هفته آینده FX – 5 رویداد برتر: PMI تولید بریتانیا. سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده؛ آب و هوای تجاری Ifo آلمان; شاخص PCE ایالات متحده؛ جکسون هول فدرال رزرو

[ad_1] نمای کلی هفته آینده FX: شاخص PMI تولیدی آلمان در اوت، نظرسنجی جو کسب و کار Ifo آلمان در ماه آگوست و خوانش اعتماد مصرف کننده GfK آلمان در سپتامبر، همگی به احتمال زیاد به وخامت محیط رشد برای بزرگترین اقتصاد منطقه یورو اشاره می کنند. با نزدیک‌تر شدن اقتصاد بریتانیا به سمت رکود

کد خبر : 245217
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۵۱
هفته آینده FX – 5 رویداد برتر: PMI تولید بریتانیا.  سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده؛  آب و هوای تجاری Ifo آلمان;  شاخص PCE ایالات متحده؛  جکسون هول فدرال رزرو

[ad_1]

نمای کلی هفته آینده FX:

  • شاخص PMI تولیدی آلمان در اوت، نظرسنجی جو کسب و کار Ifo آلمان در ماه آگوست و خوانش اعتماد مصرف کننده GfK آلمان در سپتامبر، همگی به احتمال زیاد به وخامت محیط رشد برای بزرگترین اقتصاد منطقه یورو اشاره می کنند.
  • با نزدیک‌تر شدن اقتصاد بریتانیا به سمت رکود تورمی، PMI تولیدی بریتانیا در اوت باید نشانه‌های بیشتری از کندی اقتصادی را نشان دهد.
  • سفارشات کالاهای بادوام ژوئیه ایالات متحده و شاخص PCE ایالات متحده در ماه ژوئیه باید در بازار متحرک باشند، اما به اندازه سخنرانی پاول، رئیس فدرال رزرو، جکسون هول در روز جمعه، مهم نیستند.

برای هفته کامل پیش رو، لطفا از تقویم اقتصادی DailyFX.

08/23 سه شنبه | 08:30 GMT | GBP Manufacturing PMI Flash (AUG)

اقتصاد بریتانیا به سمت رکود تورمی حرکت می‌کند و داده‌های منتشر شده در این هفته احتمالاً این روایت را بیشتر می‌کند که جعبه‌ها در حال بررسی هستند. شاخص PMI تولیدی انگلستان در ماه اوت از 52.1 به 51.1 رسیده است، که به سختی در قلمرو توسعه باقی می ماند. احتمال چاپ ضعیف همچنان ادامه دارد قیمت انرژی در بریتانیا به افزایش سرسام آور ادامه می دهد و نرخ تورم در بریتانیا به بالاترین حد خود در چند دهه اخیر رسیده است و بانک انگلستان را با پایان تابستان در تنگنا قرار می دهد. ضعف بیشتری برای پوند در پیش است.

24/08 چهارشنبه | 12:30 GMT | سفارشات کالاهای بادوام USD (JUL)

با توجه به این که تقریباً اقتصاد ایالات متحده حول روند مصرف می چرخد 85درصد از تولید ناخالص داخلی توسط عادات هزینه ای کسب و کار به حساب می آیدس و مصرف کنندگان – 15% از سرمایه گذاری تجاری و 70% از مصرف مصرف کننده. به این ترتیب، سفارشات کالاهای بادوام گزارش می شودفشارسنج مهمی برای اقتصاد ایالات متحده ایجاد کند. کالاهای بادوام اقلامی با طول عمر سه سال یا بیشتر هستند – از یخچال و ماشین لباسشویی گرفته تا اتومبیل و هواپیما. این موارد معمولاً برای تأمین امنیت نیاز به سرمایه گذاری یا تأمین مالی بیشتری دارند، به این معنی که معامله گران می توانند از گزارش به عنوان نماینده ای برای اطمینان و سلامت مالی کسب و کار و مصرف کنندگان استفاده کنند. با تعدیل فشارهای تورمی ایالات متحده در ماه ژوئیه، به نظر می رسد که عادات خرج کردن (حداقل به صورت لحظه ای) تثبیت شده است. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، را خواندن ژوئیه انتظار می رود الف را نشان دهد کسب کردن از +0.6% m/m بعد از +1.9% m/m کسب کردن که در ژوئن.

08/25 پنجشنبه | 08:00 GMT | EUR آب و هوای تجاری Ifo آلمان (AUG)

مجموعه ای از داده های آلمان در این هفته احتمالاً چشم انداز اقتصادی به سرعت رو به وخامت بزرگترین اقتصاد منطقه یورو را نشان می دهد. انتظار می‌رود شاخص PMI تولیدی آلمان در اوت در روز سه‌شنبه بیشتر در محدوده انقباض قرار گیرد (48.2 مورد از 49.3 پیش‌بینی می‌شود) در حالی که قرائت اعتماد مصرف‌کننده GfK آلمان در سپتامبر نیز به دلیل فرسایش بیشتر است (31.8- از 30.6- پیش‌بینی می‌شود). پیش‌بینی می‌شود که در بین این دو انتشار، نظرسنجی اوت درباره وضعیت تجاری Ifo آلمان در روز پنجشنبه از 88.6 به 86.8 کاهش یابد که پایین‌ترین میزان در بیش از دو سال گذشته (عملاً از ماه‌های اولیه همه‌گیری ویروس کرونا) است. تا زمانی که قیمت انرژی اروپا ثابت شوددلیل کمی وجود دارد که فکر کنیم چشم انداز اقتصادی آلمان بهبود خواهد یافت، که باعث ناراحتی یورو شده است.

08/26 جمعه | 12:30 GMT | شاخص قیمت USD PCE (ژوئیه)

فدرال رزروذخیره اولیه‘s پشت به پشت افزایش نرخ 75bpsسگام‌های تهاجمی برای جلوگیری از افزایش نرخ تورم در ایالات متحده در چند دهه گذشته بود. شواهد اولیه – خیلی زود – نشان می دهد که سیاست پولی سخت تر ممکن است کارساز باشد. تیاو سنج مورد علاقه فدرال رزرو برای نرخ تورم، شاخص قیمت PCE ایالات متحده، به نظر می رسد آماده پیوستن به کاهش کاهشی است که توسط شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) مشاهده می شود.. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز، پیش‌بینی‌های اجماع پیش‌بینی می‌کردند که شاخص قیمت PCE به +6 کاهش یابد.6% y/y در جولای از +6.8% y/y در ماه ژوئن، در حالی که شاخص قیمت اصلی PCE در +4 قرار دارد.7% y/y از +4.8% y/y. کاهش فشار قیمت ها باعث ایجاد یک فدرال رزرو کمتر جنگ طلب است (به عنوان مثال افزایش نرخ بهره 50 واحد در ثانیه در ماه سپتامبر به جای افزایش نرخ 75 واحد در ثانیه)که برای دلار آمریکا منفی است.

08/26 جمعه | 14:00 GMT | سخنرانی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا در جکسون هول

سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو از پنجشنبه تا شنبه برگزار خواهد شد و اگر اظهارنظر اخیر سیاستگذاران فدرال رزرو راهنمای سیاستگذاران فدرال رزرو باشد، معامله گران باید منتظر لحن جنگ طلبانه باشند. مطمئناً، به نظر می‌رسد بازارها فکر می‌کنند که یک چرخش فدرال رزرو در راه است، با توجه به اینکه قیمت‌گذاری بازار تنها برای تعداد انگشت شماری معادل افزایش نرخ بهره 25 واحدی در بقیه سال 2022 قبل از تحقق کاهش نرخ‌ها در سال 2023 است. در سطح آسایش فدرال رزرو، جای تعجب نیست که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، احتمالاً قیمت گذاری بازار را عقب نشینی می کند و در روز جمعه لحن تهاجمی را به کار می گیرد. با این حال، هر چیزی کمتر از لحن پاول، رئیس فدرال رزرو، «هرچه لازم باشد»، ممکن است گمانه زنی ها را در مورد یک فدرال رزرو کمتر جنگ طلب دوباره ایجاد کند.

{{خبرنامه}}

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.