هفته پیش رو Newsquawk: نکات برجسته شامل داده های مشاغل ایالات متحده، دقیقه FOMC و ECB، RBA است.

[ad_1] دوشنبه: تراز تجاری آلمان (مه)، شاخص EZ Sentix (ژوئیه)؛ روز استقلال آمریکا TUE: اعلامیه RBA، CPI کره جنوبی، خدمات نهایی EZ/UK/US و PMI ترکیبی (ژوئن)، کالاهای بادوام ایالات متحده R (مه). چهارشنبه: صورتجلسه FOMC سفارشات صنعتی آلمان (مه)، خرده فروشی EZ (مه)، خدمات ISM ایالات متحده PMI (ژوئن). پنج شنبه: صورتجلسه ECB، تراز تجاری

کد خبر : 224056
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
هفته پیش رو Newsquawk: نکات برجسته شامل داده های مشاغل ایالات متحده، دقیقه FOMC و ECB، RBA است.

[ad_1]

  • دوشنبه: تراز تجاری آلمان (مه)، شاخص EZ Sentix (ژوئیه)؛ روز استقلال آمریکا
  • TUE: اعلامیه RBA، CPI کره جنوبی، خدمات نهایی EZ/UK/US و PMI ترکیبی (ژوئن)، کالاهای بادوام ایالات متحده R (مه).
  • چهارشنبه: صورتجلسه FOMC سفارشات صنعتی آلمان (مه)، خرده فروشی EZ (مه)، خدمات ISM ایالات متحده PMI (ژوئن).
  • پنج شنبه: صورتجلسه ECB، تراز تجاری استرالیا (مه)، بیکاری سوئیس (ژوئن)، تراز تجاری کانادا (مه)، اشتغال ملی ADP ایالات متحده (ژوئن)، EIA STEO.
  • جمعه: گزارش بازار کار ایالات متحده (ژوئن)، گزارش بازار کار کانادا (ژوئن).

توجه: پیش نمایش ها به ترتیب روز فهرست شده اند

اطلاعیه RBA (سه شنبه):

انتظار می‌رود RBA برای سومین جلسه متوالی در هفته آینده نرخ‌ها را افزایش دهد و بانک مرکزی پیش‌بینی می‌کند که افزایش 50 واحدی دیگر در نرخ نقدی هدف را به 1.35 درصد برساند. به عنوان یادآوری، RBA در نشست ماه گذشته خود نرخ ها را 50 واحد در ثانیه به 0.85 درصد افزایش داد (25 واحد در ثانیه افزایش) و اشاره کرد که تورم به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، در حالی که متعهد است اقدامات لازم را برای اطمینان از بازگشت تورم به هدف در طول زمان انجام دهد. بانک اضافه کرد که هیئت مدیره انتظار دارد با توجه به اندازه و زمان افزایش نرخ بهره آتی که بر اساس داده های دریافتی و ارزیابی دورنمای تورم و نیروی کار هدایت شود، گام های بیشتری در روند عادی سازی شرایط پولی در ماه های آینده بردارد. بازار. از آن زمان، لو، فرماندار RBA، در مورد تورم که می تواند تا کریسمس به 7 درصد برسد، سخت تر به نظر می رسد و معتقد نیست که تا سه ماهه اول سال آینده کاهش خواهد یافت، در حالی که او اظهار داشت که مشخص نیست نرخ های بالا چگونه باید برود، اما پیشنهاد کرد. 2.50 درصد سطح معقولی بود. علاوه بر این، لو خاطرنشان کرد که آنها در نشست ژوئن درباره افزایش 25 یا 50 بیت در ثانیه بحث کردند و انتظار دارند در این ماه نیز در مورد گزینه های مشابه صحبت کنند. این امر متعاقباً باعث شد که بازارها شانس یک حرکت تهاجمی تر را کاهش دهند و از این دیدگاه حمایت می کند که بانک مرکزی نرخ فعلی 50 واحد در ثانیه را که Westpac برای هر دو ماه جولای و آگوست انتظار دارد حفظ خواهد کرد، در حالی که گلدمن ساکس پیش بینی می کند RBA در هر جلسه 50 واحد در ثانیه حرکت کند. تا سپتامبر

دقیقه FOMC (چهارشنبه):

فدرال رزرو در نشست ژوئن خود، نرخ بهره را 75 واحد در ثانیه به 1.50 تا 1.75 درصد افزایش داد و گفت که همچنان به پیش بینی این افزایش مناسب ادامه می دهد و افزود که به شدت متعهد است تورم را به هدف 2 درصدی خود بازگرداند. تغییر بیانیه کلیدی نشان داد که خط “با تحکیم مناسب در موضع سیاست پولی، کمیته انتظار دارد تورم به هدف 2 درصدی خود بازگردد و بازار کار قوی بماند” حذف و با “کمیته قویا متعهد به بازگشت تورم است” جایگزین شد. به هدف 2 درصدی خود رسید.» این بیانیه هیچ سیگنال صریحی در مورد اندازه حرکت فدرال رزرو در ماه جولای ارائه نکرد، اگرچه مقامات گفته اند که احتمالاً بحثی بین افزایش نرخ بهره 50 و 75 واحد در ثانیه است. به نظر می‌رسد بازارهای پول به سمت دومی متمایل شده‌اند، حتی پس از آن‌که گزارش می PCE نشان داد فشارهای تورمی همچنان رو به کاهش است. پیش‌بینی‌های اقتصادی به‌روز شده نرخ‌ها را تا پایان سال جاری به 3.25-3.50 درصد افزایش می‌دهند. این به معنای احتمال افزایش 75 بیت در ثانیه در ماه جولای، به دنبال آن افزایش 50 بیت بر ثانیه در ماه سپتامبر و سپس 25 بیت بر ثانیه در جلسات نوامبر و دسامبر است. با این حال، می‌توان آن را به‌عنوان سه افزایش نرخ 50bps و به دنبال آن یک حرکت 25bps تفسیر کرد. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که نرخ‌ها در سال 2023 بین 3.75 تا 4.00 درصد به اوج خود می‌رسند، که حاکی از یک چرخه پیاده‌روی از جلو با چشم‌انداز دو افزایش نرخ 25bps دیگر در سال آینده است. پس از آن فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را در سال 2024 پیش بینی می کند. بولارد فدرال رزرو، که در سال 2022 رای می دهد، اخیراً گفت که کتاب راهنمای کمیته ممکن است شبیه به چرخه سال 1994 باشد، جایی که افزایش تهاجمی نرخ ها سپس با کاهش نرخ در سال بعد دنبال شد. صورتجلسه بررسی خواهد شد تا ببینیم آیا این دیدگاه عمومی در کمیته است یا خیر. در جاهای دیگر، کمیته تخمین خود را از نرخ خنثی از 2.4 درصد به 2.5 درصد افزایش داد که همچنان نشان می دهد که سیاست تا پایان سال جاری به قلمرو محدودکننده منتقل خواهد شد. بر این اساس، FOMC پیش‌بینی‌های خود را از رشد امسال به 1.7 درصد در مقایسه با پیش‌بینی 2.8 درصدی خود در ماه مارس کاهش داد و رشد را با همان نرخ در سال آینده کاهش داد، قبل از اینکه در سال 2024 به نرخ رشد بلندمدت 1.9 درصد افزایش یابد. . پیش بینی ها حاکی از فرود نرم است، چیزی که پاول در پرسش و پاسخ گفت که هنوز فکر می کند می توان به آن دست یافت، اما پذیرفت که رویدادهای بیرونی کار را سخت تر کرده اند.

خدمات ISM ایالات متحده PMI (چهارشنبه):

انتظارات اجماع به دنبال این است که عنوان ISM غیر تولیدی در ژوئن 55.7 از 55.9 در ماه می چاپ شود. با این حال، تحلیلگران به مشکلاتی در استفاده از داده‌های S&P Global PMI به‌عنوان یک پروکسی اشاره می‌کنند، سرویس‌ها که در ماه ژوئن خوانده می‌شوند، تنها با 2 امتیاز کاهش به 51.6 رسید، که نشان‌دهنده کاهش دیگری در نرخ گسترش خروجی در ارائه‌دهندگان خدمات است. S&P اعلام کرد که سرعت افزایش کمترین میزان از زمان کاهش رشد ناشی از Omicron در ژانویه بوده است. این گزارش به رشد ضعیف‌تر در فعالیت‌های تجاری اشاره کرد که ناشی از کاهش سفارش‌های جدید است. در این گزارش همچنین آمده است که تقاضای مشتریان برای اولین بار از ژوئیه 2020 و با تندترین سرعت در بیش از دو سال گذشته کاهش یافته است، در حالی که کل فروش های جدید با سریع ترین کاهش سفارشات صادراتی جدید از دسامبر 2020 سنجیده شده است. هزینه های متوسط ​​به طور قابل توجهی افزایش یافته است که با افزایش هزینه های تامین کننده، مواد، سوخت، حمل و نقل و دستمزد حمایت می شود. S&P گفت که نرخ تورم قیمت نهاده پایین‌ترین نرخ تورم در پنج ماه گذشته بوده و به طور قابل توجهی از ماه می کاهش یافته است، اما بسیار سریع‌تر از میانگین سری بوده است. به همین ترتیب، سرعت تورم هزینه تولید کاهش یافت و کمترین میزان از مارس 2021 بود، و «اگرچه شرکت‌ها به افزایش هزینه‌ها به مشتریان ادامه دادند، برخی امتیازات ذکر شده به مشتریان داده شد.» شایان ذکر است، داده‌ها نشان می‌دهد که حجم کارهای معوقه ارائه‌دهندگان خدمات برای اولین بار در دو سال گذشته کاهش یافته است و این تأثیر ضربه‌ای بر زیرشاخص اشتغال داشته است که به پایین‌ترین سطح در چهار ماه گذشته رسید. S&P گفت: «فشارهای تورمی، افزایش نرخ‌های بهره و تقاضای مشتریان ضعیف‌تر، همه انتظارات ارائه‌دهندگان خدمات را برای تولید در سال آینده کاهش داد، احساسات مثبت باقی ماند، اما در پایین‌ترین سطح خود از سپتامبر 2020 بود.»

صورتجلسه ECB (پنجشنبه):

همانطور که انتظار می‌رفت، بانک مرکزی اروپا تصمیم گرفت تا روی نرخ‌ها با نرخ سپرده، نرخ بهره اصلی و وام‌دهی نهایی به ترتیب 0.5-، 0 درصد و 0.25 درصد حفظ شود. در مورد نرخ بهره، بانک مرکزی اروپا در نشست جولای قصد خود را برای کاهش 25 واحدی در ثانیه اعلام کرد. پس از ماه جولای، سیاستگذاران اعلام کردند که در صورت تداوم یا بدتر شدن چشم انداز تورم میان مدت، افزایش بیشتری را در افزایش نرخ بهره در نظر خواهند گرفت. در ترازنامه، همانطور که انتظار می رفت، شورای حاکم تصمیم خود را برای پایان دادن به خرید خالص دارایی تحت برنامه APP از اول ژوئیه اعلام کرد. توجه داشته باشید، بیانیه خط مشی هیچ راهنمایی تازه ای در مورد نحوه برخورد با موضوع پراکندگی بازار با شروع چرخه افزایش نرخ ارائه نمی دهد. دورنمای تورم در سال 2022 از 5.1 درصد به 6.8 درصد ارتقا یافت و تورم سال 2024 بالاتر از هدف 2.1 درصد در مقایسه با قبل بود. نمای 1.9% در کنفرانس مطبوعاتی همراه، رئیس جمهور لاگارد در مورد اینکه چگونه بانک قصد دارد با پراکندگی مقابله کند، بیشتر تحت فشار قرار گرفت و خاطرنشان کرد که بانک می تواند از ابزارهای موجود مانند سرمایه گذاری مجدد از PEPP استفاده کند و در صورت لزوم ابزارهای جدید را به کار گیرد. بعداً در کنفرانس مطبوعاتی، لاگارد خاطرنشان کرد که سطح خاصی از اسپرد بازده وجود ندارد که محرکی برای سیاست ضد تکه تکه باشد. وقتی صحبت از فرآیند تصمیم گیری می شود، لاگارد اظهار داشت که سیاست گذاران در نظرات خود متفق القول هستند. از منظر میان‌مدت‌تر، از رئیس‌جمهور سوال شد که شورای حکومتی نرخ بی‌طرفی را کجا قضاوت می‌کند، با این حال، وی خاطرنشان کرد که این موضوع عمداً مورد بحث قرار نگرفته است. مانند همیشه، با توجه به فاصله زمانی بین اعلام و انتشار حساب ها، معامله گران از اطلاعات اخیر و نظرات مقامات راهنمایی بیشتری خواهند کرد. علاوه بر این، هنگامی که به موضوع پراکندگی می رسد، بانک مرکزی اروپا یک جلسه موقت برای رسیدگی به این موضوع برگزار کرد و بنابراین این حساب اطلاعات کمی در این زمینه ارائه خواهد کرد.

تراز تجاری استرالیا (پنجشنبه):

انتظار می رود تراز تجاری ماه مه در مقایسه با 10.495 میلیارد دلار استرالیا، 10.60 میلیارد دلار استرالیا مازاد باشد. برخی از میزها تاکید می کنند که در 12 ماه گذشته، مازاد تجاری ماهانه استرالیا به طور متوسط ​​حدود 10.5 میلیارد دلار استرالیا بوده است. برای این ماه، انتظار می رود هم صادرات و هم واردات افزایش یافته باشد. Westpac پیشنهاد می‌کند که صادرات زغال‌سنگ احتمالاً منجر به افزایش قیمت و حجم شده است، در حالی که صادرات خدمات احتمالاً در بازگشایی مرزهای ملی افزایش یافته است. وستپک نتیجه می گیرد که واردات احتمالاً افزایش یافته است – “این احتمالاً منعکس کننده حجم بالاتر، برای پاسخگویی به تقاضای داخلی فزاینده و قیمت های بالاتر، در AUD کمتر و افزایش هزینه های جهانی انرژی است.”

گزارش بازار کار ایالات متحده (جمعه):

تحلیلگران انتظار دارند که نرخ افزایش شغل در ماه ژوئن به کاهش خود ادامه دهد و اجماع به دنبال اضافه شدن 295 هزار حقوق و دستمزد است. که از 390k ماه می کمتر است، که از میانگین های اخیر نیز کمتر است (میانگین 3 ماهه 408 هزار، میانگین 6 ماهه 505 هزار، متوسط ​​12 ماهه 545 هزار تومان). با تاکید مقامات فدرال رزرو که تمرکز آنها بر کاهش تورم خواهد بود، در حال حاضر تمرکز کمتری بر روی بازار کار وجود دارد، با توجه به اینکه خیابان بیشتر بر این موضوع متمرکز است که چگونه عادی سازی تهاجمی سیاست پولی به رشد و متعاقباً بر بازار کار ضربه می زند. تحلیلگران نرخ بیکاری را در ماه ژوئن 3.6 درصد می دانند. پیش‌بینی‌های اخیراً به‌روزرسانی‌شده فدرال رزرو نشان می‌دهد که نرخ بیکاری امسال به 3.7 درصد، به 3.9 درصد در سال آینده و سپس 4.1 درصد در سال 2024 به پایان می‌رسد. در کنار آن، انتظار می‌رود تولید ناخالص داخلی در سال جاری و سال آینده تنها 1.7 درصد رشد کند، کمتر از نرخ روند. این پیش‌بینی‌ها به وضوح تصدیق می‌کنند که افزایش تهاجمی نرخ‌ها بر رشد و بازار کار آینده تأثیر خواهد گذاشت، اما مقامات درباره قدرت اقتصاد صحبت می‌کنند و خاطرنشان می‌کنند که بازار کار در حال حاضر قوی است. همانطور که برای چندین ماه در حال حاضر وجود داشته است، معامله گران به دقت معیارهای رشد دستمزدها را برای نشانه هایی از چگونگی تأثیرات «دور دوم» زیر نظر خواهند داشت: انتظار می رود میانگین درآمد ساعتی 0.3 درصد M/M افزایش یابد که با نرخ ماه می مطابقت دارد. مقامات فدرال رزرو اخیراً پیشنهاد کرده اند که بحث در ماه ژوئیه بین 50 و 75 واحد در ثانیه خواهد بود و هرگونه غافلگیری در داده های دستمزدها باعث می شود که فدرال رزرو مجدداً در 27 جولای نرخ ها را 75 واحد در ثانیه افزایش دهد. در حال حاضر، بازارهای پولی تقریباً 70 درصد احتمال می دهند که نرخ ها با افزایش بیشتر افزایش یابد، اما اگر این معیار به نزولی تبدیل شود، می تواند به بازگشت قیمت به سطل 50 واحدی در ثانیه کمک کند.

این مقاله ابتدا در Newsquawk منتشر شد.

آزمایشی 14 روزه را با Newsquawk امتحان کنید و اخبار معاملاتی فوری را بشنوید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.