هفته پیش رو Newsquawk – 25-29 ژوئیه – نکات مهم: FOMC، EZ و CPI استرالیا، PCE ایالات متحده

[ad_1] دوشنبه: نظرسنجی Ifo آلمان (ژوئیه)، شاخص فعالیت ملی ایالات متحده (ژوئن) TUE: اعلامیه NBH، قیمت ماهانه خانه ایالات متحده (مه)، شاخص فدرال رزرو ریچموند ایالات متحده (ژوئیه) WED: اطلاعیه FOMC، سود صنعتی چین (ژوئن)، CPI استرالیا (Q2)، کالاهای بادوام ایالات متحده (ژوئن) پنج شنبه: بررسی احساسات EZ (ژوئیه)، پیشرفت تولید ناخالص داخلی ایالات متحده

کد خبر : 232564
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
هفته پیش رو Newsquawk – 25-29 ژوئیه – نکات مهم: FOMC، EZ و CPI استرالیا، PCE ایالات متحده

[ad_1]

  • دوشنبه: نظرسنجی Ifo آلمان (ژوئیه)، شاخص فعالیت ملی ایالات متحده (ژوئن)
  • TUE: اعلامیه NBH، قیمت ماهانه خانه ایالات متحده (مه)، شاخص فدرال رزرو ریچموند ایالات متحده (ژوئیه)

  • WED: اطلاعیه FOMC، سود صنعتی چین (ژوئن)، CPI استرالیا (Q2)، کالاهای بادوام ایالات متحده (ژوئن)

  • پنج شنبه: بررسی احساسات EZ (ژوئیه)، پیشرفت تولید ناخالص داخلی ایالات متحده (Q2)، پیشرفت PCE ایالات متحده (Q2)

  • FRI: PPI استرالیا (Q2)، تولید ناخالص داخلی Flash آلمان (Q2)؛ بیکاری آلمان (ژوئیه)، EZ Flash CPI (ژوئیه)، PCE ایالات متحده (ژوئن)، PMI شیکاگو (ژوئیه)، تولید ناخالص داخلی کانادا (مه)، دالاس فدرال رزرو ایالات متحده PCE (ژوئن)، BoJ SOO

اطلاعیه NBH (TUE): بر اساس تفسیر اخیر، NBH احتمالا تصمیم خواهد گرفت تا نرخ پایه خود را که در حال حاضر 9.75 درصد است، افزایش دهد، در همان سطح با نرخ سپرده یک هفته ای خود پس از افزایش 200 واحدی. ING به دنبال افزایش 1.25٪ با توجه به میانگین دو دیدار اخیر 50 و 200 جفت حرکت است. با این حال، هشدار می دهد که با انتظارات بالا، نوار ناامیدی پایین است و EUR/HUF می تواند در تابستان به 410 برگردد. در آخرین به روز رسانی، معاون فرماندار ویراگ گفت که پیاده‌روی‌ها در مراحل تعیین‌شده ادامه خواهند یافت و از زبان «تدریجی» قبلی خود تغییر خواهند کرد. با افزودن اینکه افزایش قیمت تا زمانی که CPI به اوج خود برسد ادامه خواهد داشت. برای مرجع، آخرین انتشار تورم قبل از حرکت 200 واحدی یک هفته بود و عنوان YY به 11.7٪ (قبلی 10.7٪، افزایش 11.5٪) رسید. چاپ تورم بعدی در تاریخ 9 آگوست است. در جای دیگر، در این نشست، ویراگ افزود که آنها علیه تحرکات FX که یک تهدید پایدار برای ثبات قیمت هستند، اقدام خواهند کرد. تعهدی که با چند روز اقدام هماهنگ از سوی NBH در این زمینه دنبال شد و از آن زمان در مناقصه سوآپ روزانه بیش از 1.5 میلیارد یورو نقدینگی در اختیار بانک ها قرار داد.

اطلاعیه FOMC (چهارشنبه): انتظار می رود FOMC تا حد زیادی محدوده هدف صندوق های فدرال رزرو خود را 75 واحد در ثانیه به 2.25-2.50 درصد افزایش دهد، منطقه ای که “خنثی” در نظر گرفته می شود، که با محدود شدن سیاست، افزایش های کوچکتری را در پیش خواهد داشت. برخی نشانه‌ها/انتظارات از چشم‌انداز رشد سرد (همانطور که داده‌های نظرسنجی و تفسیر شرکت‌ها نشان می‌دهند)، و فقدان بدتر شدن شاخص‌های نرخ تورم پس از ماه ژوئن (انتظارات تورمی UoM کاهش یافت)، گرمای افزایش 100 واحدی در ثانیه را کاهش داده است. پس از انتشار تیتر Y/Y تورم مصرف کننده در ماه ژوئن دوباره به بالاترین سطح چند دهه اخیر یعنی 9.1% از 8.6% افزایش یافت. اجماع برای 75bps در پی اظهارنظرهای فدرال رزرو، والر و بولارد، پس از CPI تقویت شد، که نشان می دهد ترجیح آنها برای باقی ماندن 75bps علیرغم گمانه زنی ها برای افزایش بیشتر است. بازارهای پول در حال حاضر تنها به احتمال 10 درصدی برای حرکت 100 واحدی در ثانیه دلالت دارند، در مقابل بیش از 70 درصدی که بلافاصله پس از CPI ذکر شد. بدون SEP در این جلسه، معامله گران برای راهنمایی در مورد مسیر نرخ/نرخ پایانی به بیانیه و فشاردهنده پاول نگاه خواهند کرد، با انتظارات برای افزایش کوچکتر افزایش با سرعت “اندازه گیری شده” اکنون که نرخ صندوق های فدرال رزرو بالاتر از سطح خنثی است. 2.5٪ با توجه به نمودار نقطه میانه ژوئن). بازارها در حال حاضر با نرخ پایان سال صندوق های فدرال 3.25 تا 3.50 درصد قیمت گذاری می کنند که در حال حاضر نرخ پایانی ضمنی بازار با کاهش نرخ در سه ماهه اول 23 است. هنگامی که FOMC Dots ژوئن منتشر شد، به معنای پایانه 3.75-4.00 درصد بود، بنابراین بین بازارها و پیش‌بینی‌های فدرال رزرو قطع شد زیرا قیمت‌های قبلی در خطر کاهش رشد/اشتغال در اواخر سال جاری قرار داشتند، در حالی که مقامات فدرال رزرو در حال اجرای سیاست‌های خود هستند. شناخته شده: رشد مستحکم شغل و مخارج مصرف کننده که به افزایش متوالی تورم دامن می زند. فدرال رزرو اعلام کرده است که تا زمانی که تورم نشانه هایی از بازگشت به هدف را نشان ندهد، در مسیر انقباض خود ناامید خواهد ماند، بنابراین انتظار غیر از این در FOMC ژوئن بعید به نظر می رسد.

سود صنعتی چین (چهارشنبه): در حال حاضر هیچ پیش‌بینی برای ارقام سود صنعتی ژوئن وجود ندارد، اما مجدداً، معیارها احتمالاً تحت تأثیر تشدید هدفمند محدودیت‌های COVID در برخی از مناطق چین قرار خواهند گرفت. به عنوان یادآوری، داده های ماه می نشان داد که سود شرکت های صنعتی با سرعت کمتری نسبت به آوریل با از سرگیری تولید کاهش یافته است. بهبود ماه می توسط افزایش سود در زغال سنگ، نفت و گاز – کالاهایی که شاهد کاهش قیمت ها در هفته های اخیر بودند، انجام شد.

CPI استرالیا (چهارشنبه): انتظار می رود تورم سه ماهه دوم از 2.1% به 1.9% Q/Q کاهش یابد، در حالی که نرخ Y/Y از 5.1% به 6.3% افزایش یافته است. انتظار می‌رود که معیارهای میانگین برش‌شده هر دو از 1.4% Q/Q به 1.5% و از 3.7% سالانه به 4.7% افزایش یابند. همچنین پیش‌بینی می‌شود میانگین وزنی از 1.0 درصد Q/Q به 1.4 درصد و از 3.2 درصد سالانه به 4.2 درصد افزایش یابد. میزها موارد ناشناخته قابل توجهی را در مورد تأثیر توزیع عرضه بر روی کالاهای پایین دستی مانند غذا، پوشاک و کفش و همچنین کالاهای خانگی نشان می دهند. تحلیلگران پیشنهاد می‌کنند که کاهش اخیر نفت خام باید تا حدودی برای سه ماهه سوم تسکین دهد، «افزایش قیمت‌های داخلی انرژی قرار است تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت‌های خرده‌فروشی برق، و در نتیجه CPI داشته باشد، اما ما انتظار نداریم که این افزایش تا سومین سال آینده ظاهر شود. نیمی از سال، و حتی پس از آن، تخفیف‌های دولت ایالتی این امر را در سه‌ماهه سپتامبر جبران می‌کند، بنابراین تأثیر کامل تا سه‌ماهه دسامبر ظاهر نمی‌شود.» تحلیلگران Westpac می‌گویند، زیرا پیش‌بینی می‌کنند که افزایش 50 واحدی در ثانیه در ماه آگوست بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

EZ FLASH CPI (جمعه): پیش‌بینی می‌شود که CPI سرفصل Y/Y در ژوئیه به 8.8 درصد افزایش یابد در مقابل نرخ 8.6 درصدی که در ژوئن مشاهده شد، با معیار فوق هسته‌ای که از 3.7 درصد به 3.8 درصد افزایش یافت. گزارش قبلی بار دیگر با ترکیبی از افزایش قیمت انرژی و مواد غذایی مشخص شد، در حالی که اظهارات رئیس جمهور لاگارد در آخرین کنفرانس مطبوعاتی بانک مرکزی اروپا نشان داد که مسئول سیاست گذاری خاطرنشان کرد که فشار قیمت ها در بخش های بیشتری گسترش می یابد، تا حدی به دلیل تاثیر غیرمستقیم هزینه های بالای انرژی در کل اقتصاد. بر این اساس، بانک مرکزی اروپا انتظار دارد که تورم برای «مدتی» به طور «نامطلوب» بالا بماند و فشارهای صعودی نیز محصول جانبی کاهش ارزش یورو باشد. نظرسنجی PMI منطقه یورو ژوئیه S&P بیان کرد که نرخ تورم قیمت‌های فروش و هزینه‌های ورودی در بحبوحه کاهش محدودیت‌های عرضه و کاهش تقاضا تعدیل شده است. معیارهای تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه دوم نیز در کنار گزارش CPI منتشر خواهد شد که به موجب آن رشد Q/Q 0.2% در مقابل رشد 0.6% مشاهده شده در سه ماهه اول، با نرخ Y/Y که انتظار می‌رود 3.4% در مقایسه با قبل باشد، خواهد بود. 5.4 درصد با توجه به اینکه بانک مرکزی اروپا قبلاً ماشه نرخ ها را به کار گرفته است و نتایج نشست سپتامبر احتمالاً بیشتر با پس زمینه تورم هدایت می شود، بعید است که ارقام تولید ناخالص داخلی صفحه را برای بانک مرکزی اروپا تغییر دهد. از منظر رشد، توجه بیشتری به انتشار اخیر S&P Global PMI معطوف شده است که نشان می دهد متریک کامپوزیت منطقه یورو از 52.0 به 49.4 کاهش یافته است، با این گزارش که “به نظر می رسد اقتصاد منطقه یورو در سه ماهه سوم با کاهش فعالیت های تجاری رو به کاهش است. کاهش در ماه ژوئیه و شاخص های آینده نگر به بدتر شدن در ماه های آینده اشاره می کند.

PCE ایالات متحده (FRI): Core PCE M/M، شاخص تورم اصلی فدرال رزرو، در ماه ژوئن 0.5 درصد در مقایسه با 0.3 درصد افزایش در ماه مه دیده می شود، در حالی که رقم Core Y/Y 4.7 درصد افزایش یافته است، همان سرعت قبلی. اقتصاددانان بانک آمریکا با محاسبه +0.4% افزایش PCE هسته M/M (+ 0.44% بدون گرد) پس از رشد CPI ژوئن و چاپ M/M PPI به ترتیب 1.3% و 1.1% در سمت نرم‌تر قرار دارند. آنها پیشنهاد می کنند که شکاف بین PCE اصلی و CPI پس از پیش بینی سومین ماه متوالی باقی بماند، جایی که اولی حدود 0.3ppts کمتر از دومی است، “این گوه عمدتاً ناشی از تفاوت در وزن ها و دامنه این دو معیار است.”

ECI ایالات متحده (FRI): شاخص هزینه اشتغال سه ماهه دوم از 1.4+ به 1.2% کاهش یافته است. پس از اینکه رقم سه ماهه اول به 1.4 درصد رسید، فدرال رزرو امیدوار به کاهش شاخص است. پاول قبلاً این شاخص را به عنوان یک معیار سنجش کلیدی که تماشا می کند تبلیغ کرده است. یک رقم بالای پایدار تنها نگرانی‌ها در مورد اثرات تورم دور دوم را عمیق‌تر می‌کند و چشم‌انداز «بالاتر برای طولانی‌تر» را در FOMC تأیید می‌کند.

BOJ SOO (جمعه): بانک مرکزی خلاصه ای از نظرات جلسه ژوئیه روز جمعه را منتشر خواهد کرد که در آن بانک مرکزی تنظیمات سیاست خود را بدون تغییر نگه داشت، همانطور که انتظار می رفت، با نرخ های -0.10٪ و QQE با کنترل منحنی بازده برای هدف گذاری بازده JGB 10 ساله در حدود 0 حفظ شد. ٪. BoJ تکرار کرد که پیشنهاد خرید JGB های 10 ساله را با 0.25٪ در هر روز کاری ارائه می دهد، مگر اینکه احتمال زیادی وجود داشته باشد که هیچ پیشنهادی ارائه نشود و راهنمایی های خود را در مورد سوگیری سیاست ها تکرار کرد که بدون تردید اقدامات تسهیل کننده بیشتری را در صورت لزوم با توجه به شرایط انجام خواهد داد. تأثیر همه‌گیری بر اقتصاد، و همچنین حفظ دستورالعمل‌های آینده برای نرخ‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای باقی ماندن در سطوح فعلی یا پایین‌تر. علاوه بر این، اعلام کرد که باید مراقب حرکات بازار مالی و ارز و تأثیر آنها بر اقتصاد و قیمت ژاپن باشد، در حالی که پیش‌بینی رشد تولید ناخالص داخلی واقعی برای سال مالی جاری را از 2.9 درصد به 2.4 درصد کاهش داد، اما دیدگاه تولید ناخالص داخلی واقعی را افزایش داد. برای دو سال بعد و افزایش پیش‌بینی CPI تا سال مالی 24. اعلام سیاست فاقد هرگونه شگفتی بزرگ بود و تعدیل با پیش‌بینی سال مالی جاری قبلاً توسط گزارش‌های منبع مشخص شده بود، در حالی که فرماندار کورودا در کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه به صراحت اعلام کرد که هیچ قصدی برای افزایش نرخ‌های بهره تحت کنترل منحنی بازدهی وجود ندارد و هیچ برنامه‌ای برای گسترش محدوده سقف 0.25 درصدی YCC وجود ندارد، و همچنین خاطرنشان کرد که افزایش اندکی نرخ‌ها باعث توقف ضعف ین نمی‌شود و برای جلوگیری از ضعف ین به افزایش زیادی نیاز است که آسیب قابل‌توجهی به اقتصاد وارد می‌کند و او چنین اعتقادی ندارد. یک سیاست به طور منطقی امکان پذیر است.

این مقاله ابتدا در Newsquawk منتشر شد

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.