همزمان با ارزیابی سرمایه گذاران از نجات Credit Suisse توسط رویترز، ین امن افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های ین ژاپن و دلار آمریکا در این تصویر دیده می‌شوند که در 10 مارس 2023 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر توسط هانا لنگ واشنگتن (رویترز) – با واکنش سرمایه گذاران به تصاحب رقیب تحت محاصره خود Credit Suisse CSGN.S توسط UBS، دلار در روز دوشنبه کاهش یافت. UBS UBSG.S

کد خبر : 336713
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
همزمان با ارزیابی سرمایه گذاران از نجات Credit Suisse توسط رویترز، ین امن افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های ین ژاپن و دلار آمریکا در این تصویر دیده می‌شوند که در 10 مارس 2023 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

توسط هانا لنگ

واشنگتن (رویترز) – با واکنش سرمایه گذاران به تصاحب رقیب تحت محاصره خود Credit Suisse CSGN.S توسط UBS، دلار در روز دوشنبه کاهش یافت.

UBS UBSG.S در روز یکشنبه با خرید Credit Suisse به مبلغ 3 میلیارد فرانک سوئیس (3.23 میلیارد دلار) و متحمل ضرر 5.4 میلیارد دلاری، در یک ادغام با تفنگ ساچمه ای که توسط مقامات سوئیسی طراحی شده بود، موافقت کرد. =USD – که ارز را در برابر شش همتای اصلی اندازه گیری می کند – آخرین روز پس از اعلام ادغام با 0.501٪ کاهش به 103.270 رسید و به پایین ترین سطح خود از 15 فوریه رسید.

در همین حال، دارایی های رشد مانند بیت کوین BTC= از جهش برخوردار شدند. بزرگترین ارز دیجیتال جهان روز دوشنبه به بالاترین سطح 9 ماهه خود رسید و آخرین بار با 4.62 درصد افزایش به 28065.00 دلار رسید.

توماس اندرسون، مدیر عامل monecorp آمریکای شمالی، می‌گوید: «من فکر می‌کنم هرگاه مردم احساس کنند که مجبور نیستید پروازی با کیفیت انجام دهید، دلار ضربه خواهد خورد.»

همچنین نگرانی‌ها در مورد بانک‌های منطقه‌ای آمریکا بر دلار تأثیر می‌گذارد، علی‌رغم اینکه چندین بانک بزرگ هفته گذشته 30 میلیارد دلار به این بانک سپرده‌گذاری کردند. بانک اول جمهوری (NYSE:) FRC.N، وام دهنده ایالات متحده که بیشترین ناراحتی را از سرمایه گذاران می گیرد. سهام First Republic روز دوشنبه تا 50 درصد سقوط کرد و آخرین بار حدود 39 درصد کاهش یافت.

بیپان رای، رئیس استراتژی FX آمریکای شمالی در CIBC Capital گفت: «به ویژه، خطراتی در حال توسعه یا حداقل درجاتی از عدم اطمینان در مورد بانک های منطقه ای ایالات متحده وجود دارد که فکر می کنم در حال حاضر نیز بر دارایی های ایالات متحده فشار می آورند. بازارهای تورنتو

بر اساس قرارداد UBS-Credit Suisse، دارندگان 17 میلیارد دلار اوراق قرضه اعتباری Credit Suisse Additional Tier-1 (AT1) از بین خواهند رفت. این خشم برخی از دارندگان بدهی را برانگیخت که فکر می‌کردند بهتر از سهامداران محافظت می‌شوند و سرمایه‌گذاران در اوراق قرضه AT1 بانک‌های دیگر را عصبانی کرد.

یورو آخرین بار با 0.54 درصد افزایش در برابر دلار به 1.0724 دلار رسید، در حالی که پوند انگلیس GBP= آخرین بار با 0.87 درصد افزایش در روز، با قیمت 1.2281 دلار معامله شد.

دلار CHF= 0.24 درصد در برابر فرانک سوئیس افزایش یافت و به 0.928 رسید.

گرافیک: سوآپ ارز فدرال رزرو اخیراً کاربرد کمی داشته است https://www.reuters.com/graphics/USA-FED/SWAPS/jnpwyjwonpw/chart_eikon.jpg

همه چشم ها به فدرال رزرو

آخرین تصمیم فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره روز چهارشنبه قرار می گیرد و لایه دیگری از عدم اطمینان را برای سرمایه گذاران ایجاد می کند.

نرخ ها در حال حاضر بین 4.5 تا 4.75 درصد است. معامله گران اکنون انتظار دارند که نرخ بهره در ماه مه در حدود 4.8 درصد باشد، به دنبال آن یک سری کاهش مداوم تا پایان سال انجام شود، اما از نزدیک پیش بینی تغییرات نرخ آتی را که فدرال رزرو در روز چهارشنبه رونمایی خواهد کرد، دنبال خواهند کرد.

“مسیر کمترین پشیمانی، حداقل از دیدگاه ما، این است که (پیش‌بینی‌ها) مطابق با جایی که در دسامبر بوده است. رای گفت.

ین ژاپن – که مدت ها به عنوان پناهگاه امن در مواقع استرس دیده می شد – 0.28 درصد در برابر دلار آمریکا با 131.47 دلار تقویت شد.

دلار استرالیا AUD= 0.33 درصد در برابر دلار آمریکا به 0.672 دلار افزایش یافت، در حالی که دلار کانادا 0.52 درصد در برابر دلار آمریکا با 1.37 دلار به ازای هر دلار افزایش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.