هشدار اف‌بی‌آی درباره کلاهبرداری‌های سرقت ارزهای دیجیتال با استفاده از بازی‌های Play-to-Earn – امنیت بیت کوین نیوز

[ad_1] FBI اعلامیه خدمات عمومی (PSA) را در مورد استفاده از بازی های بازی برای کسب درآمد به عنوان بخشی از طرحی برای کلاهبرداری از کاربران از وجوه ذخیره شده در قالب ارزهای دیجیتال هشدار داده است. به گفته این دفتر، مجرمان قربانیان را با این نوع بازی آشنا می‌کنند و سپس از بدافزار برای

کد خبر : 332850
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
هشدار اف‌بی‌آی درباره کلاهبرداری‌های سرقت ارزهای دیجیتال با استفاده از بازی‌های Play-to-Earn – امنیت بیت کوین نیوز

[ad_1]

FBI اعلامیه خدمات عمومی (PSA) را در مورد استفاده از بازی های بازی برای کسب درآمد به عنوان بخشی از طرحی برای کلاهبرداری از کاربران از وجوه ذخیره شده در قالب ارزهای دیجیتال هشدار داده است. به گفته این دفتر، مجرمان قربانیان را با این نوع بازی آشنا می‌کنند و سپس از بدافزار برای استخراج وجوه از کیف پول‌های ارزهای دیجیتال مرتبط با بازی استفاده می‌کنند.

FBI PSA را در طرح رمزنگاری Play to Earn Games صادر می کند

اداره تحقیقات فدرال (FBI) در مورد معرفی بازی های بازی برای کسب درآمد در طرح هایی با هدف سرقت وجوه از کاربران ناآگاه هشدار می دهد. در 9 مارس، این موسسه یک PSA در این مورد صادر کرد و توضیح داد که چگونه مجرمان کاربران را برای قرار دادن سرمایه در پشت بازی‌های بازی برای کسب درآمد فریب می‌دهند.

به گفته PSA، مجرمان با قربانیان انتخاب شده رابطه برقرار می کنند تا اعتماد آنها را جلب کنند. پس از این، آنها آنها را فریب می دهند تا در بازی های آنلاین بازی برای کسب درآمد شرکت کنند، که برای اقدامات آنها پاداش ارائه می دهد، و وجوه را به عنوان مکانیزم شرط بندی در کیف پول ارزهای دیجیتال قرار می دهند.

پاداش‌های تبلیغ‌شده متناسب با تعداد وجوه ذخیره‌شده در کیف پول رمزنگاری‌شده است، بنابراین کاربران برای دریافت پاداش‌های بیشتر تشویق می‌شوند وجوه بیشتری را وارد کنند.

این بازی‌ها پاداش‌های جعلی را نشان می‌دهند که در کیف پول رمزنگاری آن‌ها رشد می‌کند و بودجه بیشتری را صرف افزایش پاداش‌های خود می‌کنند. با این حال، هنگامی که بخواهند این جوایز را پس بگیرند، مجرمان کیف پول خود را از ارز رمزنگاری شده خالی می‌کنند و به عنوان آخرین سرقت علیه قربانی هدف، وجوه بیشتری برای کمک به بازیابی رمزارز دزدیده شده درخواست می‌کنند.

چگونه از قربانی شدن خودداری کنیم

در PSA، FBI همچنین مجموعه ای از توصیه ها را برای جلوگیری از قربانی شدن مجرمان با استفاده از این نوع طرح ارائه می دهد. اولین مورد مربوط به تفکیک وجوه است، زیرا این دفتر توصیه می کند که سایر وجوه جدا از کیف پول بازی را حفظ کنید، که باید فقط برای اهداف بازی ایجاد شوند. این کار تاثیر تخلیه کیف پول را به حداقل می رساند.

توصیه دیگری از کاربران می‌خواهد که سودهای ادعایی خود را با استفاده از یک کاوشگر بلاک شخص ثالث بررسی کنند تا تأیید کنند که این موارد واقعی هستند و واقعاً در کیف پول هر ارز دیجیتالی که استفاده می‌شود دریافت می‌شوند. توصیه نهایی به کاربران توصیه می‌کند بررسی کنند که کدام سایت‌ها به وجوه موجود در کیف پول‌های رمزنگاری‌شان دسترسی دارند و این دسترسی‌ها را به طور دوره‌ای لغو کنند تا از دست دادن وجوه ناشی از قراردادهای ناشناخته جلوگیری کنند.

FBI سال گذشته چندین PSA صادر کرد، از جمله یک هشدار کلاهبرداری از قصاب خوک در دسامبر، و دیگری مربوط به امور مالی غیرمتمرکز مربوط به ماه اوت.

نظر شما در مورد آخرین هشدار FBI در مورد طرح هایی که از بازی برای کسب درآمد استفاده می کنند چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، chrisdorney، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.