هشدار رئیس بانک مرکزی اسپانیا در مورد مواجهه بانکداری سنتی با دارایی های رمزنگاری شده – اخبار بیت کوین

[ad_1] رئیس بانک اسپانیا به مردم در مورد خطراتی که اختلاط بانک‌های سنتی با دارایی‌های رمزنگاری ممکن است برای سیستم اقتصادی به همراه داشته باشد، هشدار داده است. پابلو هرناندز د کوس اظهار داشت که قرار گرفتن مستقیم یا غیرمستقیم در معرض این دارایی ها خطرات مرتبط با موسسات مالی را افزایش می دهد. De

کد خبر : 170206
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
هشدار رئیس بانک مرکزی اسپانیا در مورد مواجهه بانکداری سنتی با دارایی های رمزنگاری شده – اخبار بیت کوین

[ad_1]

رئیس بانک اسپانیا به مردم در مورد خطراتی که اختلاط بانک‌های سنتی با دارایی‌های رمزنگاری ممکن است برای سیستم اقتصادی به همراه داشته باشد، هشدار داده است. پابلو هرناندز د کوس اظهار داشت که قرار گرفتن مستقیم یا غیرمستقیم در معرض این دارایی ها خطرات مرتبط با موسسات مالی را افزایش می دهد. De Cos همچنین اظهار داشت که در حالی که این قرار گرفتن در معرض هنوز کم است، به دلیل ادغام سرویس های رمزنگاری در این پلتفرم ها به طور مداوم در حال افزایش است.

رئیس بانک اسپانیا به خطرات مرتبط با بانک‌هایی که خدمات رمزنگاری را ادغام می‌کنند اشاره می‌کند

رئیس بانک اسپانیا، پابلو هرناندز د کوس، به خطرات مربوط به معرفی ارزهای دیجیتال به سیستم بانکداری سنتی اشاره کرده است. دی کوس این اظهارات را در جریان افتتاح دومین رصدخانه مالی بیان کرد، رویدادی که بر تحلیل وضعیت بخش های مالی و بیمه تمرکز دارد.

فرماندار اعلام کرد:

افزایش در معرض مستقیم و غیرمستقیم بانک‌ها به بخش دارایی‌های رمزنگاری‌شده، خطرات سهام و اعتبار آنها را افزایش می‌دهد.

او در توضیح دیدگاه‌های خود توضیح داد که برخی از دارایی‌های کریپتو به رقیبی برای بانک‌ها و مؤسسات مالی تبدیل شده‌اند، عمدتاً استیبل کوین‌هایی که به دلیل پیوندشان با ارزهای ملی، می‌توانند به ذخیره‌ای ارزش تبدیل شوند.

در حالی که این قرار گرفتن بانک ها در معرض این دارایی ها هنوز محدود است، د کوس معتقد است که در حال حاضر به دلیل گسترش محصولات رمزنگاری شخص ثالث و خدماتی که بانک ها باید به سازمان های ارز دیجیتال وام دهند، در حال رشد است.


خطرات بیشتر توضیح داده شده است

به گفته فرماندار، با این حال، این اولین تأثیرات پذیرش انبوه ارزهای دیجیتال بر اقتصاد خواهد بود. اثرات زیر حتی بدتر خواهد بود. De Cos توضیح می‌دهد که در یک رویداد نوسان، «یک وحشت عمومی می‌تواند بازارهای پول را تحت فشار قرار دهد و در نتیجه، نهادهایی را که به عنوان نگهبان دارایی‌های پوششی عمل می‌کنند، تحت تأثیر قرار دهد».

د کاس همچنین اظهار داشت که در نهایت یکی از بدترین اثرات پذیرش کریپتو، «کریپتویزاسیون» کشور خواهد بود که باعث ناتوانی کشور در مدیریت سیاست‌های پولی می‌شود. وی در این خصوص اظهار داشت:

این نوع فرآیند استقلال پولی را به خطر می اندازد و توانایی اعمال کنترل مؤثر بر جابجایی سرمایه بین المللی را از جمله جنبه های دیگر از بین می برد.

چنین پذیرش انبوهی همچنین ظاهراً بر ظرفیت تنظیم کننده ها برای اجرای کنترل های AML به دلیل استفاده از این ابزار تأثیر می گذارد. اسپانیا در حال توسعه یک چارچوب قانونی ارزهای دیجیتال است که به دنبال کنترل استفاده از دارایی های دیجیتال برای مقاصد غیرقانونی است و سال گذشته یک رجیستری اجباری برای VASP هایی که در خاک اسپانیا کار می کنند، معرفی کرد.

نظر شما در مورد نظرات رئیس بانک مرکزی اسپانیا در مورد دارایی های رمزنگاری و ریسک ناشی از معرفی آنها به سیستم بانکداری سنتی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.