هش ریت بیت کوین در برابر قیمت های زمستانی کریپتو و دشواری بالای آسمان قوی تر از همیشه باقی می ماند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] علیرغم این واقعیت که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین از حداقل سود به ازای هر پتاهاش در ثانیه (PH/s) بهره می‌برند، و تعداد بی‌شماری از سرفصل‌هایی که عملیات استخراج خاص را از زمستان کریپتو نشان می‌دهند، کل هش‌ریت شبکه همچنان نزدیک به 300 اگزاش است. در هر ثانیه (EH/s). با کاهش قیمت بیت کوین و دشواری استخراج

کد خبر : 270603
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
هش ریت بیت کوین در برابر قیمت های زمستانی کریپتو و دشواری بالای آسمان قوی تر از همیشه باقی می ماند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

علیرغم این واقعیت که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین از حداقل سود به ازای هر پتاهاش در ثانیه (PH/s) بهره می‌برند، و تعداد بی‌شماری از سرفصل‌هایی که عملیات استخراج خاص را از زمستان کریپتو نشان می‌دهند، کل هش‌ریت شبکه همچنان نزدیک به 300 اگزاش است. در هر ثانیه (EH/s). با کاهش قیمت بیت کوین و دشواری استخراج در بالاترین حد خود، روند فعلی ماینرهای بیت کوین را به حداقل رسانده است. در همین حال، هدف‌گیری مجدد دشواری بعدی که قرار است در 23 اکتبر یا حوالی آن انجام شود، نشان می‌دهد که افزایش دیگری رخ خواهد داد.

هش ریت بیت کوین با وجود موانع فعلی همچنان بالاست

کمتر از دو روز باقی مانده است، به نظر می رسد که استخراج کنندگان بیت کوین (BTC) از نظر سختی شبکه افزایش صعودی دیگری خواهند داشت. در حال حاضر، سختی بیت کوین در بالاترین حد خود (ATH) در 35.61 تریلیون است و تغییر بعدی قرار است در کمتر از دو روز در تاریخ 23 اکتبر 2022 یا حدوداً اتفاق بیفتد.

هش‌ریت بیت‌کوین در برابر قیمت‌های زمستانی کریپتو و سختی بالای آسمان، قوی‌تر از همیشه باقی می‌ماند.
سختی بیت کوین در 21 اکتبر 2022 تقریباً 35.61 تریلیون است. هدف گذاری مجدد برای 23 اکتبر 2022 برنامه ریزی شده است و معیارهای فعلی تخمین می زند که دشواری ممکن است تا 4٪ افزایش یابد.

در حالی که دشواری ATH، یافتن یارانه بلاک را برای استخراج کنندگان بیت کوین بسیار چالش برانگیز می کند، ماینرها هنوز مقدار زیادی هش ریت اختصاص داده شده به امنیت شبکه دارایی های رمزنگاری پیشرو دارند. امروز، آمار coinwarz.com نشان می دهد که کل هش ریت بیت کوین در یک ساعت گذشته بین 290 تا 315 EH/s بوده است.

هش‌ریت بیت‌کوین در برابر قیمت‌های زمستانی کریپتو و سختی بالای آسمان، قوی‌تر از همیشه باقی می‌ماند.
نرخ هش بیت کوین در 21 اکتبر 2022 با 300 اگزاهش در ثانیه (EH/s) در حال افزایش است. این شبکه اخیراً در 11 اکتبر 2022 به بالاترین حد خود رسیده است و به 325 اگزاهش در ارتفاع بلوک 758138 رسیده است.

این معیار درست زیر 11 اکتبر است، کل هش ATH ثبت شده در ارتفاع بلوک 758138. در آن زمان، کل هش ریت شبکه به بالاترین حد عمر خود یعنی 325.11 EH/s رسید.

زمان بلوک فعلی در روز جمعه نیز کمتر از میانگین ده دقیقه است، زیرا چند نقطه داده نشان می‌دهد که زمان بلوک کنونی امروز بین 8:30 دقیقه تا 9:35 دقیقه بوده است. معمولاً وقتی 2016 بلوک سریعتر از میانگین ده دقیقه ای پیدا می شوند، تاریخ هدف گذاری مجدد کمتر از دو هفته است.

هش‌ریت بیت‌کوین در برابر قیمت‌های زمستانی کریپتو و سختی بالای آسمان، قوی‌تر از همیشه باقی می‌ماند.
نمودار 1 ساعته بیت کوین/دلار در روز جمعه، 21 اکتبر 2022. قیمت بیت کوین در حال حاضر محدود به بالای منطقه 19 هزار دلار است و اخیراً، قیمت ها زیر منطقه 19 هزار دلار به پایین ترین سطح 18،157 دلار در هر واحد در پایان سال کاهش یافته است. سپتامبر.

هنگامی که این روند رخ می دهد، دشواری استخراج شبکه بلاک چین افزایش می یابد تا یافتن بلوک BTC برای ماینرها سخت تر شود. ساتوشی سیستم را به این ترتیب ایجاد کرد، بنابراین زمان بلوک در میانگین ده دقیقه ثابت باقی می ماند.

در زمان نگارش این مقاله، برآورد می‌شود که دشواری بین 4.03 تا 4.6 درصد بیشتر از 35.61 تریلیون فعلی باشد. درصد افزایش پیش بینی شده، دشواری استخراج بیت کوین را تا محدوده 37 تریلیون افزایش می دهد.

در حال حاضر، بزرگترین استخر استخراج امروز، Foundry USA، به طور میانگین 63.34 EH/s در طول سه روز گذشته به زنجیره BTC اختصاص داده شده است. هش ریت Foundry حدود 23.86 درصد از کل توان محاسباتی شبکه است.

هش‌ریت بیت‌کوین در برابر قیمت‌های زمستانی کریپتو و سختی بالای آسمان، قوی‌تر از همیشه باقی می‌ماند.
آمار سه روزه فعلی توزیع استخر هش بیت بیت کوین (BTC).

در زیر برترین استخر ماینینگ BTC، Foundry شامل ماینرهایی مانند Antpool (48.37 EH/s)، F2pool (39.73 EH/s)، Binance Pool (35.13 EH/s) و Viabtc (23.03 EH/s) از نظر پنج هشر برتر است. . در حال حاضر 13 استخر استخراج شناخته شده وجود دارد که هش ریت را به زنجیره BTC اختصاص می دهند و 12.09 EH/s یا 4.56 درصد از کل شبکه توسط ماینرهای ناشناس کنترل می شود.

رکورد بالای هش ریت زمانی اتفاق می‌افتد که چند عملیات معدنی بزرگ با مشکلات مالی و ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کنند. این هفته، کریس برندلر، تحلیلگر بازار بانک سرمایه گذاری DA Davison، ارزش سهام Argo Blockchain (Nasdaq: ARBK) و Core Scientific (Nasdaq: CORZ) را به خنثی کاهش داد.

با هش ریت بسیار بالا، شخصی که به سادگی قدرت محاسباتی بیت کوین را مشاهده می کند، نمی تواند بگوید که برخی از ماینرهای بیت کوین در حال مبارزه هستند. ممکن است در حالی که تعداد معدودی از عملیات استخراج بیت کوین دچار مشکل شده‌اند، عملیات‌های بزرگ‌تر به سادگی از کسادی، ASIC و تسهیلات خود با قیمت‌های تخفیف‌خورده استفاده می‌کنند.

برچسب ها در این داستان

300 EH/s، 300 exahash، 8:30 دقیقه، 9:35 دقیقه، ورشکستگی، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، استخراج بیت کوین، شبکه بیت کوین، فواصل بلاک، زمان های بلوک، بیت کوین، استخراج بیت کوین، شبکه بیت کوین، BTC/USD , قدرت محاسباتی , شبکه کریپتو , قدرت هش , هش ATH , قیمت پایین , میانگین ده دقیقه ای

نظر شما در مورد بالا ماندن نرخ هش بیت کوین با وجود موانعی مانند سختی ATH و قیمت پایین بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.