هفت اثر بومی از NFB در جشنواره imagNATIVE Film + Media Arts Festival نمایش داده شد. برنده جایزه Elle-Máijá Tailfeathers Seen Through Woman Productions/ویژگی NFB doc Kímmapiiyipitssini: The Meaning of Empathy به همراه مستند و انیمیشن کوتاه ارائه شده است.

[ad_1] 13 سپتامبر 2021 – تورنتو – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) تماشاگران در سراسر کانادا قادر خواهند بود در قصه گویی قدرتمند بومی ، از جمله هفت اثر تولید شده و همکاری مشترک فیلم ملی فیلم کانادا (NFB) سهیم شوند ، زیرا جشنواره خیال انگیز فیلم + رسانه هنری (19 تا 24 اکتبر) شش

کد خبر : 112787
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
هفت اثر بومی از NFB در جشنواره imagNATIVE Film + Media Arts Festival نمایش داده شد.  برنده جایزه Elle-Máijá Tailfeathers Seen Through Woman Productions/ویژگی NFB doc Kímmapiiyipitssini: The Meaning of Empathy به همراه مستند و انیمیشن کوتاه ارائه شده است.

[ad_1]

13 سپتامبر 2021 – تورنتو – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

تماشاگران در سراسر کانادا قادر خواهند بود در قصه گویی قدرتمند بومی ، از جمله هفت اثر تولید شده و همکاری مشترک فیلم ملی فیلم کانادا (NFB) سهیم شوند ، زیرا جشنواره خیال انگیز فیلم + رسانه هنری (19 تا 24 اکتبر) شش روز برنامه آنلاین را ارائه می دهد به

برنده جایزه نوظهور فیلمساز کانادایی و جایزه مستند بلند کانادایی در Hot Docs ، Elle-Máijá Tailfeathers ‘ Kímmapiiyipitssini: معنی همدلی (Seen Through Woman Productions/NFB) شاهد تغییرات بنیادین و عمیق در اولین قوم Kainai در آلبرتا جنوبی است ، یک جامعه Blackfoot که با تأثیرات مصرف مواد و یک اپیدمی مسمومیت با مواد مخدر مواجه است.

شش فیلم کوتاه NFB نیز ارائه می شود:

مستند بلند

Kímmapiiyipitssini: معنی همدلی توسط Elle-Máijá Tailfeathers (125 دقیقه)
تهیه کنندگی مشترک Seen Through Woman Productions و NFB
کیت مطبوعات: mediaspace.nfb.ca/epk/kimmapiiyipitssini- معنی-همدلی

Tailfeathers ، عضو Kainai First Nation و Sami در نروژ ، یک پرتره صمیمی ایجاد می کند که اعضای جامعه در اعتیاد و بهبود فعال هستند ، اولین پاسخ دهندگان و متخصصان پزشکی برای نجات جان مردم در اولین ملت Kainai ، کاهش آسیب را اجرا می کنند. با توجه به تأثیرات تاریخی و معاصر استعمار مهاجران ، Kímmapiiyipitssini: معنی همدلی بین تأثیرات خشونت استعمار بر سرزمین و مردم بلکفوت و بحران مداوم مصرف مواد خط ارتباطی ایجاد می کند.

جوایز: جایزه نوظهور فیلمساز کانادایی و جایزه تماشاگران راجرز برای مستند بلند کانادایی ، داک داک 2021 ؛ جایزه کالین لو برای بهترین کارگردان کانادایی ، DOXA 2021

فیلمهای کوتاه

طبل ایوان توسط Ossie Michelin (14 دقیقه)
کیت مطبوعات: mediaspace.nfb.ca/epk/evans-drum

اوسی میشلن ، روزنامه نگار مستقل اینوک ساکن مونترال از شمال غربی ریور ، لابرادور ، یک پسر جوان و مادرش را دنبال می کند ، که علاقه زیادی به رقص درام Inuit در Happy Valley-Goose Bay دارند. پس از چندین سکوت ، ریتم طبل Inuit سنتی به لابرادور بازگشت و ایوان هفت ساله بخشی از نسل جدید است که ضربان قلب خود را قوی نگه می دارد. تهیه شده از طریق پروژه مستند لابرادور ، که از قصه گویی بومی با همکاری با فیلمسازان اولین بار لابرادور اینوئیت برای ایجاد و توزیع داستانهای اینوئیت از دیدگاه اینوئیت پشتیبانی می کند.

افتخار سناتور موری سینکلر توسط آلانیس اوبومساوین (29 دقیقه)
کیت مطبوعات: mediaspace.nfb.ca/epk/honour-to-senator-murray-sinclair

سناتور موری سینکلر به عنوان رئیس کمیسیون حقیقت و آشتی ، شخصیتی کلیدی در افزایش آگاهی جهانی از جنایات سیستم مدارس مسکونی کانادا بود. آلانیس اوبومساوین در جدیدترین فیلم خود سخنرانی قدرتمندی را که سناتور هنگام پذیرفتن جایزه جهانی صلح WFM-Canada ارائه کرد ، به اشتراک می گذارد و شهادت های دلخراش دانش آموزان سابق زندانی در مدارس مسکونی را در هم می آمیزد. اوبومساوین ، عضو ملت آبنکی ، 53 فیلم را تا به امروز در یک حرفه ممتاز به مدت 54 سال کارگردانی کرده است.

کای طاه در میان توس توسط Melaw Nakehk’o (10 دقیقه)
قسمتی از منحنی، مجموعه ای از داستان های فاصله اجتماعی که ما را به هم نزدیک می کند

Melaw Nakehk’o فیلمساز/فعال سینما این بیماری همه گیر را با خانواده اش در اردوگاه زمینی دورافتاده در سرزمین های شمال غربی سپری کرده است ، “چوب تهیه می کند ، به باد گوش می دهد ، گرم و خشک می ماند و حرکت خورشید را در آسمان می بیند.” در ثبت زندگی اردوگاه – فعالیتهایی مانند تهیه چرم ماهی و خراش دادن ماهی گوزن – او تجربه COVID را در زمان و مکان خاصی تثبیت می کند.

مری دو تبر ارلی: من دوباره هندی هستم توسط کورتنی مونتور (34 دقیقه)
کیت مطبوعات: mediaspace.nfb.ca/epk/mary-two-axe-earley-i-am-india-aidian

مری دو تبر ارلی: من دوباره هندی هستم داستان قدرتمند مری دو تبر ارلی را به اشتراک می گذارد ، که بیش از دو دهه برای به چالش کشیدن تبعیض جنسیتی علیه زنان ملل اول که در قانون سرخپوستان کانادا گنجانده شده بود مبارزه کرد و به یکی از شخصیت های اصلی جنبش حقوق زنان کانادا تبدیل شد. با استفاده از فیلم های آرشیوی و ضبط های صوتی که تا به حال دیده نشده است ، کورتنی مونتور فیلمساز موهوک در گفتگوی عمیق شخصی با زن فقید موهاوک قرار می گیرد ، که سیاست های جنسیتی و نسل کشی دولت را به چالش می کشد که زنان و کودکان ملل اول را از وضعیت هندی خود در هنگام ازدواج با غیر محروم کرد. -مردان هندی

جایزه: بهترین کارگردانی ، جشنواره بین المللی فیلم Weengushk 2021

Meneath: جزیره مخفی اخلاق توسط تریل کالدر (19 دقیقه 22 ثانیه)
کیت مطبوعات: mediaspace.nfb.ca/epk/meneath

Meneath: جزیره مخفی اخلاق عمیقاً در تضاد ذاتی بین هفت گناه کشنده و هفت آموزه مقدس ، که در زندگی یک نوزاد زودرس متیس تجسم یافته ، غرق می شود. دختر بچه که متقاعد شده است که آلوده و مقصد جهنم است ، آموزه هایی را دریافت می کند که او را سرشار از نیرو و غرور می کند و راهی برای بهبودی است.

Teril Calder هنرمند متیس در فورت فرانسیس ، انتاریو متولد شد و اکنون در تورنتو مستقر است. جدیدترین فیلم او ، وسط (“جزیره” در Anishinaabemowin) ، یک حرکت فوق العاده زیبا در زمینه توقف حرکت است ، که دنیایی آشنا و دلخراش را کشف می کند که تعصب سیستم های استعماری را روشن می کند. این فیلم صدای گیل موریس را دارد و توسط جف بارنابی ویرایش شده است و جیسون رایل به عنوان تهیه کننده مشاور است.

شب نالوجوک توسط جنی ویلیامز (13 دقیقه) | ONTARIO PREMIERE
کیت مطبوعات: mediaspace.nfb.ca/epk/nalujuk-night

جنی ویلیامز ، فیلمساز اینوک ، تماشاگران را مستقیماً در این مستند کوتاه سیاه و سفید غم انگیز در مورد شبی زمستانی مانند هیچ شب دیگری غرق می کند. هر 6 ژانویه ، از تاریکی شب نوناتسیاوت ، نالوجیت روی یخ دریا ظاهر می شود آنها روی دو پا راه می روند ، با این حال چهره آنها هنگام نزدیک شدن به مقصدشان حیواناتی ، اسکلتی و دنیایی است: جامعه اینوئیت های نائین. تهیه شده از طریق پروژه مستند لابرادور ، که از قصه گویی بومی با همکاری با فیلمسازان اولین بار لابرادور اینوئیت برای ایجاد و توزیع داستانهای اینوئیت از دیدگاه اینوئیت پشتیبانی می کند.

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | توییتر NFB | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

در مورد NFB

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.