هفته آینده FX – 5 رویداد برتر: تصمیم گیری نرخ RBA. ایالات متحده ISM غیر تولیدی; تصمیم نرخ BOC؛ تصمیم بانک مرکزی اروپا برای نرخ بهره؛ گزارش مشاغل کانادا

نمای کلی هفته آینده FX: این اولینهفته کامل سپتامبر چندین تصمیم مهم برای نرخ بهره را از سوی بانک کانادا، بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی استرالیا صادر خواهد کرد. اقتصاد ایالات متحده در این هفته با تنها یک رویداد با رتبه “بالا” برنامه ریزی شده است. با این حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو

کد خبر : 251353
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۱۴
هفته آینده FX – 5 رویداد برتر: تصمیم گیری نرخ RBA.  ایالات متحده ISM غیر تولیدی;  تصمیم نرخ BOC؛  تصمیم بانک مرکزی اروپا برای نرخ بهره؛  گزارش مشاغل کانادا


نمای کلی هفته آینده FX:

  • این اولینهفته کامل سپتامبر چندین تصمیم مهم برای نرخ بهره را از سوی بانک کانادا، بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی استرالیا صادر خواهد کرد.
  • اقتصاد ایالات متحده در این هفته با تنها یک رویداد با رتبه “بالا” برنامه ریزی شده است.
  • با این حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو روز پنجشنبه سخنرانی می کند.

برای هفته کامل پیش رو، لطفا از تقویم اقتصادی DailyFX.

09/06 سه شنبه | 04:30 GMT | AUD رزرو بانک استرالیا تصمیم نرخ

با ادامه روند صعودی نرخ تورم استرالیا، انتظار می رود RBA برای پنجمین جلسه متوالی نرخ ها را افزایش دهد که چهارمین افزایش متوالی 50 واحدی نرخ بهره خواهد بود. نرخ اصلی باید از 1.85 درصد به 2.35 درصد افزایش یابد. اگرچه آنها پیشنهاد کرده اند که نرخ های بهره در یک مسیر از پیش تعیین شده قرار ندارند، سیاست گذاران RBA احتمالاً راهنمایی های آتی را ارائه می دهند، زیرا بازارهای نرخ انتظار دارند که نرخ اصلی تا پایان سال 2022 به بیش از 3.1٪ افزایش یابد.

09/06 سه شنبه | 14:00 GMT | USD ISM PMI غیر تولیدی (AUG)

در حالی که اقتصاد ایالات متحده در نیمه اول سال 2022 کاهشی را تجربه کرد، داده‌های مربوط به سه ماهه سوم سال 22 تاکنون باعث شده است که ردیاب رشد GDPNow فدرال رزرو آتلانتا به 2.6% سالانه برسد. پیش‌بینی می‌شود شاخص PMI غیر تولیدی ISM ایالات متحده برای ماه اوت از 56.7 به 55.1 برسد که نشان می‌دهد رشد در حال کاهش است اما در محدوده نسبتاً مثبت باقی می‌ماند. این پیش‌بینی به اندازه‌ای قوی است که پارادایم «خبر خوب، خبر خوب است» را برای دلار آمریکا دست نخورده نگه دارد، اما «خبر خوب خبر بد است» برای سهام آمریکا و قیمت طلا.

09/07 چهارشنبه | 14:00 GMT | تصمیم بانک CAD کانادا برای نرخ

پس از افزایش 100bps نرخ اصلی خود در ژوئیه – بزرگترین افزایش چنین افزایشی از اوت 1998 – سوالاتی در مورد اینکه آیا BOC با یک مسیر تهاجمی افزایش نرخ ادامه خواهد داد. شاید به آن سوالات پاسخ داده شده باشد ماه گذشته، زمانی که گزارش تورم ماه جولای کانادا (CPI) نشانه هایی از کاهش فشار قیمت ها را نشان داد. در نهایت، انقباض بیشتر سیاست پولی پیش بینی می شود، اما با سرعت کمتری نسبت به پیش بینی در ماه ژوئیه. بازارهای نرخ، 75 واحد بر ثانیه افزایش نرخ دارند. با توجه به اینکه BOC پیشنهاد کرده است که نرخ بهره را افزایش می دهد، هدایت نرم به جلو ممکن است در نهایت بر دلار کانادا تاثیر بگذارد.

09/08 پنجشنبه | 12:15، 12:45 GMT | تصمیم گیری و کنفرانس مطبوعاتی بانک مرکزی اروپا برای نرخ بهره EUR

بانک مرکزی اروپا سیاستگذاران بوده اند از زمان سمپوزیوم سیاست اقتصادی فدرال رزرو، پرحرف تر است، و از اواسط تابستان تضاد آشکاری در لحن ارائه می دهد. در حالی که تیصورتجلسات ECB در ماه ژوئیه نشان داد که بر سر افزایش نرخ بهره 50 واحد در ثانیه اختلاف وجود دارد، تشدید می شود فشارهای تورمی منطقه یورو به لطف افزایش قیمت انرژی، افزایش نرخ 75 واحدی در ثانیه به عنوان محتمل ترین نتیجه این هفته کاهش یافته است.. بانک مرکزی اروپا ممکن است با سخت ترین مجموعه شرایط در میان بانک های مرکزی بزرگ دست و پنجه نرم کند، زیرا رکود اقتصادی قابل توجهی در ماه های آینده محتمل تر به نظر می رسد. رکود تورمی در حال آمدن به منطقه یورو است که خبر بدی برای یورو است.

09/09 جمعه | 12:30 GMT | تغییر اشتغال CAD و نرخ بیکاری (AUG)

بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز، اقتصاد کانادا + را اضافه کرد15K مشاغل در ماه آگوست پس از باخت –30.6K شغل در جودروغ. جیبا این حال، افزایش نرخ بیکاری از 4.9 درصد به 5 درصد می رسد. چند روز پس از تصمیم نرخ BOC در سپتامبر، داده‌ها ممکن است تأثیری ضعیف بر دلار کانادا داشته باشند. با این وجود، الف با توجه به موضع BOC، گزارش ضعیف مشاغل کانادا می تواند برای دلار کانادا دردسرساز باشد. راهنمایی های رو به جلو نرم تر نسبت به سایر بانک های مرکزی بزرگ.

{{خبرنامه}}

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.