هشدار اسپویل! آیا شخصیت ام جی واقعا پیتر پارکر را در No Way Home فراموش کرد؟!

با این حساب، پس از دیدن این دو اسپایدرمن و همچنین روایت بخشی از داستان زندگی آن‌ها طی سالیان گذشته (در قالب دیالوگ)، افراد بیشتر بدین سمت کشانده شدند که تمرکز داستان حال به جای یک اسپایدرمن، روی دو شخصیت قبلی رفته و آن‌ها حتی بیشتر توجه بیننده را به خود جلب می‌کنند. اما در

کد خبر : 162354
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
هشدار اسپویل! آیا شخصیت ام جی واقعا پیتر پارکر را در No Way Home فراموش کرد؟!


با این حساب، پس از دیدن این دو اسپایدرمن و همچنین روایت بخشی از داستان زندگی آن‌ها طی سالیان گذشته (در قالب دیالوگ)، افراد بیشتر بدین سمت کشانده شدند که تمرکز داستان حال به جای یک اسپایدرمن، روی دو شخصیت قبلی رفته و آن‌ها حتی بیشتر توجه بیننده را به خود جلب می‌کنند. اما در صحنه‌های پایانی، یکبار دیگر نشان داده شد که فیلم Spider-Man: No Way Home بیشتر از همه درباره پیتر پارکر تام هالند (Tom Holland) است.

بدین ترتیب پس از پایان کار و درمان کردن همه ابرشرورها، نهایتا پیتر پارکر تام هالند خود را به نحوی فدا کرد و باعث شد تا دکتر استرنج (Doctor Strange) برای جلوگیری از آمدن شخصیت‌های دیگر جهان‌ها به خط زمانی اصلی MCU، یک ورد جدید بخواند؛ طوری که اینبار، واقعا همه فراموش کنند پیتر پارکر واقعا کیست! این اقدام حتی باعث شد تا ند (Ned) و ام جی که دوست و معشوقه او بودند هم دیگر پیتر را نشناسند. این در حالی بود که پیتر قصد داشت تا همه چیز را برای ام جی توضیح دهد، اما با دیدن زخم روی سر او منصرف شد.

با این وجود، طبق فیلمنامه اصلی No Way Home و دیالوگ‌هایی که بازیگران داشتند، این امکان وجود دارد که شخصیت ام جی کاملا هم پیتر را فراموش نکرده باشد؛ بخصوص وقتی که دیدیم او هنوز هم گردنبندی که از پیتر هدیه گرفته بود را به گردن دارد. در حقیقت انگار ورد استرنج اینطور کار می‌کند که پس از خوانده شدن، هیچکس به هیچ‌وجه خاطره‌ای از فرد یا حادثه مورد نظر را به خاطر نخواهد داشت. اما درست مثل درد فراموشی، اگر یک یادگار، دست نوشته یا هرچیزی وجود داشته باشد که آن فرد را به یاد حادثه یا کسی که با جادو فراموش کرده بیندازد، شاید با توضیح بیشتر متوجه واقعیت شود!

در متن فیلمنامه هم مورد مشابهی توضیح داده شده، طوری که نوشته است پس از خروج پیتر از مغازه، شخصیت ام جی به او نگاه می‌کند و پس از کمی تعجب از رفتار، «با یک حالتی که انگار پیتر را می‌شناسد» به او نگاه می‌کند! این یعنی عملا ما می‌توانیم در فیلم‌های بعدی سری مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، شاهد رابطه دوباره او با ام جی باشیم. شاید هم درست مثل ام جی دنیای اسپایدرمن سم ریمی (Sam Raimi)، این ام جی هم بعد از جدایی از پیتر چند بار در دام عشق دیگران گرفتار شود! موضوعی که باعث می‌شود تا پیتر حتی با لباس اسپایدرمن هم توجهش بیشتر به او جلب شده و به جای معرفی خود، سعی کند تا فقط از کسی که دوستش دارد مراقبت کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.