همزمان با افت بازارهای سهام توسط رویترز، بیت کوین به پایین ترین سطح از ژانویه رسیده است

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: نمایش بیت کوین در یک تصویر تصویری که در La Maison du Bitcoin در پاریس، فرانسه، 23 ژوئن 2017 گرفته شده است، مشاهده می شود. رویترز/بنویت تسیه توسط آلون جان هنگ کنگ (رویترز) – روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود از ژانویه رسید زیرا رکود بازارهای سهام همچنان به ارزهای

کد خبر : 204434
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۳۷
همزمان با افت بازارهای سهام توسط رویترز، بیت کوین به پایین ترین سطح از ژانویه رسیده است

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: نمایش بیت کوین در یک تصویر تصویری که در La Maison du Bitcoin در پاریس، فرانسه، 23 ژوئن 2017 گرفته شده است، مشاهده می شود. رویترز/بنویت تسیه

توسط آلون جان

هنگ کنگ (رویترز) – روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود از ژانویه رسید زیرا رکود بازارهای سهام همچنان به ارزهای دیجیتال آسیب می‌رساند که در حال حاضر مطابق با دارایی‌های به اصطلاح پرخطر مانند سهام فناوری معامله می‌شوند.

بیت کوین در معاملات صبحگاهی به 33,266 دلار سقوط کرد و پایین ترین سطح ژانویه 32,951 دلار را آزمایش کرد. سقوط به زیر این سطح کمترین میزان از جولای سال گذشته خواهد بود.

سپس با کاهش 1.4 درصدی در حدود 33500 دلار معامله شد.

مت دیب، مدیر عامل پلتفرم رمزنگاری Stack Funds مستقر در سنگاپور گفت: «من فکر می‌کنم همه چیز در کریپتو هنوز به عنوان دارایی ریسک طبقه‌بندی می‌شود، و مشابه آنچه که در نزدک دیده‌ایم، اکثر ارزهای دیجیتال در حال سقوط هستند.

Nasdaq سنگین فناوری هفته گذشته 1.5 درصد سقوط کرد و تا به امروز 22 درصد از دست داده است، زیرا چشم انداز تورم مداوم که فدرال رزرو ایالات متحده را مجبور به افزایش نرخ بهره علیرغم کاهش رشد کرده است، آسیب دیده است. معاملات آتی نزدک در معاملات صبح دوشنبه 0.8 درصد دیگر کاهش یافت.

دیب گفت سایر عوامل کاهش در آخر هفته – بیت کوین در روز جمعه حدود 36000 دلار بسته شد – نقدینگی پایین بازار کریپتو در آخر هفته ها بود و همچنین ترس کوتاه مدت مبنی بر اینکه استیبل کوین الگوریتمی به نام USD (UST) می تواند پیوند خود را با دلار از دست بدهد.

استیبل کوین ها توکن های دیجیتالی هستند که با سایر دارایی های سنتی، اغلب به دلار آمریکا متصل می شوند.

UST هم به دلیل روش جدیدی که در آن میثاق دلاری 1:1 خود را حفظ می کند و هم به دلیل اینکه بنیانگذاران آن برنامه هایی برای ایجاد ذخیره 10 میلیارد دلاری بیت کوین برای حمایت از استیبل کوین، یعنی نوسانات، تنظیم کرده اند، از نزدیک توسط جامعه کریپتو تحت نظارت است. در UST ممکن است به طور بالقوه به بازارهای بیت کوین سرایت کند.

اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان که زیربنای شبکه اتریوم است، روز دوشنبه به 2421 دلار سقوط کرد که پایین‌ترین قیمت از اواخر فوریه است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.