هش بیت بیت کوین به 400 اگزاهش در ثانیه می رسد، محقق می گوید شبکه می تواند تا سال 2025 به دوره زتاهاش برسد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] علیرغم دشواری رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ در 46.84 تریلیون، شرکت کنندگان در استخراج بیت کوین هش ریت را قوی تر از همیشه نگه داشته اند. طبق آمار، در 23 مارس 2023، هش ریت به 400 اگزاهش در ثانیه (EH/s) رسید. 400 اگزهاش معادل 0.4 زتاهاش یا چهارصد کوینتیلیون هش در ثانیه

کد خبر : 339224
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۳۰
هش بیت بیت کوین به 400 اگزاهش در ثانیه می رسد، محقق می گوید شبکه می تواند تا سال 2025 به دوره زتاهاش برسد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

علیرغم دشواری رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ در 46.84 تریلیون، شرکت کنندگان در استخراج بیت کوین هش ریت را قوی تر از همیشه نگه داشته اند. طبق آمار، در 23 مارس 2023، هش ریت به 400 اگزاهش در ثانیه (EH/s) رسید. 400 اگزهاش معادل 0.4 زتاهاش یا چهارصد کوینتیلیون هش در ثانیه است. با ادامه افزایش نرخ هش، سام واترز، تحلیلگر پژوهشی در ریور فایننشال، تخمین می‌زند که با نرخ رشد فعلی، بیت‌کوین می‌تواند «تا پایان سال 2025» به دوره زتاهاش برسد.

دلایل افزایش هش ریت بیت کوین: بینش تحلیلگر مالی River

دو روز پیش، Bitcoin.com News گزارش داد که سختی شبکه بیت کوین برای سومین بار متوالی در شش هفته گذشته افزایش یافته است. این مشکل اکنون پس از افزایش 7.56 درصدی در 23 مارس 2023 به بالاترین حد خود یعنی حدود 46.84 تریلیون رسیده است. در همان روز، هش بیت کوین به 400 اگزاهش در ثانیه به اوج خود رسید که نشان دهنده چهارصد کوینتیلیون هش در ثانیه غیرقابل تصور بود. به زودی، هش بیت بیت کوین به احتمال زیاد به یک زتاهاش خواهد رسید که معادل 1000 EH/s یا یک سکستیلیون هش در ثانیه است.

محقق می گوید هش هش بیت کوین به 400 اگزاهش در ثانیه می رسد، محقق می گوید شبکه می تواند تا سال 2025 به دوره زتاهاش برسد.
نرخ هش شبکه بیت کوین بر اساس ycharts.com در 27 مارس 2023. این هش از محدوده 400 EH/s در 23 مارس 2023 استفاده کرد.

پس از اینکه هش بیت بیت کوین به 400 EH/s رسید، سام واترز، تحلیلگر تحقیق در River Financial اظهار داشت که او درخواست های زیادی در مورد افزایش دریافت کرده است. واترز همچنین تخمین زد که “با نرخ رشد فعلی در سال 2023، ما تا پایان سال 2025 به زتاهاش خواهیم رسید.” برخی این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا این رشد به دلیل دولت‌های ملی است یا عملیات استخراج مخفی که به افزایش کمک می‌کنند. واترز گفت که او «بعید می‌داند که هش‌ریت افزوده بیشتر از سوی دولت‌های ملت باشد».

این تحلیلگر همچنین شایعات مربوط به ماینرها را تأیید کرد که «موجودی قابل توجهی» از ماینرهای مدار مجتمع ویژه برنامه کاربردی (ASIC) استفاده نشده دارند. Wouters گفت که با افزایش قیمت BTC، “موارد بیشتری از این موجودی توانسته است آنلاین شود.” تحلیلگر ریور فایننشیال همچنین به استفاده از واحدهای ASIC با انرژی آبی اشاره کرد که به گفته او “هش ریت فوق العاده ای” دارد و تخمین زده می شود که در حال حاضر بالاترین میانگین سود را داشته باشد. واترز اظهار داشت که گزارشی در مورد اینکه استخراج بیت کوین در دوران زتاهاش چگونه خواهد بود، نوشته است.

تحلیلگر مالی River توضیح می دهد افزایش فعلی در هش می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، مانند «آنلاین شدن موجودی بلااستفاده»، «در دسترس شدن مدل‌های جدید»، «عملیاتی شدن امکانات بیشتر» و «کارآفرینان باهوش که منابع کم‌هزینه را قبل از مداخله تنظیم‌کننده‌ها پیدا می‌کنند. ” در مطالعه دسامبر 2022 Wouters، تحلیلگر بیان می کند که یک تخمین گسترده نشان می دهد که امروزه تقریباً 2.5 تا 5 میلیون ماینر ASIC در حال فعالیت هستند. این تحقیق نشان می دهد که بدون هیچ گونه بهبود کارایی برای ماینرها، پشتیبانی از هش 1 زتاهاش به حدود 11.2 میلیون دلار نیاز دارد.

برچسب ها در این داستان

تحلیلگر، ASIC، بیت کوین، بلاک چین، ارز دیجیتال، رمزنگاری، دشواری، دارایی های دیجیتال، کارایی، بهبود کارایی، کارآفرینان، تخمین، اگزاهش، تسهیلات، نرخ رشد، هش ریت، قدرت هیدرولیکی، پرس و جو، موجودی، نقطه عطف، مدل ها، استخراج، استخراج دولت های ملی، عملیاتی، افزایش قیمت، سودآوری، کوینتیلیون، تنظیم کننده ها، انرژی های تجدیدپذیر، تحقیقات، مالی رودخانه، شایعات، استخراج مخفی، 60000000، آمار، مطالعه، فناوری، طیف گسترده، زتاهاش

نظر شما در مورد آینده استخراج بیت کوین و پتانسیل آن برای رسیدن به دوران زتاهاش چیست؟ آیا فکر می کنید این صنعت همچنان شاهد رشد قابل توجهی خواهد بود یا موانع احتمالی وجود دارد که می تواند مانع پیشرفت آن شود؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.