هشدار حریرچی: واکسن‌ دریافتی خارج از سیستم، تقلبی است/ نگران تبلیغات انتخاباتی هستیم

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: پیک چهارم کرونا شروع خیلی شدید و اوج گیری بسیار سریعی نسبت به پیک‌های قبلی داشته است. او افزود: در نمودارها، پهنا و عرض پیک چهارم نسبت به اوج گیری‌های قبلی که چند هفته‌ای زمان می‌برد کمتر طول کشید، در حال حاضر سرعت

کد خبر : 55434
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
هشدار حریرچی: واکسن‌ دریافتی خارج از سیستم، تقلبی است/ نگران تبلیغات انتخاباتی هستیم



ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: پیک چهارم کرونا شروع خیلی شدید و اوج گیری بسیار سریعی نسبت به پیک‌های قبلی داشته است.

او افزود: در نمودارها، پهنا و عرض پیک چهارم نسبت به اوج گیری‌های قبلی که چند هفته‌ای زمان می‌برد کمتر طول کشید، در حال حاضر سرعت نزول این پیک نسبت به پیک‌های قبلی فزاینده‌تر است.

حریرچی تصریح کرد: در حال حاضر مرگ در کانال ۲۰۰ الی ۳۰۰ از بعضی پیک‌ها و اکثر دوران کرونا هنوز بالاتر است، یعنی نزول شدید است، با این حال کنترل مناسب انجام شده است اما موارد مرگ و میر در آن قابل توجه بوده و مواردی که تست‌های آن‌ها مثبت بوده بالاتر از ۱۰ هزار است.

معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: سطح گردش ویروس کرونا در جامعه به اندازه‌ای بالاست که در صورت انجام ندادن اقدامات مناسب، مجدد فزاینده می‌شود.

حریرچی با بیان اینکه مردم نباید خود را درگیر سویه‌های کرونا کنند، تاکید کرد: رسانه‌ها باید ظرفیت خود را در پوشش اخبار سویه‌های کرونا کنار بگذارند. در کشور انگلیس که خاستگاه سویه انگلیسی بوده، سویه غالب آن هندی است.

او تصریح کرد: این تصور باطلی است که می‌گویند با دیوارکشی مرزها می توان از ورود سویه های مختلف کرونا جلوگیری کرد. روش مقابله با همه ویروس های جهش یافته یکی است.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: نکته مهم این است که روش مقابله با ویروس‌ها به صورت یکسان مانند: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون مناسب است که دو روش بسیار مهم در مقابله با این واریانت‌ها هستند.

حریرچی با بیان اینکه اکثر پیام های تبلیغاتی دریافت واکسن بدون نوبت از خارج ارسال می شود، تاکید کرد: هر کسی خارج از سیستم بهداشت کشور، واکسن دریافت کرد حتما بداند که تقلبی است.

او با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی برای انتخابات گفت: نگران رای گیری و صندوق‌های رای نیستیم، بلکه نگران جلسات و تبلیغات انتخاباتی به ویژه تبلیغات انتخابات شوراها هستیم.

47237



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.