هشدار یک نماینده مجلس درباره احتمال تشکیل بازار سیاه بلیت اربعین

[ad_1] یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه «تهیه بلیت اعم از زمینی و هوایی به ویژه برای بازگشت از مراسم اربعین با مشکلات جدی مواجه است» نسبت به ایجاد بازار سیاه در این زمینه هشدار داد. به گزارش ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در

کد خبر : 391565
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
هشدار یک نماینده مجلس درباره احتمال تشکیل بازار سیاه بلیت اربعین

[ad_1]

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه «تهیه بلیت اعم از زمینی و هوایی به ویژه برای بازگشت از مراسم اربعین با مشکلات جدی مواجه است» نسبت به ایجاد بازار سیاه در این زمینه هشدار داد.

به گزارش ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی بزرگترین تجمع سالانه در جهان و نماد قدرت و عامل همبستگی شیفتگان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) است؛ بیش از 25 میلیون نفر در این راهپیمایی شرکت می کنند، لذا تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه تر این راهپیمایی از وظایف و مسئولیت های خطیر دولت فارغ از سود و زیان اقتصادی است.

وی افزود: بسیاری از مردم گلایه‌مند هستند که مشکلات سامانه سماح رفع نشده و گذرنامه درخواست به موقع به دست هموطنان نمی‌رسد؛ تهیه بلیت اعم از زمینی و هوایی به ویژه برای بازگشت با مشکلات جدی مواجه است، لذا احتمال تشکیل بازار سیاه بلیت وجود دارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بحث تخصیص ارز مسافرتی و اعطای وام قرض الحسنه به زوار نامعلوم است، اعطای وام باید به موقع و مطابق با موازین شرعی باشد، یعنی قبل از شروع سفر پرداخت شود، در غیر این صورت مردمی که در پی سفر هستند، اما مشکلات مالی دارند، اگر وام را به موقع دریافت نکنند، از سفر باز می مانند. همچنین انتظار جدی این است که گیت های خروجی مرزها به ویژه در مرز مهران به اندازه کافی راه اندازی شود تا زوار پشت گیت معطل نمانند.

موسوی لارگانی گفت: از وزارتخانه های کشور و راه و شهرسازی و فرماندهی محترم فراجا می خواهم هر طرح و برنامه ای برای برگزاری باشکوه این مراسم بزرگ را دارند، به صورت جدی و شبانه روزی عملیاتی کنند، خبرهایی که به ما می رسد حکایت از وجود مشکلات دارد، شایسته نیست چنین مشکلاتی بر سر راه زوار اربعین وجود داشته باشد.

وی همچنین در تذکر به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در حالی حاضر خرید مسکن که غیرممکن است، رهن و اجاره مسکن نیز به شدت افزایش یافته، این موضوع باید جدی پیگیری شود. مجلس مصوباتی مانند مالیات بر خانه های خالی و جهش تولید مسکن داشت، باید با توجه به این مصوبات از افزایش اجاره بها جلوگیری شود.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.