همایون شجریان مشکل خروج از کشور ندارد/ لغو کنسرت های خارج از کشور براساس نظر شخصی بوده است

در روزهای گذشته جلب گذرنامه برخی هنرمندان هنگام بازگشت به کشور خبرساز شد، گذرنامه همایون شجریان نیز در فرودگاه امام خمینی(ره) هنگام بازگشت از تور کنسرت‌های خود در کانادا و استرالیا جلب شد که با پیگیری و رایزنی برخی مقامات دولتی موضوع جلب گذرنامه وی و برخی از چهره‌های هنری حل و فصل و گذرنامه‌هایشان

کد خبر : 270086
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
همایون شجریان مشکل خروج از کشور ندارد/ لغو کنسرت های خارج از کشور براساس نظر شخصی بوده است



در روزهای گذشته جلب گذرنامه برخی هنرمندان هنگام بازگشت به کشور خبرساز شد، گذرنامه همایون شجریان نیز در فرودگاه امام خمینی(ره) هنگام بازگشت از تور کنسرت‌های خود در کانادا و استرالیا جلب شد که با پیگیری و رایزنی برخی مقامات دولتی موضوع جلب گذرنامه وی و برخی از چهره‌های هنری حل و فصل و گذرنامه‌هایشان به آنان تحویل داده شد.

گذرنامه همایون شجریان شامگاه چهارشنبه (۲۰ مهرماه) به سحر فروزان مدیر برنامه‌های این هنرمند تحویل شده است و روز یکشنبه (۲۲ مهرماه) نیز موضوع ممنوع خروج نبودن شجریان از طریق سازمان‌های ذی‌ربط اعلام شد، با این وجود این خواننده تصمیم به لغو کنسرت‌های خود در خارج از کشور گرفته است.

مدیر برنامه‌های همایون شجریان با تایید این مطلب اظهارداشت: هیچ منعی برای خروج وی و گروه برای برگزاری کنسرت وجود نداشته است و شجریان کاملا بر اساس نظر شخصی خود شامگاه سه‌شنبه (۲۶مهرماه) این تصمیم را اعلام کرده‌ است.

فروزان گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۴ کنسرت در شهرهای اروپایی از حدود ۶ ماه پیش انجام شده بود و روند اخذ ویزای گروه و سایر هماهنگی‌های اجرایی نیز انجام شد و طبق آخرین آمار و مستنداتی که سه هفته قبل از طرف برنامه‌گذار به ما اعلام شد، بیشتر بلیت‌های کنسرت‌ها فروخته شده بود.

وی افزود: بر اساس برنامه قرار بود گروه روز پنجشنبه (۲۸مهرماه) به سمت اشتودگارت آلمان برای تمرین نهایی با نوازندگان خارجی و آغاز تور، سفر خود را آغاز کند که شجریان تصمیم به تغییر برنامه گرفت.

مدیر برنامه‌های همایون شجریان درباره قراردادهای مترتب به این تور خاطرنشان کرد: با سالن‌ها و برنامه‌گذار نیز مذاکره شده است. برخی از سالن‌ها با درک شرایط موضوع را پذیرفته‌اند اما اغلب جرایمی را برای لغو کنسرت اعلام کردند که پرداخت شده است و البته بعضی هزینه‌های اجرایی نیز لاجرم قابل برگشت نبوده‌اند.

فروزان گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با برنامه‌گذار، وجوه بلیت‌های خریداری شده در روزهای آینده به حساب خریداران بازگردانده می شود.

وی تاکید کرد: هیچ نوع فشار و توصیه‌ای مبنی بر برگزاری یا برگزار نشدن کنسرت‌ها وجود نداشته و این تصمیمی بوده است که همایون شجریان شخصا به همان دلیلی که شامگاه سه‌شنبه (۲۶مهرماه) در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، گرفته‌است.

همایون شجریان شامگاه سه‌شنبه (۲۶مهرماه) در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اعلام لغو کنسرت‌های خارج از کشور خود نوشت: «دوستان گرامی هر چند موانع برای سفر و برگزاری کنسرت‌ها برداشته شد، برای احوالات ناخوش این روزهایمان، تصمیم به لغو برنامه‌ها گرفتم.

از تمامی عزیزانی که با مهر و محبت خود برای حضور در این کنسرت‌ها بلیت تهیه کرده‌اند پوزش می‌خواهم. وجه بلیت‌های تهیه شده به حساب خریداران محترم بازگردانده خواهد شد. همراهان عزیزم، این تصمیم کاملا شخصی و از روی احوال ناخوشی‌ست که این روزها گلویم را می‌فشارد.»

۵۷۵۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.