همبستگی بیت کوین ’30for30′ با روند السالوادور تلاش می کند تا مردم را متقاعد کند که فردا 30 دلار در بیت کوین خرید کنند – اخبار اخبار بیت کوین

این سه شنبه یک روز بزرگ برای السالوادور است ، زیرا قانون جدید خرید و فروش قانونی کشور اجرا می شود. تعداد زیادی از حامیان بیت کوین قصد دارند 30 دلار بیت کوین خریداری کنند تا از اجرای آینده قانون مناقصه بیت کوین حمایت کنند. این افزایش 30 دلاری به این دلیل تصور شد که

کد خبر : 101117
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۳۰
همبستگی بیت کوین ’30for30′ با روند السالوادور تلاش می کند تا مردم را متقاعد کند که فردا 30 دلار در بیت کوین خرید کنند – اخبار اخبار بیت کوین


این سه شنبه یک روز بزرگ برای السالوادور است ، زیرا قانون جدید خرید و فروش قانونی کشور اجرا می شود. تعداد زیادی از حامیان بیت کوین قصد دارند 30 دلار بیت کوین خریداری کنند تا از اجرای آینده قانون مناقصه بیت کوین حمایت کنند. این افزایش 30 دلاری به این دلیل تصور شد که رئیس جمهور سالوادور ، نایب بوکل ، به هر شهروند سالوادوری با کیف پول دولتی قول 30 دلار بیت کوین رایگان داده است.

در کمتر از 24 ساعت ، السالوادور رسماً بیت کوین را به عنوان مناقصه قانونی تصویب می کند

چهارشنبه 7 سپتامبر 2021 قانون مناقصه بیت کوین السالوادور به اجرا در می آید. این تغییر پولی تمام جهان را بر کشور کوچک آمریکای لاتین متمرکز کرده است ، زیرا مردم بسیار کنجکاو هستند که بدانند پس از خرید قانونی بیت کوین چه اتفاقی می افتد. در 25 ژوئن ، Bitcoin.com News در مورد نایب بوکله ، رئیس جمهور سالوادور گزارش داد که به شهروندان می گوید هر کسی که دارای کیف پول ارز دیجیتال باشد ، 30 دلار بیت کوین رایگان دریافت می کند. بوکل در آن زمان گفت:

این برنامه در برنامه Chivo قرار خواهد داشت که در آن ما معادل 30 دلار به بیت کوین واریز می کنیم تا استفاده از آن را در اقتصاد ترویج دهیم و مردم را تشویق به استفاده از برنامه کنیم.

#30for30 ، #7 سپتامبرbuybtc ، #buybt سه شنبه

در حال حاضر ، در حالی که کمتر از 24 ساعت دیگر تا زمان تبدیل شدن دارایی رمزنگاری به ارز قانونی باقی مانده است ، طرفداران بیت کوین روند رسانه های اجتماعی را آغاز کرده اند تا گروهی را مجبور به خرید 30 دلار BTC برای حمایت از سالوادورها کنند. در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ، در کنار پست های Reddit ، هشتگ هایی مانند “#30for30” “#خرید سه شنبه“و”#7 سپتامبرbuybtc”روندی داشته اند. یکی از پستهای خاص Reddit که اخیراً منتشر شده می گوید: “فردا ساعت 5 بعد از ظهر حداقل 30 دلار بخرید (2 بعد از ظهر اقیانوس آرام ، 9 بعد از ظهر به وقت GMT).”

این پست از انجمن Reddit r/bitcoin حذف شد اما قبل از حذف آن بسیاری از افراد در مورد این موضوع نظر دادند. یکی از Redditor فریاد زد: “خیلی دیر شده ، اکنون 30 دلار خریداری کرده اید.” “بله ، من فکر می کردم امروز است … فکر می کنم فردا نیز بیشتر بخرم. و هر روز بعد از آن ، “یکی دیگر از Redditor نوشت.

در توییتر ، این توضیحات مشابه است زیرا بسیاری از افراد در این پلتفرم در تلاش هستند تا بیت کوین ها را برای حمایت از تغییر السالوادور به سمت بیت کوین به ارزش 30 دلار بیت کوین خریداری کنند.

مایکل سیلور: “هر سایبری هورنت که می شناسم قصد دارد فردا در همبستگی 30 دلار بیت کوین بخرد”

مایکل سیلور ، مدیرعامل Microstrategy نیز در مورد خرید BTC به ارزش 30 دلار در 7 سپتامبر نوشت: “در 7 سپتامبر ، السالوادور به طور رسمی استفاده از بیت کوین را به عنوان پول ملی خود در کنار دلار آمریکا آغاز می کند.” توییت کردبه “هر شاخ سایبری که من می شناسم قصد دارد فردا 30 دلار در BTC در همبستگی با مردم السالوادور و رهبر آنها نایب بوکله خریداری کند. آیا به ما میپیوندی؟” سیلور در حالی که نظرسنجی “بله” یا “نه” را نیز به اشتراک گذاشت.

در زمان نگارش این مقاله ، 39،949 حساب توییتر به نظرسنجی سیلور رای دادند و 83.4٪ پاسخ مثبت دادند در حالی که 16.6٪ به سیلور “آیا شما به ما ملحق می شوید” نه گفتند. یک نفر به توییت سیلور پاسخ داد و گفت: “من 300 دلار و شما 3 میلیون دلار.” در Reddit یک نفر گفت که فکر نمی کند “این به هیچ وجه روی قیمت تأثیر می گذارد. تأثیر آن بر قیمت هنگامی که خبر برای اولین بار اعلام شد ، رخ داد. ” با این حال ، یک نفر گفت خرید 30 دلار بیت کوین به معنای تغییر قیمت بیت کوین نیست. وی تاکید کرد:

این در مورد تاثیر بر قیمت نیست. این مربوط به شناخت و جشن گرفتن یک لحظه تاریخی است.

نظر شما در مورد تلاش بیت کوین سازها برای متقاعد کردن دیگران برای خرید بیت کوین به ارزش 30 دلار در 7 سپتامبر چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

#30for30 ، 30 دلار در BTC ، 30، ، قانون بیت کوین ، قانون مناقصه بیت کوین ، Bitcoiners ، BTC $ 30 ، برنامه Chivo ، Cyber ​​Hornets ، السالوادور ، بیت کوین السالوادور ، فیس بوک ، بیت کوین رایگان ، btc رایگان ، کیف پول دولتی ، michael saylor ، microstrategy مدیر ارشد ، Reddit ، Salvadoran ، رئیس جمهور سالوادور ، Salvadorians ، روند رسانه های اجتماعی ، همبستگی ، روند ، توییتر

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons ، Twitter ،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.