همانطور که انتظار می رفت، بانک مرکزی کانادا دستورالعمل نرخ بهره کلیدی را افزایش داد

[ad_1] همانطور که انتظار می رفت، بانک کانادا در تصمیم آوریل خود، راهنمایی نرخ بهره کلیدی را از 0.5 درصد به 1 درصد افزایش داد و به موضع جنگ طلبانه بین المللی تعیین شده توسط فدرال رزرو ایالات متحده و بانک انگلستان پیوست. بانک‌های مرکزی برای کاهش تورم بالای ناشی از بهبود اقتصاد جهانی پس

کد خبر : 193317
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
همانطور که انتظار می رفت، بانک مرکزی کانادا دستورالعمل نرخ بهره کلیدی را افزایش داد

[ad_1]

همانطور که انتظار می رفت، بانک کانادا در تصمیم آوریل خود، راهنمایی نرخ بهره کلیدی را از 0.5 درصد به 1 درصد افزایش داد و به موضع جنگ طلبانه بین المللی تعیین شده توسط فدرال رزرو ایالات متحده و بانک انگلستان پیوست. بانک‌های مرکزی برای کاهش تورم بالای ناشی از بهبود اقتصاد جهانی پس از رکود کووید-19 و نگرانی‌های ژئوپلیتیکی بازارهای نفت خام از سمت عرضه، اقدام می‌کنند.

CAD در برابر دلار با توجه به این خبر تقویت شد و چشم انداز رقابت و نوسان بیشتر را در این جفت در ماه می ایجاد کرد، زمانی که انتظار می رود فدرال رزرو نرخ بهره ایالات متحده را به 1 درصد افزایش دهد.

علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحلیل بنیادی هستید؟ به وبینارهای Admirals بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده که توسط کارشناسان تجارت ما برگزار می شود، هماهنگ شوید

عضویت رایگان

ECB از شاهین ها فاصله می گیرد

نسبت به بانک مرکزی بانک مرکزی و فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا نسبت به بانک مرکزی و فدرال رزرو بی‌طرف مانده است و انتظار می‌رود که در اواخر امروز، زمانی که بانک مرکزی تصمیم ماه آوریل خود را اعلام کرد، دستورالعمل‌های نرخ بهره کلیدی خود را روی صفر درصد نگه دارد. منطقه یورو با بادهای مخالف شدید ناشی از فشارهای تورمی و ترس از رکود ناشی از درگیری اوکراین مواجه است. افزایش نرخ بهره تحت این شرایط ممکن است خطر نکول در بازارهای اعتباری خانوارها و شرکت ها را افزایش دهد. جفت ارز یورو ممکن است در صورت وجود هرگونه سیگنال غیرمنتظره از سوی بانک مرکزی حرکت کند.

فصل درآمد شروع می شود

با شروع فصل درآمد، بورس‌های جهانی به رهبری شرکت‌های مسافرتی بزرگ مانند دلتا ایرلاینز که درآمدهای بهتر از حد انتظار را برای سه ماهه اول گزارش کردند، در حالی که پیش‌بینی بازگشت سود در سه فصل آینده را داشتند، آغاز شد.

گزارش‌های درآمدی که باید بعداً امروز تماشا کنید شامل غول‌های مالی Wells Fargo & Co، Citigroup، Morgan Stanley و Goldman Sachs است. گزارش‌های شرکتی بخش مالی ممکن است سرنخ‌های حیاتی در مورد انتظارات درآمدی نرخ بهره در سه ماهه آینده ارائه دهد.

در نهایت، در بازارهای کالایی، قیمت‌های لحظه‌ای نفت خام همچنان بالا است. انتظار می رود با افزایش سفرها و رفع محدودیت های COVID-19 در مناطق مختلف جهان، تقاضای نفت خام همچنان در حال افزایش باشد.

رویدادهای معاملاتی در حال حرکت در بازار را در تقویم فارکس Admirals مشاهده کنید.

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.