هش ریت اتریوم کلاسیک پس از جدول زمانی ادغام سخت شده اتریوم – اخبار استخراج بیت کوین، رکورد دیگری را ثبت کرد

[ad_1] روز پنجشنبه، پس از اعلام رسمی انتقال اثبات سهام (PoS) از سوی بنیاد اتریوم، هش ریت اتریوم کلاسیک با ارتفاع بلوک 15806925 به بالاترین حد خود رسید. آخرین جهش به 38.64 تراهش دومین رکورد بالای شبکه در پنج روز است، زیرا اتریوم کلاسیک 38.37 تراهش در ثانیه (TH/s) در 20 آگوست 2022 ثبت کرد.

کد خبر : 246519
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
هش ریت اتریوم کلاسیک پس از جدول زمانی ادغام سخت شده اتریوم – اخبار استخراج بیت کوین، رکورد دیگری را ثبت کرد

[ad_1]

روز پنجشنبه، پس از اعلام رسمی انتقال اثبات سهام (PoS) از سوی بنیاد اتریوم، هش ریت اتریوم کلاسیک با ارتفاع بلوک 15806925 به بالاترین حد خود رسید. آخرین جهش به 38.64 تراهش دومین رکورد بالای شبکه در پنج روز است، زیرا اتریوم کلاسیک 38.37 تراهش در ثانیه (TH/s) در 20 آگوست 2022 ثبت کرد.

هشرات کلاسیک اتریوم پس از آخرین اعلامیه ادغام افزایش می یابد

بنیاد اتریوم اخیراً یک پست وبلاگی به نام “اعلام ادغام اصلی” منتشر کرده است که تاریخ های دقیق تری را در مورد ارتقای ادغام به عموم ارائه می دهد. در زمان نگارش این مقاله، انتظار می‌رود The Merge در 10 تا 20 سپتامبر 2022 منتشر شود و زمانی که این اتفاق بیفتد، استخراج‌کنندگان اثبات کار Ethash (PoW) مجبور خواهند شد تا شبکه‌های رمزنگاری دیگری که از Ethash پشتیبانی می‌کند استخراج کنند.

استخراج کنندگان Ethash چند سکه دارند که می توانند از بین آنها انتخاب کنند، مانند ravencoin (RVN)، ergo (ERGO)، beam (BEAM) و ethereum classic (ETC). پنج روز پیش، Bitcoin.com News گزارش داد که هش ریت ETC به بالاترین حد خود در 38.37 TH/s در ارتفاع بلوک 15،776،674 رسیده است. در 25 آگوست 2022، ETC از این رکورد فراتر رفت زیرا هش ریت شبکه به 38.64 TH/s در ارتفاع بلوک 15806925 رسید.

هش ریت اتریوم کلاسیک پس از خط زمانی ادغام سخت اتریوم، رکورد دیگری را ثبت کرد

این احتمال وجود دارد که ETC بتواند در آینده نزدیک دوباره از این رکورد پیشی بگیرد زیرا شبکه در ۲۴ آگوست در ارتفاع بلوک ۱۵،۸۰۱،۰۶۹ از رکورد ۲۰ آگوست عبور کرد، زمانی که به ۳۸.۴۰ TH/s رسید. علاوه بر این، امروزه هنوز 975.15 TH/s هش‌پاور در شبکه اتریوم (ETH) وجود دارد. در حالی که چند کوین مختلف پشتیبان Ethash وجود دارد، تا کنون، Ethereum Classic ذینفع اصلی The Merge بوده است.

سود 30 روزه اتریوم کلاسیک از افزایش قیمت اتر در ماه گذشته پیشی گرفت

اتریوم کلاسیک (ETC)، توکن اصلی شبکه، همچنین توانسته است از بیستمین ارزش بازار بزرگ به رتبه نوزدهم صعود کند، زیرا قیمت ETC در 24 ساعت گذشته 10.2 درصد افزایش یافته است. ETC از 34.57 دلار به ازای هر واحد در طی جلسات معاملاتی صبح روز پنجشنبه (EST) به بالاترین قیمت روز در 38.09 دلار در هر واحد رسید.

هش ریت اتریوم کلاسیک پس از خط زمانی ادغام سخت اتریوم، رکورد دیگری را ثبت کرد

ETC در 30 روز گذشته موفق به صعود 61.2 درصدی در برابر دلار آمریکا شده است. در واقع، افزایش قیمت ETC در ماه گذشته بالاتر از افزایش 18.4 درصدی اتریوم (ETH) در همان دوره زمانی است.

برچسب ها در این داستان

beam (BEAM)، ergo (ERGO)، ETC، ETC chain، ETH، Ethash، Ethash coins، Ether, Ethereum (ETH)، Ethereum Classic، ethereum classic (ETC)، هش ریت اتریوم کلاسیک، ادغام، PoS، PoW، ravencoin ( RVN)، چنگال DAO، ادغام، انتقال

نظر شما در مورد افزایش هش اخیر اتریوم کلاسیک چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.