هشدار شیوع همزمان آنفلوآنزا و کووید در استرالیا

[ad_1] متخصصان استرالیایی نسبت به افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا در فصل شیوع این بیماری در این کشور همزمان با اوج‌گیری احتمالی کووید۱۹ هشدار دادند. به گزارش هوشمند نیوز، آمار نشان می دهد که موارد ابتلا به آنفلوآنزا در استرالیا در سال گذشته میلادی (۲۰۲۱) در نتیجه اعمال محدودیت های کرونایی به منظور جلوگیری از

کد خبر : 184389
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۵۶
هشدار شیوع همزمان آنفلوآنزا و کووید در استرالیا

[ad_1]

متخصصان استرالیایی نسبت به افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا در فصل شیوع این بیماری در این کشور همزمان با اوج‌گیری احتمالی کووید۱۹ هشدار دادند.

به گزارش هوشمند نیوز، آمار نشان می دهد که موارد ابتلا به آنفلوآنزا در استرالیا در سال گذشته میلادی (۲۰۲۱) در نتیجه اعمال محدودیت های کرونایی به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری کووید۱۹ به پایین ترین حد خود رسید.

بر اساس آمارهای رسمی، استرالیا در سال گذشته میلادی ۵۹۸ مورد تایید شده ابتلا به آنفلوآنزا را بدون هیچ مورد فوتی ناشی از عوارض ابتلا به این بیماری گزارش کرد و این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ میلادی و قبل از همه گیری بیماری کووید۱۹، ۳۱۳ هزار و ۳۳ مورد ابتلا به آنفلوآنزا و ۹۵۳ مورد مرگ ناشی از این بیماری در این کشور به ثبت رسید.

همچنین یک مقام مسوول مرتبط با سازمان جهانی بهداشت (WHO) نیز در این باره گفت: من فکر می کنم در سال جاری میلادی شاهد بازگشت آنفلوآنزا خواهیم بود.

به گزارش شینهوا، کارشناسان نیز هشدار داده‌اند که احتمالاً، ایمنی طبیعی استرالیایی‌ها در برابر آنفلوآنزا در طول همه‌گیری کووید۱۹ به دلیل قرنطینه‌های طولانی و محدودیت‌های اجتماعی کاهش یافته است و از این رو، برنامه ملی ایمن‌سازی در برابر آنفلوآنزا از ۴ آوریل آغاز می شود و از استرالیایی ها خواسته می شود که به منظور پیشگیری از ضربه مضاعف ناشی از رشد همزمان موارد ابتلا به کووید و آنفلوآنزا به نظام درمانی این کشور، در برابر آنفلوآنزا نیز واکسینه شوند.

بر اساس آمارهای رسمی استرالیا تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۲۷۹ هزار مورد ابتلا به کووید۱۹ و بیش از ۵۸۰۰ مورد مرگ ناشی از عوارض ابتلا به این بیماری را گزارش کرده است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.