هفته پرمشغله با فدرال رزرو، ECB، RBA، ISM، NFP و موارد دیگر

[ad_1] اشتراک گذاری: در اینجا چیزی است که باید برای هفته آینده بدانید: روز جمعه، وال استریت به لطف درآمدهای بهتر از حد انتظار شرکت های بزرگ فناوری، از یک رشد دو روزه لذت برد. با این حال، با توجه به چشم‌انداز تیره رشد جهانی و نگرانی‌های جدید پیرامون First Republic Bank، این

کد خبر : 353123
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
هفته پرمشغله با فدرال رزرو، ECB، RBA، ISM، NFP و موارد دیگر

[ad_1]


اشتراک گذاری:

در اینجا چیزی است که باید برای هفته آینده بدانید:

روز جمعه، وال استریت به لطف درآمدهای بهتر از حد انتظار شرکت های بزرگ فناوری، از یک رشد دو روزه لذت برد. با این حال، با توجه به چشم‌انداز تیره رشد جهانی و نگرانی‌های جدید پیرامون First Republic Bank، این احساسات مثبت ممکن است کوتاه مدت باشد. داده های اقتصادی دریافتی به دقت مورد رصد قرار خواهند گرفت، اگرچه ممکن است با تصمیمات بانک مرکزی جبران شود.

این هفته شلوغی برای دلار آمریکا خواهد بود، زیرا مجموعه داده های اقتصادی منتشر شده شامل PMI های ISM، استخدام خصوصی ADP و گزارش رسمی اشتغال است. فدرال رزرو تصمیم خود را روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد و فعالان بازار انتظار افزایش نهایی نرخ بهره را 25 واحد پایه دارند. شاخص دلار آمریکا هفته را با اندکی تغییر در حدود 101.50 به پایان رساند. DXY همچنان در حول پایین‌های اخیر حرکت می‌کند و در بالاترین حد خود قرار دارد اما با افزایش‌های محدود. تقویم اقتصادی هفته آینده نوسانات را تضمین می کند و ممکن است روند تثبیت مداوم را به چالش بکشد.

یورو/دلار آمریکا در طول هفته شاهد افزایش ملایمی بودیم، به معاملات نزدیک به بالاترین سطح یک ساله ادامه داد اما در تلاش برای تثبیت بالای 1.1050 بود. تولید ناخالص داخلی منطقه یورو در سه ماهه اول با رشد 0.1 درصدی از رکود اقتصادی جلوگیری کرد. انتظار می‌رود بانک مرکزی اروپا در هفته آینده نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش دهد، زیرا تورم همچنان بالاست.

ین ژاپن روز جمعه پس از نشست سیاست پولی بانک مرکزی ژاپن سقوط کرد. بانک مرکزی دستورالعمل‌های پیش رو برای نرخ بهره را کنار گذاشت و بازنگری در سیاست‌های خود را آغاز کرد که بیش از یک سال طول می‌کشد. اوئدو در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود پس از نشست گفت: ما بررسی را با هدف عادی سازی شروع نمی کنیم. USD/JPY روز جمعه از ساعت 134:00 به 136:55 افزایش یافت.

پوند بهترین عملکرد را در بین ارزهای G10 داشت. GBP/USD بالاتر از 1.2550 شکست و به 1.2583 صعود کرد و به بالاترین سطح از ژوئن 2022 رسید. از سوی دیگر، EUR/GBP در روز جمعه متحمل شدیدترین ضرر روزانه در هفته ها شد و به 0.8750 سقوط کرد.
USD/CAD پس از عقب نشینی قابل توجه در روز جمعه، هفته را با تغییرات اندک به پایان رساند، که نشان دهنده بازگشت احتمالی است که می تواند ادامه یابد. این جفت ارز به اوج خود در 1.3667 رسید، که بالاترین سطح در چهار هفته گذشته بود، قبل از اینکه با وجود داده های تولید ناخالص داخلی کانادا ضعیف تر از حد انتظار، به زیر 1.3550 سقوط کرد. جمعه آینده، کانادا گزارش اشتغال خود را منتشر خواهد کرد.

نیوزلند هفته آینده گزارش اشتغال خود را منتشر خواهد کرد. NZD/USD پس از یک رالی قابل توجه در روز جمعه، با عملکرد بهتر کیوی، به یک دوره منفی سه هفته ای پایان داد. این جفت از 0.6120 به 0.6190 افزایش یافت.

را بانک رزرو استرالیا تصمیم خود را در مورد نرخ بهره در هفته آینده اتخاذ خواهد کرد. هیچ تغییری انتظار نمی رود کلید احتمالاً در بیانیه سیاست پولی روز جمعه خواهد بود. AUD/USD در طول هفته کاهش یافت اما توانست 0.6600 را بازیابی کند. سوگیری به سمت نزول است، اما زیان در حالی که بالای 0.6560 است محدود به نظر می رسد.

را پزو کلمبیا انتظار می رود که به دلیل افزایش ریسک سیاسی در کلمبیا، بدترین عملکرد هفته را به خود اختصاص دهد. این امر با تصمیم پرزیدنت پترو برای برکناری وزیر دارایی میانه رو و جایگزینی او با یک متحد کلیدی چپ آغاز شد. در نتیجه، USD/COP در روز جمعه به 4714 افزایش یافت و بیش از 4 درصد در هفته را تجربه کرد.

قیمت کالاها هفته سختی را پشت سر گذاشت ذرت لغزش بیش از 10٪ قهوه کاهش 4 درصدی و سویا افت 4 درصدی قیمت نفت خام پس از کاهش زیان در روز جمعه، 1.5 درصد کاهش یافت. طلا و نقره هفته را به ترتیب نزدیک به 1990 دلار و 25.00 دلار ثابت به پایان رساندند، زیرا آنها عمدتاً در کناره باقی مانده بودند. از سوی دیگر بیت کوین ۷ درصد جهش کرد.


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.