همزمان با آغاز نشست سازمان ملل در کنیا، کانادا از یک توافق نامه جهانی الزام آور قانونی جدید در مورد پلاستیک حمایت می کند

[ad_1] 28 فوریه 2022 – گتینو، کبک به عنوان وزیران محیط زیست و دیگر رهبران در محیط زیست سازمان ملل متحد ملاقات می کنند مجمع (UNEA) در نایروبی، کنیا، این هفته، بیش از 170 کشور عضو در مورد راه اندازی یک فرآیند برای توسعه یک توافق جهانی جدید در مورد آلودگی پلاستیکی مشورت خواهد کرد.

کد خبر : 172631
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۴۰
همزمان با آغاز نشست سازمان ملل در کنیا، کانادا از یک توافق نامه جهانی الزام آور قانونی جدید در مورد پلاستیک حمایت می کند

[ad_1]

28 فوریه 2022 – گتینو، کبک

به عنوان وزیران محیط زیست و دیگر رهبران در محیط زیست سازمان ملل متحد ملاقات می کنند مجمع (UNEA) در نایروبی، کنیا، این هفته، بیش از 170 کشور عضو در مورد راه اندازی یک فرآیند برای توسعه یک توافق جهانی جدید در مورد آلودگی پلاستیکی مشورت خواهد کرد.

استیون گیلبولت محترم، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، و هیئت کانادایی از توسعه یک توافقنامه جهانی جدید جاه طلبانه و الزام آور قانونی حمایت می کنند که رویکرد چرخه عمر کامل را برای رسیدگی به آلودگی پلاستیکی اتخاذ می کند.

کانادا همچنین به همراه غنا به رهبری این فرآیند در نقش خود به عنوان کمک‌کننده کمک کرده است تا کشورها را گرد هم آورد، اجماع ایجاد کند، و مأموریت لازم برای توسعه یک توافق‌نامه جهانی الزام‌آور حقوقی را تضمین کند. قطعنامه ای در حمایت از این مأموریت در اواخر این هفته توسط وزرا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تولید و مصرف پلاستیک ناپایدار و زباله های تولید شده مرتبط با آن، با سرعت بی سابقه ای در حال افزایش است. اثرات جهانی افزایش تصاعدی در تولید پلاستیک در بسیاری از مناطق محیط زیست آشکار می شود و بحران جهانی آلودگی پلاستیک به طور فزاینده ای بر مردم و کره زمین تأثیر می گذارد.

یک رویکرد هماهنگ با اقدام هدفمند، جاه طلبانه و پایدار برای رسیدگی به آلودگی پلاستیک در سطح جهانی مورد نیاز است. یک قطعنامه قوی در UNEA فرآیند لازم را برای گرد هم آوردن جامعه بین‌المللی برای ایجاد تغییرات جهانی با تمرکز بر تلاش‌ها برای مقابله با آلودگی پلاستیک در تمام مراحل چرخه حیات پلاستیک از طریق یک توافق الزام‌آور آغاز می‌کند. این به معنای همکاری با سهامداران برای بسیج سرمایه گذاری و پیشبرد راه حل های لازم در سطوح محلی، منطقه ای و جهانی برای گذار به اقتصاد دایره ای پلاستیک است. این شامل اقداماتی مانند بهبود طراحی محصول، امکان استفاده و مدیریت پایدار، و حذف پلاستیک از محیط است.

با تکیه بر ریاست جمهوری G7 کانادا در سال 2018 و تلاش‌های مداوم برای حمایت از منشور پلاستیک اقیانوسی، دولت کانادا به حمایت از انتقال به اقتصاد دایره‌ای برای پلاستیک ادامه می‌دهد. اهداف و مقاصد منشور، که به شدت مورد مذاکره قرار گرفت و با مشورت سایر دولت‌ها، صنعت و جامعه مدنی توسعه یافت، می‌تواند مبنای مهمی برای توسعه یک توافق‌نامه جهانی الزام‌آور قانونی جدید در مورد آلودگی پلاستیک و افزایش اقدامات جهانی باشد. کانادا بر تعهدات خود برای نشان دادن رهبری و انجام اقدامات قوی برای کاهش آلودگی پلاستیک، حفاظت از تنوع زیستی و ترویج محیط زیست سالم در خانه و در سراسر جهان ثابت قدم است.

در داخل کشور، دولت کانادا به سمت صفر کردن زباله های پلاستیکی تا سال 2030 حرکت می کند و اقدامات نظارتی برای ممنوعیت پلاستیک های یکبار مصرف مضر، از جمله کیسه های پلاستیکی، نی و حلقه های شش بسته را تا پایان سال 2022 انجام می دهد. دولت کانادا. همچنین الزامات محتوای بازیافتی را برای محصولات پلاستیکی معرفی می کند تا پلاستیک بیشتری در اقتصاد ما و خارج از محل های دفن زباله نگهداری شود. در کنار استان‌ها و مناطق، ما در حال حرکت به سمت یک استراتژی در سراسر کانادا برای دستیابی به زباله‌های پلاستیکی صفر هستیم، از جمله اینکه تولیدکنندگان پلاستیک را مسئول زباله‌های خود کنیم. دولت کانادا نیز متعهد شده است 19 میلیون دلار برای حمایت از مشاغل کوچک و متوسط ​​کانادایی برای توسعه راه حل هایی برای مقابله با آلودگی پلاستیکی.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.