هشدار SEC ایالات متحده در مورد کلاهبرداری های سرمایه گذاری Crypto با استناد به “برخی از سرمایه گذاران ممکن است FOMO داشته باشند” – مقررات Bitcoin News

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در مورد طرح های کلاهبرداری سرمایه گذاری که شامل ارزهای رمزنگاری شده است ، هشدار داد. تنظیم کننده خاطرنشان می کند که برخی سرمایه گذاران ممکن است با توجه به افزایش قیمت برخی از دارایی های رمزنگاری شده در سال های اخیر ، ترس از دست دادن (FOMO)

کد خبر : 103235
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۳۰
هشدار SEC ایالات متحده در مورد کلاهبرداری های سرمایه گذاری Crypto با استناد به “برخی از سرمایه گذاران ممکن است FOMO داشته باشند” – مقررات Bitcoin News


کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در مورد طرح های کلاهبرداری سرمایه گذاری که شامل ارزهای رمزنگاری شده است ، هشدار داد. تنظیم کننده خاطرنشان می کند که برخی سرمایه گذاران ممکن است با توجه به افزایش قیمت برخی از دارایی های رمزنگاری شده در سال های اخیر ، ترس از دست دادن (FOMO) را داشته باشند.

SEC به سرمایه گذاران کلاهبرداری های رمزنگاری شده هشدار می دهد

دفتر آموزش و حمایت از سرمایه گذاران اوراق بهادار و اوراق بهادار ایالات متحده (OIEA) و گروه ویژه استراتژی خرده فروشی بخش اجرایی (RSTF) هفته گذشته هشدار سرمایه گذار در مورد کلاهبرداری های سرمایه گذاری رمزنگاری را منتشر کردند.

در این اطلاعیه توضیح داده شده است که “کلاهبرداران همچنان از افزایش محبوبیت دارایی های دیجیتالی برای جلب سرمایه گذاران خرده فروشی در کلاهبرداری استفاده می کنند ، که اغلب منجر به ضررهای ویرانگر می شود” ، و افزود:

برخی از سرمایه گذاران ممکن است FOMO داشته باشند [fear of missing out]با توجه به افزایش قیمت برخی از دارایی های دیجیتالی در سال های اخیر ، آنها فرصت ثروتمند شدن را از دست خواهند داد.

این اطلاعیه برخی از علائم هشدار دهنده کلاهبرداری را نشان می دهد. “بازده سرمایه گذاری تضمین شده بالا … بدون ریسک اندک” یک هشدار کلاسیک کلاهبرداری است. SEC توضیح داد که کلاهبرداران حتی ممکن است بازدهی تاریخی جعلی را در وب سایت خود ارسال کنند تا بازده سرمایه گذاری بالایی را نشان دهند.

نشانه دیگر این است که فروشندگان فاقد مجوز یا ثبت نام هستند. SEC اظهار داشت که “فروشندگان غیرمجاز و ثبت نشده بیشتر تقلب در اوراق بهادار را با هدف سرمایه گذاران خرده فروشی در ایالات متحده انجام می دهند”.

علاوه بر این ، کلاهبرداران اغلب سرمایه گذاری را برای جلب سرمایه گذاران جعل می کنند. SEC همچنین هشدار داد که “اگر” فرصت سرمایه گذاری “خیلی خوب به نظر برسد ، احتمالاً چنین است.”

سرانجام ، این اطلاعیه به “توصیفات جعلی” هشدار می دهد. SEC تأکید کرد که سرمایه گذاران هرگز نباید هنگام تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری فقط به توصیفات اعتماد کنند ، و توضیح داد:

کلاهبرداران گاهی اوقات به مردم پول می دهند – برای مثال ، بازیگران که مردم عادی را تبدیل به میلیونرها ، افراد تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی و افراد مشهور می کنند – تا از سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی یا در یک ویدیو حمایت کنند.

نظر شما در مورد این هشدار SEC در مورد کلاهبرداری های رمزنگاری شده چیست؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.