هشدار رابرت کیوساکی به دلار آمریکا “در شرف سقوط” – توصیه به خرید بیت کوین، اتریوم، سولانا – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، هشدار داده است که دلار آمریکا “در شرف سقوط است”. از جمله سرمایه‌گذاری‌هایی که او پیشنهاد کرد، می‌توان به ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم و سولانا اشاره کرد. رابرت کیوساکی رشد دلار را پیش بینی می کند و بایدن را مقصر تورم می داند

کد خبر : 185293
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
هشدار رابرت کیوساکی به دلار آمریکا “در شرف سقوط” – توصیه به خرید بیت کوین، اتریوم، سولانا – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، هشدار داده است که دلار آمریکا “در شرف سقوط است”. از جمله سرمایه‌گذاری‌هایی که او پیشنهاد کرد، می‌توان به ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم و سولانا اشاره کرد.

رابرت کیوساکی رشد دلار را پیش بینی می کند و بایدن را مقصر تورم می داند

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی پول، رابرت کیوساکی، با هشدارهای بیشتری در مورد سقوط قریب الوقوع دلار آمریکا بازگشته است. او همچنین به سرمایه گذاران پیشنهاد کرد که برخی از ارزهای رمزنگاری شده را بخرند و به طور خاص سه ارز دیجیتال را نام برد: بیت کوین، اتر و سولانا.

پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز دوشنبه در توئیتی هشدار داد که جهان در مشکل است. وی با تاکید بر اینکه دلار در آستانه انفجار است، نوشت: «بدهی ملی باید از سقف عبور کند». نویسنده معروف اصرار داشت که جو بایدن رئیس جمهور باعث تورم می شود. او سپس به سرمایه گذاران پیشنهاد کرد که طلا، نقره، بیت کوین، اتریوم و سولانا را قبل از شروع جنگ جهانی سوم بیشتر بخرند.

کیوساکی بارها در مورد پایان دلار آمریکا هشدار داده است. او همچنین اخیرا گفته است که ما در بزرگترین حباب تاریخ جهان هستیم.

کیوساکی بیت کوین، اتریوم و سولانا را توصیه می کند

در حالی که کیوساکی در گذشته بارها بیت کوین (BTC) و گاهی اوقات اتریوم (ETH) را توصیه کرده است، او تا کنون سولانا (SOL) را توصیه نکرده است. در نوامبر سال گذشته، او گفت که با افزایش تورم، بیت کوین و اتریوم بیشتری می‌خرد.

بسیاری از مردم این سوال را مطرح کردند که چرا او به سرمایه گذاران برای خرید سولانا توصیه می کند. حامیان SOL توصیه نویسنده پدر پولدار پدر فقیر را برای قیمت ارز دیجیتال بسیار صعودی می دانند در حالی که دیگران در مورد سرمایه گذاری خوب بودن آن مخالف هستند. یک نفر مشکوک بود که کیوساکی برای تبلیغ سولانا دستمزد می گیرد و تاکید کرد که نویسنده مشهور “پول سخت را دوست دارد”.

یکی دیگر از سرمایه گذاران مشهوری که اخیراً به سولانا علاقه داشته است، کوین اولری است. ستاره تانک کوسه، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، در برنامه پدر پولدار کیوساکی حضور داشته است و کیوساکی قبلاً گفته بود که اولری «می‌داند درباره چه چیزی صحبت می‌کند».

در ژانویه، اولری گفت که سولانا و پلیگون دو پروژه موفق خواهند بود. با این حال، O’Leary که سخنگوی پولی صرافی رمزارز FTX است، ممکن است تحت تأثیر مدیر عامل FTX Sam Bankman-Fried قرار گرفته باشد که گفت سولانا می تواند بیت کوین بعدی باشد. Bankman-Fried و تیمش روی پروژه های ساخته شده در Solana کار کرده اند. “چه کسی روی آن کار می کند؟ سام بنکمن فرید و تیمش. چرا روی آن اسب شرط نمی‌بندی؟» اولری گفت.

علی‌رغم توصیه‌های کیوساکی در زمینه رمزنگاری، اوایل این ماه هشدار داد که دولت تمام ارزهای دیجیتال را پس از راه‌اندازی «کریپتو فدرال» مصادره خواهد کرد. با این وجود، او متعاقباً گفت که جنگ روسیه و اوکراین باعث شده است که کریپتو به عنوان پناهگاه امن‌تری نسبت به پول فیات تبدیل شود.

نظر شما در مورد پیش بینی ها و پیشنهادات رمزنگاری کیوساکی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.