هفته پیش رو FX – 5 رویداد برتر: BOE، Fed، RBA، تصمیمات نرخ. گزارش مشاغل کانادا؛ NFP ایالات متحده

[ad_1] نمای کلی هفته آینده FX: هفته اول نوامبر همه چیز در مورد بانک های مرکزی است: بانک مرکزی استرالیا تصمیم خود را در مورد نرخ روز سه شنبه منتشر خواهد کرد. فدرال رزرو در روز چهارشنبه؛ و بانک انگلستان در روز پنجشنبه. اگرچه هنوز مهم است، اما گزارش مشاغل اکتبر ایالات متحده ممکن است

کد خبر : 273503
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۱۲
هفته پیش رو FX – 5 رویداد برتر: BOE، Fed، RBA، تصمیمات نرخ.  گزارش مشاغل کانادا؛  NFP ایالات متحده

[ad_1]

نمای کلی هفته آینده FX:

  • هفته اول نوامبر همه چیز در مورد بانک های مرکزی است: بانک مرکزی استرالیا تصمیم خود را در مورد نرخ روز سه شنبه منتشر خواهد کرد. فدرال رزرو در روز چهارشنبه؛ و بانک انگلستان در روز پنجشنبه.
  • اگرچه هنوز مهم است، اما گزارش مشاغل اکتبر ایالات متحده ممکن است پس از نشست فدرال رزرو پس از انتشار در روز جمعه، تأثیری ضعیف داشته باشد.
  • داده های بازار کار از نیوزلند، آلمان و کانادا نیز در طول هفته منتشر می شود.

شروع می شود در:

اکنون زندگی کنید:

31 اکتبر

( 13:10 GMT )

دوشنبه، 31 اکتبر برای هفته آینده بازارهای آینده: جلسه استراتژی معاملات ریسک رویداد به من بپیوندید

هفته پیش رو بازارها: استراتژی معاملات ریسک رویداد

برای وبینار ثبت نام کنید

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

وبینار به پایان رسید

برای هفته کامل پیش رو، لطفا از تقویم اقتصادی DailyFX.

11/01 سه شنبه | 03:30 GMT | AUD رزرو بانک استرالیا تصمیم نرخ

اظهارات اخیر مقامات کلیدی بانک مرکزی استرالیا حاکی از آن است که بانک مرکزی هنوز راه هایی در پیش دارد تا نرخ اصلی خود را به قلمرو بی طرف برساند، سطحی که سیاست پولی نه انبساطی و نه انقباضی است. لوسی الیس، دستیار فرماندار RBA در بخش اقتصاد اظهارات این هفته به طور موثر نرخ خنثی را بین 2.5 تا 3.5 درصد تعیین کرد. در حال حاضر، نرخ اصلی RBA 2.6٪ است. انقباض بیشتر ممکن است در پیش باشد، اما ممکن است در چند ماه آینده با افزایش های اندازه گیری شده بیشتری همراه شود. این می تواند به محض جلسه نوامبر RBA آغاز شود، جایی که بازارهای نرخ در حال حاضر با احتمال 103 درصدی افزایش 25 واحدی در ثانیه (احتمال 3 درصدی افزایش نرخ 50 واحدی در ثانیه) قیمت گذاری می کنند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

11/02 چهارشنبه | 18:00 GMT | تصمیم نرخ فدرال رزرو USD

طی سه ماه گذشته، رابطه تنگاتنگی بین شاخص DXY، شکل منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده و احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو وجود داشته است. علیرغم کاهش در پایان هفته گذشته، اسپرد یورو دلار و قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو هنوز 75 واحد بر ثانیه افزایش نرخ بهره را برای نشست بعدی فدرال رزرو در ماه نوامبر قیمت گذاری می کنند. با این حال، سوالاتی در مورد اینکه آیا افزایش نرخ بهره 50 یا 75 واحد در ثانیه در دسامبر اعمال خواهد شد یا خیر، باقی می ماند. اگر مقصد مهمتر از سفر باشد، فدرال رزرو ممکن است نشان دهد که قصد دارد سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد، اما در نهایت با نرخ پایانی بالاتر از آنچه قبلاً بحث شد به پایان خواهد رسید (سپتامبر FOMC نرخ پایانی 4.6 درصدی را در پایان اعلام کرد. سال 2023).

11/03 پنجشنبه | 12:00 GMT | GBP بانک انگلستان تصمیم نرخ

ماه جالبی برای BOE بود، نیازی به گفتن نیست. مینی بودجه بریتانیا یک مداخله اضطراری توسط BOE در بازارهای طلایی انگلستان را تسریع کرد که در نهایت با استعفای نخست وزیر سابق بریتانیا، لیز تراس، به اوج خود رسید. اکنون که ریشی سوناک به عنوان نخست‌وزیر بریتانیا انتخاب شده است، همه چیز خوب به نظر می‌رسد: بازده طلایی بریتانیا کمتر از قبل از بودجه کوچک است و پوند انگلیس در برابر یورو و دلار آمریکا قوی‌تر است. فقدان ناکارآمدی ممکن است اکنون به BOE باند مورد نیاز برای ادامه برنامه های خود برای مبارزه با تورم با افزایش نرخ های تهاجمی در ماه های آینده را بدهد. معاوضه های شاخص یک شبه بریتانیا (OIS) اقدامات تهاجمی رو به جلو را کاهش می دهد، با احتمال 51٪ افزایش نرخ 75 بیت در ثانیه در ماه نوامبر (احتمال 100 درصد افزایش 25 بیت در ثانیه و احتمال 100 درصد افزایش نرخ 50 بیت در ثانیه).

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

11/04 جمعه | 12:30 GMT | تغییر اشتغال CAD و نرخ بیکاری (OCT)

طبق نظرسنجی بلومبرگ، اقتصاد کانادا در ماه گذشته پس از به دست آوردن +21.1 هزار شغل در ماه سپتامبر، 5 هزار شغل اضافه کرد. سودهای شغلی ممکن است برای همگامی با کارگرانی که وارد بازار کار می شوند کافی نباشد، اما پیش بینی می شود نرخ بیکاری از 5.2 درصد به 5.3 درصد افزایش یابد. ترکیبی از داده‌ها بعید است که بانک کانادا را در هر دو جهت حرکت دهد، که اخیراً شروع به کاهش سرعت افزایش نرخ خود کرده است (افزایش 50 واحدی در پایان اکتبر در مقابل انتظارات 75 واحدی در ثانیه). . با توجه به موضع BOC، گزارش ضعیف مشاغل کانادا می تواند بر دلار کانادا تاثیر بگذارد.

11/04 جمعه | 12:30 GMT | حقوق و دستمزد غیرکشاورزی USD و نرخ بیکاری (OCT)

رکود اقتصادی ایالات متحده ممکن است در گذشته باشد و ممکن است هنوز هم در راه باشد، اما بازار کار ایالات متحده تاکنون انعطاف پذیر بوده است. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، اقتصاد ایالات متحده 200 هزار شغل از +263 هزار شغل در ماه سپتامبر اضافه کرد و نرخ بیکاری ایالات متحده (U3) از 3.5 درصد به 3.6 درصد افزایش یافت. انتظار می رود نرخ مشارکت ایالات متحده در 62.3٪ باقی بماند، در حالی که پیش بینی می شود میانگین درآمد ساعتی ایالات متحده از +5٪ در سال به 4.7٪ در سال در سال برسد.

بر اساس محاسبه‌گر رشد شغلی فدرال رزرو آتلانتا، اقتصاد ایالات متحده به رشد ۱۰۴ هزار شغل در ماه طی ۱۲ ماه آینده نیاز دارد تا نرخ بیکاری (U3) را زیر ۵ درصد با نرخ مشارکت ۶۳.۴ درصدی نیروی کار حفظ کند.

اگر «خبر خوب خبر بد» برای دارایی‌های ریسک است، زیرا فدرال رزرو موضع سیاست خود را مجدداً تنظیم می‌کند، «خبر خوب خبر خوب است و خبر بد خبر بد» برای دلار آمریکا: گزارش قوی بازار کار ایالات متحده می‌تواند به احیای نرخ فدرال رزرو کمک کند. شانس صعود گزارش ضعیف بازار کار ایالات متحده بر شانس نرخ نهایی در سال 2023 تأثیر می گذارد، که به دلار آمریکا آسیب می رساند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.