همانطور که اعتماد دوباره قیمت گذاری می شود، بیت کوین راه حل است

[ad_1] در زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1174 خم مارتی است: “اعتماد در زمان واقعی دوباره قیمت گذاری می شود.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید. چه روزگاری برای زنده بودن جهان در حال حاضر شاهد افزایش اعتماد بازارهای جهانی در زمان واقعی است. اعتماد یک عنصر کلیدی در فعالیت اقتصادی باثبات و صلح

کد خبر : 176175
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
همانطور که اعتماد دوباره قیمت گذاری می شود، بیت کوین راه حل است

[ad_1]

در زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1174 خم مارتی است: “اعتماد در زمان واقعی دوباره قیمت گذاری می شود.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید.

چه روزگاری برای زنده بودن جهان در حال حاضر شاهد افزایش اعتماد بازارهای جهانی در زمان واقعی است. اعتماد یک عنصر کلیدی در فعالیت اقتصادی باثبات و صلح آمیز است. وقتی اعتماد از بین می رود منجر به افزایش اصطکاک در فعالیت های اقتصادی می شود. زمانی که ایالات متحده تصمیم می‌گیرد پول‌هایی را که در حساب‌های ذخیره کشورهایی که آن‌ها دوست ندارند مسدود و توقیف کند، باعث می‌شود که این کشورها نتوانند به ایالات متحده برای نگهداری پول خود اعتماد کنند. حتی بدتر از آن، این اجازه می دهد تا شک و تردید در ذهن کشورهای دیگر که از حاشیه به این موضوع نگاه می کنند، نفوذ کند. “اگر آنها بتوانند این کار را با آنها انجام دهند، می توانند با ما انجام دهند. چه چیزی آنها را از انجام این کار با ما باز می دارد؟”

این یک خط سوال است که منجر به مرگ دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهان می شود. هیچ راه برگشتی از این وجود ندارد. اعتماد از بین رفته است و دیگر برنمی گردد. به خصوص وقتی نگاهی انتقادی به نحوه مدیریت سیستم دلار از زمان بحران بزرگ مالی بیندازیم. “آنها قصد دارند تریلیون ها دلار را از روی هوا چاپ کنند و سپس به ما بگویند که ما حتی نمی توانیم به آنها دسترسی داشته باشیم؟ من دیوانه خواهم بود که واگن مالی خود را به این اسب ببرم.”

باز کردن این جعبه پرسش پاندورا بسیاری از گمانه زنی ها را در پی دارد مبنی بر اینکه روسیه، چین و سایر کشورهای BRIC شروع به افزایش میزان تجارتی خواهند کرد که به ارزهای اصلی آنها و با ریل هایی که منشأ آن غرب نیست، انجام می شود. ویزا، مسترکارت و پی پال ده ها میلیون روس را از دسترسی به ریل پرداخت خود محروم کرده اند. شایعات حاکی از آن است که یک تغییر تکتونیکی به سمت Unionpay چین رخ خواهد داد، که پیش از هفته گذشته تقریباً نیمی از تمام پرداخت ها را در روسیه تسهیل می کرد. شایعه دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه روسیه و چین ارزهای پس‌انداز طلا را عرضه خواهند کرد یا تقاضای خرید کالاهای خود مانند نفت، گاز طبیعی و گندم با طلا را خواهند داشت.

وقتی صحبت از کالاها شد، آنها ثابت می کنند که در جهانی که اعتماد به طور گسترده در آن از بین می رود بسیار ارزشمند هستند. معلوم می شود که وقتی با استفاده از قدرت پولی خود برای توبیخ کل کشورها، غیرقابل اعتماد بودن را نشان می دهید، آن کشورها با استفاده از دارایی های سخت خود به عنوان اهرمی برای ارسال پیام به شما واکنش نشان می دهند. روسیه در مورد اعتماد به دیگران برای نگهداری پول شما درس می آموزد و ایالات متحده و اروپا در مورد اعتماد به دیگران برای تولید کالاهای مورد نیاز برای تسهیل یک اقتصاد کارآمد درس می آموزند. غرب عاقلانه است که این درس را جدی بگیرد و شروع به مستقل شدن از انرژی و غذا و امنیت بیشتر کند تا مجبور نباشد به کشورهایی که درگیر جنگ نیابتی با آنها هستند برای کالاهای مذکور اعتماد کنند.

فکر می‌کنم می‌توان گفت که همه چیز در حال حاضر بسیار … آشفته است. جهان در زمان‌های بسیار پرنوسانی قرار دارد زیرا تلاش می‌کند اعتماد را به‌طور مناسب در مقیاس جهانی ارزیابی کند. خیلی ها درس های سختی می گیرند. بله، روی آوردن به Unionpay، تسویه تجارت با ارزهایی غیر از دلار، و بازگرداندن میخ های طلا به نظر می رسد جایگزین بهتری نسبت به هوس های دولت ایالات متحده در حال حاضر باشد. با این حال، انجام این کارها واقعاً مشکل اصلی اعتماد را حل نمی کند. هنوز باید به Unionpay اعتماد کنید. شما هنوز هم باید اعتماد داشته باشید که همتای تجاری شما ارز خود را خراب نمی کند. و همچنان باید اعتماد داشته باشید که متولیان طلایی که قصد دارید از پول خود حمایت کنید، طلای شما را با ایجاد ادعاهای کاغذی که بیش از مقدار طلای موجود در انبارها است، مجدداً اعلام نمی کنند. همه این راه‌حل‌ها در بهترین حالت موقتی هستند، اگر هدف نهایی شما کاهش سطح اعتماد لازم برای راحت بودن در تجارت جدی و آزاد با همتایانتان باشد که اعتماد شما را از دست داده‌اند.

تنها راه حلی که این نوع به حداقل رساندن اعتماد را فراهم می کند بیت کوین است، سیستم نقدی توزیع شده همتا به همتا که توسط یک فرد، دولت، شرکت یا ائتلاف نمی تواند کنترل شود. تنها راه برای اطمینان از ایمن بودن پول، استفاده از بیت کوین به عنوان پول در زمان و هر زمان که بخواهید می توانید آن را خرج کنید. واقعاً به همین سادگی است.

جهان به سوی دوره‌ای از آزمایش‌های بی‌نظم جایگزین‌های دلاری پیش می‌رود که تعدادی از استراتژی‌های مختلف را به کار می‌گیرد که در درازمدت به دلیل میزان اعتماد لازم برای دوام بخشیدن به آنها محکوم به شکست هستند. در دنیایی که نمی‌توانید به کسی اعتماد کنید زیرا اعتماد از بین رفته است، تنها گزینه قابل اجرا یک برنامه نرم‌افزاری رایگان و منبع باز توزیع شده است که هر کسی می‌تواند به آن ملحق شود و برای خودش اعتبارسنجی کند. بیت کوین هرگز به اندازه امروز واضح نبوده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.