هشدار رگولاتور ایالتی ایالات متحده در مورد حساب های دارای بهره رمزنگاری در میان رکود بازار – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] رگولاتور مالی ایالت آریزونا به سرمایه گذاران در مورد حساب های دارای بهره کریپتو هشدار داده است. رگولاتور گفت: «برخی از شرکت‌ها ممکن است میزانی را مبالغه کنند که رویه‌های وثیقه‌شان از توانایی‌شان برای پرداخت بازدهی اعلام‌شده به سرمایه‌گذاران محافظت می‌کند.» رگولاتور ایالتی درباره حساب‌های دارای سود رمزنگاری هشدار می‌دهد کمیسیون شرکت آریزونا این

کد خبر : 233438
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
هشدار رگولاتور ایالتی ایالات متحده در مورد حساب های دارای بهره رمزنگاری در میان رکود بازار – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

رگولاتور مالی ایالت آریزونا به سرمایه گذاران در مورد حساب های دارای بهره کریپتو هشدار داده است. رگولاتور گفت: «برخی از شرکت‌ها ممکن است میزانی را مبالغه کنند که رویه‌های وثیقه‌شان از توانایی‌شان برای پرداخت بازدهی اعلام‌شده به سرمایه‌گذاران محافظت می‌کند.»

رگولاتور ایالتی درباره حساب‌های دارای سود رمزنگاری هشدار می‌دهد

کمیسیون شرکت آریزونا این هفته هشداری برای سرمایه‌گذاران صادر کرد و در مورد «شرکت‌های خدمات مالی دارایی دیجیتالی که حساب‌های دارایی رمزنگاری شده با بهره را ارائه می‌کنند» هشدار داد.

رگولاتور توضیح داد: «با حساب‌های بهره رمزنگاری، مشتریان دارایی‌های رمزنگاری شده را به شرکت قرض می‌دهند و در ازای آن، سودی را که به دارایی‌های کریپتو پرداخت می‌شود، دریافت می‌کنند.» کمیسیون شرکت آریزونا توضیح داد:

با این حال، به دلیل رکود بازار کریپتو، که توسط پرونده های ورشکستگی اخیر شبکه سلسیوس و وویجر دیجیتال برجسته شده است، برخی از شرکت ها از برداشت و انتقال بین حساب های خود توسط دارندگان حساب جلوگیری می کنند.

تنظیم‌کننده اوراق بهادار به سرمایه‌گذاران هشدار داد که «برخی از ارائه‌دهندگان حساب‌های رمزنگاری ممکن است خطراتی را که مشتریان هنگام واریز دارایی‌های رمزنگاری شده در این پلتفرم‌ها با آن مواجه می‌شوند، به اندازه کافی افشا نکرده باشند.»

برخی از شرکت‌ها ممکن است میزانی را مبالغه کنند که رویه‌های وثیقه‌شان از توانایی‌شان در پرداخت بازدهی اعلام‌شده به سرمایه‌گذاران محافظت می‌کند.

کمیسیون اخیراً علیه Blockfi Lending LLC اقدام کرد و دریافت که برخی از حساب‌های دارای بهره رمزنگاری، اوراق بهادار ثبت نشده هستند.

رگولاتور فاش کرد که در حال بررسی است که آیا سایر ارائه‌دهندگان حساب‌های ارز دیجیتال قوانین تحت صلاحیت خود را نقض می‌کنند یا خیر.

در این ماه، وام دهندگان کریپتو Celsius Network و Voyager Digital درخواست حفاظت از ورشکستگی دادند. وزارت مقررات مالی ایالت ورمونت ایالات متحده گفت: “بر این باور است که درجه سانتیگراد عمیقاً ورشکسته است و فاقد دارایی و نقدینگی برای انجام تعهدات خود در قبال دارندگان حساب و سایر بستانکاران است.”

استفان ارلیش، مدیرعامل وویجر، دلیل ورشکستگی شرکتش را توضیح داد: «نوسانات و سرایت طولانی‌مدت در بازارهای کریپتو در چند ماه گذشته، و نکول شرکت Three Arrows Capital (‘3AC’) برای وام از شعبه شرکت، وویجر دیجیتال. ، LLC، از ما می خواهند که هم اکنون اقدامی عمدی و قاطع انجام دهیم.”

نظر شما در مورد هشدار رگولاتور مالی AZ چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.