هفت فرودگاه شمال شرقی انتاریو برای به اشتراک گذاشتن بیش از 5.8 میلیون دلار از دولت فدرال برای حفظ ارتباط و مشاغل منطقه ای

[ad_1] پشتیبانی FedNor برای تقویت اکوسیستم حمل و نقل منطقه ای در سراسر منطقه 30 مارس 2022 – Temiskaming Shores، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor حمل و نقل هوایی منطقه ای برای رشد اقتصادی محلی، جابجایی کالا و ارتباط کانادایی ها در سراسر کشور بسیار مهم است. این بیماری

کد خبر : 185618
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
هفت فرودگاه شمال شرقی انتاریو برای به اشتراک گذاشتن بیش از 5.8 میلیون دلار از دولت فدرال برای حفظ ارتباط و مشاغل منطقه ای

[ad_1]

پشتیبانی FedNor برای تقویت اکوسیستم حمل و نقل منطقه ای در سراسر منطقه

30 مارس 2022 – Temiskaming Shores، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor

حمل و نقل هوایی منطقه ای برای رشد اقتصادی محلی، جابجایی کالا و ارتباط کانادایی ها در سراسر کشور بسیار مهم است. این بیماری همه گیر تأثیر عمده ای بر اکوسیستم های حمل و نقل هوایی منطقه ای داشته است و جوامع و مشاغل محلی را در سراسر کشور تحت تأثیر قرار داده است.

ابتکار حمل و نقل هوایی منطقه ای دولت کانادا (RATI) که در مارس 2021 راه اندازی شد، از دسترسی به حمل و نقل هوایی و اکوسیستم های منطقه ای پشتیبانی می کند. به‌ویژه، ادامه مسیرهای هوایی موجود را امکان‌پذیر می‌کند و تضمین می‌کند که فرودگاه‌های مناطق دورافتاده همچنان عملیاتی هستند و می‌توانند به رشد اقتصادی منطقه کمک کنند، در حالی که با واقعیت‌ها و الزامات جدید پس از COVID-19 سازگار می‌شوند.

محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول FedNor، امروز بیش از 5.8 میلیون دلار حمایت مالی از هفت فرودگاه شمال شرقی انتاریو را اعلام کرد. از مجموع، شهر تیمینز 2,913,915 دلار، اداره فرودگاه منطقه ای ارلتون-تیمیسکامینگ 1,222,812 دلار، شهر دریاچه کرکلند 900,000 دلار، شهرداری Wawa 332,264 دلار، Gore Bay Manitoulin Moon Town از 187,130 دلار، 187,130 دلار، 187,131 دلار، کمیسیون فرودگاهی 187,131,0,0,0,0,0,0,0,0,0 دلار دریافت خواهند کرد.

این کمک‌های غیرقابل بازپرداخت از 9 طرح حمایت می‌کند که با حمایت از عملیات فرودگاه، بهبود زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی استراتژیک، به کاهش فشارهای مالی ناشی از همه‌گیری کووید-19 کمک می‌کند. انتظار می رود این پروژه ها به ایجاد یا حفظ 23 شغل و بازیابی پنج موقعیت تمام وقت اضافی در شمال شرقی انتاریو کمک کنند.

حمل و نقل هوایی منطقه ای کلید توسعه اقتصادی جوامع و مشاغل در سراسر کانادا است. اتصال کانادایی‌هایی که در جوامع روستایی و دورافتاده زندگی می‌کنند به مراکز شهری، ارائه کالاهای کانادایی به بازار جهانی و استقبال از بازدیدکنندگان بین‌المللی به تمام نقاط کشور، در صورت ایمن بودن، ضروری است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.