هشدار هیلاری کلینتون در مورد “فشرده شدن مالی در سراسر جهان” و از دست دادن وضعیت ارز ذخیره شده دلار در صورت عدم پرداخت بدهی ایالات متحده – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا هشدار داد که عدم پرداخت بدهی های آمریکا ممکن است منجر به فروپاشی مالی جهانی شود. او تاکید کرد: «اگر کنگره به معاشقه با پیش‌فرض ادامه دهد، درخواست‌ها برای کاهش ارزش دلار به‌عنوان ارز ذخیره‌سازی جهان بسیار بلندتر خواهد شد». هیلاری کلینتون درباره نکول بدهی آمریکا و

کد خبر : 351037
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
هشدار هیلاری کلینتون در مورد “فشرده شدن مالی در سراسر جهان” و از دست دادن وضعیت ارز ذخیره شده دلار در صورت عدم پرداخت بدهی ایالات متحده – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا هشدار داد که عدم پرداخت بدهی های آمریکا ممکن است منجر به فروپاشی مالی جهانی شود. او تاکید کرد: «اگر کنگره به معاشقه با پیش‌فرض ادامه دهد، درخواست‌ها برای کاهش ارزش دلار به‌عنوان ارز ذخیره‌سازی جهان بسیار بلندتر خواهد شد».

هیلاری کلینتون درباره نکول بدهی آمریکا و از دست دادن دلار وضعیت ارز ذخیره جهان

هیلاری کلینتون، بانوی اول سابق و وزیر امور خارجه ایالات متحده از سال 2009 تا 2013، در یک مقاله نظری که روز دوشنبه توسط نیویورک تایمز منتشر شد، در مورد پیامدهای فاجعه باری که می تواند ناشی از عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات بدهی خود باشد، هشدار داد. خطر از دست دادن دلار جایگاه خود به عنوان ارز ذخیره جهان.

«بحث سقف بدهی در مورد مجوز دادن به هزینه های جدید نیست. این در مورد پرداخت بدهی هایی است که کنگره قبلاً متحمل شده است. کلینتون توضیح داد و هشدار داد: «امتناع از پرداخت، به جز با عواقب جهانی، مانند رد کردن وام مسکن است:

به دلیل نقش مرکزی ایالات متحده – و دلار – در اقتصاد بین‌الملل، عدم پرداخت بدهی‌های ما می‌تواند جرقه یک فروپاشی مالی در سراسر جهان باشد.

بانوی اول سابق با اشاره به اینکه “رقابت بین دموکراسی ها و خودکامگی ها شدیدتر شده است”، هشدار داد: “با تضعیف اعتبار آمریکا و برتری دلار، مبارزه بر سر سقف بدهی درست به دست شی جین پینگ می شود. چین و ولادیمیر پوتین از روسیه.”

کلینتون اظهار داشت: «بازی با سقف بدهی، موقعیت برتر دلار در اقتصاد جهانی و قدرتی که به ایالات متحده می‌دهد به خطر می‌اندازد».

وزیر امور خارجه سابق تصریح کرد که دلار در معاملات بین المللی که توسط مردم، شرکت ها و دولت ها در سراسر جهان انجام می شود، مرکزی است. آنها در اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا سرمایه‌گذاری می‌کنند و به بانک‌های آمریکایی متکی هستند «زیرا اعتماد دارند که آمریکا بدهی‌های خود را پرداخت می‌کند، از حاکمیت قانون حمایت می‌کند و ثبات را تضمین می‌کند». و روسیه

کلینتون در پایان گفت: «جای تعجب نیست که آقای شی و پوتین مشتاق بر هم زدن سلطه دلار و خنثی کردن تحریم‌های آمریکا هستند.»

اگر کنگره به معاشقه با پیش‌فرض ادامه دهد، درخواست‌ها برای کاهش ارزش دلار به‌عنوان ارز ذخیره جهان بسیار بلندتر خواهد شد – و نه فقط در پکن و مسکو. کشورهای سراسر جهان شروع به پوشش شرط بندی خواهند کرد.

تعداد فزاینده ای از کشورها از جمله کشورهای آسه آن تلاش می کنند تا از استفاده از دلار آمریکا در تسویه حساب های تجاری خودداری کنند. در همین حال، کشورهای بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) طبق گزارش‌ها در حال ایجاد ارز جدیدی هستند که وابستگی آنها به دلار آمریکا را کاهش می‌دهد.

آیا با هیلاری کلینتون در مورد عواقب عدم پرداخت بدهی آمریکا موافق هستید؟ آیا فکر می کنید که این امر منجر به از دست دادن دلار وضعیت ارز ذخیره جهانی خود می شود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.