همانطور که بایدن SPR را به سطوح 1984 کاهش می دهد، رسانه های دولتی چین ادعا می کنند که دلار آمریکا “یک بار دیگر مشکل جهان است” – اقتصاد بیت کوین نیوز

دو روز پیش، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل ادعای عدم افزایش تورم در آمریکا در چند ماه گذشته مورد انتقاد قرار گرفت. بایدن در مصاحبه ای با عنوان «60 دقیقه» که یکشنبه شب پخش شد، تاکید کرد: من به مردم آمریکا می گویم که تورم را کنترل خواهیم کرد. در میان ادعاهای بایدن، پیش

کد خبر : 258013
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
همانطور که بایدن SPR را به سطوح 1984 کاهش می دهد، رسانه های دولتی چین ادعا می کنند که دلار آمریکا “یک بار دیگر مشکل جهان است” – اقتصاد بیت کوین نیوز


دو روز پیش، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل ادعای عدم افزایش تورم در آمریکا در چند ماه گذشته مورد انتقاد قرار گرفت. بایدن در مصاحبه ای با عنوان «60 دقیقه» که یکشنبه شب پخش شد، تاکید کرد: من به مردم آمریکا می گویم که تورم را کنترل خواهیم کرد. در میان ادعاهای بایدن، پیش از نشست بعدی فدرال رزرو در روز چهارشنبه، شاخص دلار آمریکا (DXY) به منطقه 110.776 رسید. در همین حال، گزارش اخیری که توسط گلوبال تایمز تحت حمایت ح‌ک‌چ منتشر شد، برای دلارزدایی فشار می‌آورد زیرا افزایش دلار آمریکا «ممکن است آغاز یک کابوس دیگر» برای «بسیاری از کشورهای جهان» باشد.

بایدن تاکید کرد که قیمت گاز آمریکا پس از کاهش 190 میلیون بشکه ای ذخایر استراتژیک نفت آمریکا توسط دولت او به سطح مارس بازگشته است.

تورم در ایالات متحده وحشتناک بوده است، اما جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به مردم آمریکا گفته است که این تورم رام خواهد شد. تفسیر او در طی یک مصاحبه “60 دقیقه” چند روز قبل از تشکیل جلسه فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره معیار 75 یا 100 واحد پایه (bps) پخش شد.

در حالی که بایدن SPR را به سطوح 1984 کاهش می دهد، رسانه های دولتی چین ادعا می کنند که دلار آمریکا
جنیفر جاکوبز، صالحا محسن و آنماری هوردرن از بلومبرگ گزارش دادند: «آمریکا ممکن است زمانی که قیمت نفت خام به زیر 80 دلار در هر بشکه کاهش یابد، دوباره پر کردن ذخایر نفت اضطراری خود را آغاز کند.

بایدن پس از اینکه گفت که معتقد است نرخ تورم این کشور ماه‌هاست که افزایش نیافته است، انتقادات زیادی از اقتصاددانان و استراتژیست‌های بازار گرفت. علاوه بر این، رئیس جمهور ایالات متحده به این واقعیت افتخار می کند که قیمت گاز آمریکا کاهش یافته است.

بایدن گفت: «مردم، قیمت بنزین اکنون به سطحی که در اوایل ماه مارس بود بازگشته است توییت کرد در روز سه شنبه این بدان معناست که تقریباً تمام افزایش‌ها از آغاز جنگ روسیه در اوکراین از بین رفته است.»

با این حال، دولت بایدن واقعاً توضیح نداده است که چرا قیمت گاز در بحبوحه جنگ اوکراین و روسیه و بالاترین تورم در 40 سال اخیر کاهش یافته است. رئیس جمهور ایالات متحده به دلیل استفاده از ذخایر استراتژیک نفت ایالات متحده (SPR) به کاهش قیمت نفت در ایالات متحده اشاره نکرده است. در حالی که بایدن اشاره می کند که قیمت بنزین به سطحی که در اوایل ماه مارس بود بازگشته است، فراموش می کند که دولت تخلیه SPR را در 31 مارس 2022 آغاز کرد.

در حالی که بایدن SPR را به سطوح 1984 کاهش می دهد، رسانه های دولتی چین ادعا می کنند که دلار آمریکا

در واقع، طبق گزارش های مختلف منتشر شده در سراسر کشور، SPR در پایین ترین سطح خود از سال 1984 قرار دارد. جنگ اوکراین و روسیه همچنان ادامه دارد و اروپا همچنان با یک بحران انرژی مهم دست و پنجه نرم می کند. در حالی که بایدن از انتشار کربن شکایت کرده است، SPR از 640 میلیون بشکه نفت به 450 میلیون بشکه کاهش یافته است. به‌علاوه، علی‌رغم انتقال میلیاردها دلار آمریکا به اوکراین، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در این هفته توضیح داد که عقب‌نشینی نمی‌کند و قول داد از «همه ابزارهای موجود» برای پیروزی استفاده کند.

در حالی که DXY بالاتر می رود، سرمقاله با حمایت ح‌ک‌چ ادعا می‌کند که بوروکرات‌های ایالات متحده مرتکب «غارت مالی» شده‌اند و یک دلار قوی برای کشورهای دیگر یک «کابوس» است.

علاوه بر این، سرمقاله گلوبال تایمز با حمایت ح‌ک‌چ از کشورهای خارجی می‌خواهد که به سمت دلارزدایی متمایل شوند، زیرا افزایش دلار ممکن است به «آغاز یک کابوس دیگر» تبدیل شود. سرمقاله یک روز قبل از نشست فدرال رزرو ایالات متحده برای افزایش نرخ وجوه فدرال منتشر شد. گلوبال تایمز می‌گوید: «دلار آمریکا بسیار قوی و سقوط سایر ارزها تا حدی تورم سوزان در اقتصاد ایالات متحده را کاهش می‌دهد، اما جهان باید هزینه آن را بپردازد».

در حالی که بایدن SPR را به سطوح 1984 کاهش می دهد، رسانه های دولتی چین ادعا می کنند که دلار آمریکا

از زمان پایان جنگ جهانی دوم و شروع توافق برتون وودز، نویسنده مقاله گلوبال تایمز ادعا می کند که بوروکرات های ایالات متحده مرتکب “غارت مالی” شده اند و بحران ها را به کشورهای خارجی صادر کرده اند. پس از اینکه شاخص دلار آمریکا (DXY) برای سه روز متوالی کاهش یافت، DXY در روز چهارشنبه به 110.776 قبل از نشست فدرال رزرو افزایش یافت.

DXY معیاری در برابر شش ارز اصلی فیات است و در چند ماه گذشته، دلار قوی‌تر از همیشه بوده است. سرمقاله گلوبال تایمز می گوید که مشکلات آمریکا توسط فدرال رزرو و واشنگتن حل نخواهد شد، زیرا این نهادها تمایلی به دیدن “علت اصلی” ندارند.

سرمقاله اظهار می کند: “اگر مردم علت اصلی را کشف کنند، این یک پیامد اجتناب ناپذیر چاپ کور و نامحدود پول ایالات متحده برای حفظ موقت “رونق” است. به عبارت دیگر، در مواجهه با مشکلات عمیق ناشی از بحران مالی 2008، واشنگتن ناتوان بوده و همچنین تمایلی به حل آنها نداشته است. نویسنده می افزاید:

در حالی که نخبگان سیاسی در واشنگتن به «افسانه نظام آمریکایی» می بالند و برای «کاهش بحران» اعتبار می کنند، هزاران خانواده فقیر در سراسر جهان توسط آنها زیر پا گذاشته می شوند.

برچسب ها در این داستان

بحران مالی 2008، 450 میلیون بشکه، دولت بایدن، با حمایت ح‌ک‌چ، چین، DXY، اقتصاد، اقتصاد، بحران انرژی، ذخایر گاز، گلوبال تایمز، گرین‌بک، تورم، جو بایدن، چاپ پول، روسیه، رئیس‌جمهور روسیه، SPR، ایالات متحده بوروکرات ها، شاخص دلار آمریکا (DXY)، جنگ اوکراین و روسیه، آمریکا، دلار آمریکا، اقتصاد ایالات متحده، ولادیمیر پوتین، واشنگتن

در مورد ادعای بایدن در مورد قیمت گاز در ایالات متحده در حالی که او SPR را تخلیه می کند، چه فکر می کنید؟ نظر شما در مورد سرمقاله منتشر شده توسط رسانه های دولتی چین که استدلال می کند دلار قوی یک کابوس برای کشورهای خارجی خواهد بود چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Bloomberg، Tradingview DXY

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.