار دارند و در زمان نگارش این مقاله، Nikkei -0.77٪، ASX + 0.32٪ و KOSPI + 0.18٪ بودند. سهام چین دیروز موفق به مشاهده برخی سودها شده اند، با گام کوچک مقامات چین در گسترش حمایت محرک برای بخش دارایی، امیدهایی را برای آینده در ماه های آینده ایجاد کرده است. شاخص Nasdaq Golden Dragon China پس از افت اولیه یک شبه 1.6 درصد افزایش یافت. با این حال، نمونه‌های گذشته نشان می‌دهند که نشانه‌هایی از موفقیت سیاست‌ها در بهبود شرایط اقتصادی ممکن است همچنان برای ایجاد دستاوردهای پایدارتر مورد نیاز باشد. شاخص شگفت‌انگیز اقتصادی چین اخیراً به پایین‌ترین حد خود در دو سال اخیر رسیده است و بدترین شرایط پایانی همچنان در میان سرمایه‌گذاران دیده می‌شود.

تقویم اقتصادی صبح امروز شاهد یک شگفتی نزولی در قیمت‌های تولیدکننده ژاپن بود (4.1 درصد در مقابل 4.3 درصد پیش‌بینی‌شده)، با ششمین ماه متوالی کاهش ظاهراً به سمت کاهش فشار صعودی بر قیمت‌های مصرف‌کننده اشاره کرد. با دیدگاه‌های تغییر سیاست سریع‌تر بانک مرکزی ژاپن (BoJ) در مورد افزایش دستمزد کارگران ژاپنی اخیرا، داده‌های تورم عمده فروشی امروز ممکن است کمی انتظارات تندرو را کاهش دهد.

شکست کوتاهی برای USD/JPY بالاتر از الگوی کانال صعودی خود نتوانست دنباله‌روی زیادی پیدا کند، زیرا تعامل در سطح 145.00 با مقاومت قوی مواجه شد. این سطح نشان دهنده حوزه مداخله قبلی مقامات ژاپنی بود که باعث عقب نشینی خریداران شد. این جفت در حال حاضر برای آزمایش مجدد سطح حمایت 139.60 خود بازگشته است، با هر گونه شکست در حفظ سطح به طور بالقوه راه را به سمت سطح 136.60، جایی که خط روند کانال پایین تر قرار دارد، هموار می کند.

توصیه شده توسط Jun Rong Yeap

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: NZD/USD زیر محل تلاقی مقاومت گیر کرده است

بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) با توجه به اینکه انقباض 525 بشکه ای تا کنون اقتصاد این کشور را به رکود فنی واداشته است، در نشست امروز نرخ های بهره را همانطور که انتظار می رفت متوقف نگه داشته است. در حالی که کمیته اذعان داشت که شرایط پولی مخارج را محدود می‌کند و فشارهای تورمی را کاهش می‌دهد، سطوح تورم کنونی هنوز برای راحتی بیش از حد بالا است و برخی از شرط‌بندی‌ها برای افزایش بیشتر در مسیر ادامه دارد.

در نمودار هفتگی، NZD/USD از ابتدای سال در یک الگوی کانال نزولی معامله می‌شود، با تلاقی مقاومت کلیدی در سطح 0.630. این جایی است که مقاومت خط روند کانال بالایی با لبه بالایی ابر هفتگی ایچیموکو منطبق است، در حالی که RSI هفتگی آن هنوز در حال تلاش برای غلبه بر سطح 50 خود است. ممکن است برای بازآزمایی مجدد سطح 0.654 در سطح 0.654، به بازپس گیری سطح 0.630 نیاز باشد. در جهت نزولی، در صورتی که این جفت روند نزولی غالب خود را از سر بگیرد، سطح حمایت کانال در سطح 0.591 قرار خواهد گرفت.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

سه شنبه: DJIA + 0.93%؛ S&P 500 +0.67%; نزدک + 0.55٪، DAX + 0.75٪، FTSE + 0.12٪



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.