هفته مخلوط برای USD; آیا زمان یکپارچگی فرا رسیده است؟

[ad_1] اشتراک گذاری: در اینجا چیزی است که باید برای هفته آینده بدانید: پس از یک هفته با تمرکز بر بانک‌های مرکزی، داده‌های اقتصادی در مرکز، در محاصره بحران بانکی جاری، به مرکز بازخواهند گشت. DXY هفته را پایین تر به پایان رساند، اما قوی تر به نظر می رسد، حتی با کاهش

کد خبر : 338600
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
هفته مخلوط برای USD;  آیا زمان یکپارچگی فرا رسیده است؟

[ad_1]


اشتراک گذاری:

در اینجا چیزی است که باید برای هفته آینده بدانید:

پس از یک هفته با تمرکز بر بانک‌های مرکزی، داده‌های اقتصادی در مرکز، در محاصره بحران بانکی جاری، به مرکز بازخواهند گشت. DXY هفته را پایین تر به پایان رساند، اما قوی تر به نظر می رسد، حتی با کاهش بازدهی ایالات متحده، که به دلیل بدتر شدن جو بازار کمک کرد، دوباره ظاهر شد.

فصل جدید بازار در 8 مارس با سقوط بانک سیلیکون ولی آغاز شد. در آخرین قسمت، بانک‌های مرکزی بیشتری تصمیم گرفتند نرخ‌ها را افزایش دهند که نشان‌دهنده عزم خود برای کاهش تورم علی‌رغم ناراحتی‌های بانکی است. تحولات در بخش بانکی همچنان برای احساسات و انتظارات سیاست پولی حیاتی خواهد بود. استانداردهای اعتباری بانکی را تشدید کرده است و بخشی از وظایف بانک مرکزی را انجام می دهد. هفته آینده، بانک های مرکزی احتمالاً هفته آینده به دستورالعمل های اخیر نزدیک می شوند.

روز چهارشنبه، فدرال رزرو (فدرال رزرو) همانطور که انتظار می رفت، نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش داد، که نشان دهنده سرعت پایین افزایش آتی است. در ابتدا، بازارها با فروش دلار آمریکا واکنش نشان دادند و وال استریت ترسو تشویق شد. در آن روز، بازارها برای اولین بار پس از بحران سیستم بانکی از مقامات فدرال رزرو شنیدند.

وال استریت هفته را با افزایش اندک به پایان رساند و VIX به شدت افت کرد. با این حال، سهام بانک های منطقه ای تحت فشار و بالقوه آسیب قابل توجهی به اعتماد هستند. در طول آخر هفته، فعالان بازار در مورد اخبار احتمالی بانکی هوشیار خواهند بود. همچنین، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده می تواند غافلگیری هایی را آماده کند.

محرک های بالقوه برای هفته آینده:

  • سهام بانک های منطقه ای
  • یلن وزیر خزانه داری آمریکا
  • اعداد تورم منطقه یورو
  • هسته مرکزی ایالات متحده PCE

را DXY پس از تست سطوح زیر 102.00 به بالای 103.00 رسید. گرین بک علیرغم بازدهی پایین تر، به کمک نگرانی های دوباره برگشت. داده های اقتصادی نشان داد که فعالیت، حداقل قبل از سقوط SVC، نزدیک به رکود نبوده است. داده های اشتغال ایالات متحده همچنان بازار فشرده ای را نشان می دهد. داده های هفته آینده شامل Core PCE در روز جمعه است، که یک شاخص تورم از نزدیک مورد توجه قرار گرفته است.

یورو/دلار آمریکا هفته را بالاتر به پایان رساند، با اشاره به پایین تر، و حرکت به سرعت محو شد. این جفت با 200 پیپ از ناحیه 1.0930 سقوط کرد و در حدود 1.0750 بسته شد که همچنان بالاتر از میانگین متحرک ساده 20 هفته ای است. PMI اولیه در روز جمعه ارقام کلی مثبت را نشان داد. اعداد اولیه تورم ماه مارس در هفته آینده بحرانی خواهند بود. مقامات بانک مرکزی اروپا همچنان در مورد نیاز به انجام کارهای بیشتر صحبت می کردند. انتظارات در مورد افزایش بیشتر نرخ ها از یورو حمایت کرد که در بین بهترین عملکردها قرار داشت.

GBP/USD هفته را تقریباً ثابت در حدود 1.2220 به پایان رساند، پس از اینکه نتوانست بالای 1.2300 نگه دارد. بانک مرکزی انگلیس (BoE) نرخ کلیدی را همانطور که انتظار می رفت به 4.25 درصد (7-2 رای) افزایش داد. اگر تورم در ماه مارس نزولی نشود، بانک می تواند بیشتر افزایش یابد. جمعه آینده، داده های تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم منتشر می شود.

را ین ژاپن از کاهش بازدهی ایالات متحده سود برد و از اکثر رقبای G10 خود بهتر عمل کرد. USD/JPY برای چهارمین هفته متوالی کاهش یافت و به بالای 130.00 رسید، منطقه ای که به نظر می رسد در جلسات بعدی دوباره آزمایش شود.

USD/CAD به بالاترین سطح ماهانه بالای 1.3800 رسید و عقب نشینی کرد. سه شنبه آینده، دولت کانادا بودجه را ارائه خواهد کرد. تولید ناخالص داخلی ژانویه روز جمعه تمام می شود.

AUD/USD اجرا از پایین ترین سطح ماهانه که در 200-SMA روزانه نزدیک به 0.6760 به پایان رسید، و اکنون این به دلار بستگی دارد که تصمیم بگیرد چقدر پایین می آید. استرالیا فروش خرده فروشی را در روز سه شنبه و اعداد تورم بحرانی را در روز چهارشنبه گزارش خواهد کرد. این ارقام می تواند تصمیم بانک مرکزی استرالیا را که در 4 آوریل برگزار می شود، تثبیت کند.

را پزو مکزیک بزرگترین سود در میان ارزهای پرمعامله بود و پس از سقوط در دو هفته قبل، بازگشتی محکم داشت. USD/MXN بیش از 2% از دست داد و به زیر 18.50 سقوط کرد. بانک مکزیک تصمیم خود را هفته آینده اعلام خواهد کرد. دیده می‌شود که نرخ‌ها را بیشتر، اما با سرعت کمتری نسبت به ماه فوریه، زمانی که 50 واحد در ثانیه افزایش یافت، افزایش می‌دهد. تورم اصلی در مکزیک در نهایت با کاهش 8.15 درصدی، از 8.21 درصد، در حال کاهش است.

توجه به معامله گران: ساعت تابستانی در اروپا. صبح یکشنبه اروپا ساعت را یک ساعت به جلو می چرخاند.


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.