هفته پیش رو – فدرال رزرو، اقتصاد بریتانیا، و BoE در تمرکز هستند

[ad_1] برای دلار: در تقویم اقتصادی ایالات متحده هفته آرام تری در پیش است. سرمایه گذاران باید تا روز پنجشنبه برای ادعاهای بیکاری منتظر بمانند که شماره را تغییر می دهد. کاهش مطالبات بیکاری از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در جولای حمایت می کند. با این حال، ما انتظار داریم PMI های اولیه بخش

کد خبر : 362605
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
هفته پیش رو – فدرال رزرو، اقتصاد بریتانیا، و BoE در تمرکز هستند

[ad_1]

برای دلار:

در تقویم اقتصادی ایالات متحده هفته آرام تری در پیش است.

سرمایه گذاران باید تا روز پنجشنبه برای ادعاهای بیکاری منتظر بمانند که شماره را تغییر می دهد. کاهش مطالبات بیکاری از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در جولای حمایت می کند. با این حال، ما انتظار داریم PMI های اولیه بخش خصوصی برای ژوئن تاثیر بیشتری در روز جمعه داشته باشند. PMI خدمات نفوذ بیشتری خواهد داشت، با اعداد ملایم تر به نفع توقف فدرال رزرو.

در حالی که آمار شماره گیری را جابه جا می کند، گفتگوی فدرال رزرو احتمالاً علاقه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. اعضای FOMC بولارد، ویلیامز، مستر، بومن و بوستیک در تقویم برای سخنرانی حضور دارند. با این حال، پاول رئیس فدرال رزرو تاثیر بیشتری خواهد داشت. رئیس فدرال رزرو در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در کاپیتول هیل شهادت خواهد داد.

ما انتظار داریم که بازار نسبت به چشم انداز اقتصادی پاول و اظهارات سیاست پولی حساس باشد.

برای یورو:

همچنین برای یورو هفته آرام تری است.

روز سه شنبه، ارقام تورم عمده فروشی آلمان مورد توجه قرار خواهد گرفت. با توجه به تورم که نقطه کانونی بانک مرکزی اروپا است، اعداد ملایم تر تورم عمده فروشی، بازنگری رو به بالا بانک مرکزی اروپا نسبت به تورم برای سال 2023 را زیر سوال می برد.

با این حال، PMI های اولیه بخش خصوصی برای فرانسه، آلمان و منطقه یورو تاثیر بیشتری خواهند داشت. اقتصاد منطقه یورو دچار شکاف هایی شده است. انقباض عمیق‌تر در بخش تولید و رشد آهسته‌تر در بخش خدمات تاثیرگذار خواهد بود.

فراتر از آمار، سرمایه گذاران باید نظرات بانک مرکزی اروپا را نیز در نظر بگیرند. فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا (دوشنبه) و اعضای هیئت اجرایی لوئیس دی گویندوس (دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه)، فابیو پانتا (پنجشنبه، جمعه)، آندریا انریا (سه شنبه)، ایزابل اشنابل (دوشنبه، چهارشنبه، شنبه)، و الیزابت McCaul (سه شنبه) در تقویم برای سخنرانی هستند.

برای پوند:

هفته شلوغی برای پوند در پیش است. گزارش CPI انگلستان روز چهارشنبه شماره را جابجا خواهد کرد. با ارائه تصمیم بانک مرکزی اروپا درباره نرخ بهره در ماه ژوئن در روز پنجشنبه، پوند به تورم چسبنده واکنش نشان خواهد داد.

بانک انگلستان تصمیم خود را در مورد نرخ بهره قبل از تابستان در روز پنجشنبه اعلام خواهد کرد. افزایش غیرمنتظره نرخ بهره ۲۵ نقطه‌ای با شاخص‌های اقتصادی اخیر همخوانی دارد و نیاز به سیاست‌های تهاجمی‌تر برای مهار تورم را نشان می‌دهد.

ارقام خرده فروشی و اعداد اولیه PMI بخش خصوصی یک هفته شلوغ را در روز جمعه به پایان می رساند. ما انتظار داریم PMI خرده فروشی و خدمات تاثیر بیشتری داشته باشد. خرده‌فروشی قوی و افزایش فعالیت‌های بخش خدمات می‌تواند از اقدامات بیشتر سیاست‌های BoE حمایت کند.

برای لونی:

در تقویم اقتصادی Loonie هفته آرامی در پیش است.

خرده فروشی روز چهارشنبه مورد توجه قرار خواهد گرفت. پس از کاهش قابل توجه در ماه مارس، افزایش خرده فروشی باعث افزایش شرط بندی برای افزایش نرخ دیگر BoC خواهد شد.

سایر آمارها عبارتند از RMPI، فروش تولیدی و اعداد فروش عمده. با این حال، ما انتظار نداریم که آمار تاثیر بگذارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.