هشدار گلدمن ساکس و یلن درباره «عواقب فاجعه بار» بدهی ایالات متحده – «خطر واقعی برای دلار آمریکا وجود دارد» – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] یکی از مدیران گلدمن ساکس که همچنین به عنوان رئیس کمیته مشورتی خزانه داری خدمت می کند، هشدار داده است که نکول ایالات متحده “خطر واقعی برای دلار آمریکا” دارد. وی تاکید کرد: هر چیزی که ما را از تلقی شدن به عنوان ارز ذخیره جهان، به عنوان امن ترین دارایی در جهان دور

کد خبر : 358323
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
هشدار گلدمن ساکس و یلن درباره «عواقب فاجعه بار» بدهی ایالات متحده – «خطر واقعی برای دلار آمریکا وجود دارد» – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

یکی از مدیران گلدمن ساکس که همچنین به عنوان رئیس کمیته مشورتی خزانه داری خدمت می کند، هشدار داده است که نکول ایالات متحده “خطر واقعی برای دلار آمریکا” دارد. وی تاکید کرد: هر چیزی که ما را از تلقی شدن به عنوان ارز ذخیره جهان، به عنوان امن ترین دارایی در جهان دور کند، برای مردم آمریکا مضر است، برای دلار و برای دولت آمریکا بد است.

گلدمن ساکس با یلن وزیر خزانه داری در مورد ریسک های پیش فرض آمریکا به توافق رسید

بت هامک، مدیر اجرایی گلدمن ساکس، در مصاحبه ای در تلویزیون بلومبرگ در مورد خطرات ناشی از عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات بدهی خود هشدار داد. هامک یکی از مدیران گروه مالی جهانی گلدمن ساکس در بخش بانکداری سرمایه گذاری (IBD) و یکی از اعضای کمیته مدیریت شرکت است. او همچنین به عنوان رئیس کمیته مشاوره استقراض وزارت خزانه داری ایالات متحده خدمت می کند.

او در مورد احتمال نکول بدهی ایالات متحده گفت: «این یک معمای برای همه سرمایه گذاران بین المللی است. آنها نمی دانند که چرا ما این اعتبارات را اختصاص داده ایم و ما حاضر نیستیم صورت حساب هایی را که قبلاً توافق کرده بودیم پرداخت کنیم. و بنابراین فکر می‌کنم این واقعاً گیج‌کننده است.»

مدیر اجرایی گلدمن ساکس هشدار داد: «فکر می‌کنم ریسک واقعی دلار آمریکا وجود دارد، زیرا ما این موضوع را در یک وضعیت طولانی‌تر از مذاکرات رها می‌کنیم».

هر چیزی که ما را از تلقی شدن به عنوان ارز ذخیره جهان و ایمن ترین دارایی در جهان دور کند، برای مردم آمریکا بد است، برای دلار و برای دولت ایالات متحده بد است.

رئیس کمیته مشورتی استقراض خزانه داری توضیح داد که نابسامانی های ایجاد شده در بازارهای اسناد خزانه داری آمریکا “ناکارآمد” هستند و “هزینه اضافی برای مالیات دهندگان ایجاد می کنند.”

پس از هشدار جانت یلن وزیر خزانه داری و دفتر بودجه کنگره مبنی بر اینکه خزانه داری ممکن است در اوایل ژوئن نتواند تمام صورت حساب دولت را در اوایل ژوئن پرداخت کند، بازارهای اسناد خزانه داری خطرات ناشی از عدم پرداخت بدهی های آمریکا را از ماه آینده به بعد شروع کردند.

مدیر اجرایی گلدمن ساکس گفت که با وزیر خزانه داری یلن موافق است که عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات بدهی خود “عواقب فاجعه باری برای اقتصاد ایالات متحده خواهد داشت.” علاوه بر این، او هشدار داد که اگر خزانه داری انجام برخی از پرداخت ها را متوقف کند، “اثر موجی بزرگ” وجود خواهد داشت.

روز سه‌شنبه، یلن در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از نشست گروه ۷ در ژاپن گفت که نکول «خطر تضعیف رهبری اقتصاد جهانی ایالات متحده و ایجاد سؤالاتی در مورد توانایی ما برای دفاع از منافع امنیت ملی ما خواهد بود».

یک قانونگذار این هفته گفت که نکول خطراتی برای وضعیت ارز ذخیره دلار آمریکا ایجاد می کند. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نیز نسبت به “عواقب نامطمئن و نامطلوب” ناشی از عدم پرداخت تعهدات بدهی ایالات متحده هشدار داده است.

نظر شما در مورد هشدار مدیر اجرایی گلدمن ساکس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.