هشت عنوان انجمن ملی فیلم کانادا در جشنواره بین المللی فیلم FIN Atlantic به نمایش درآمد. ترکیب ستارگان شامل اسناد متعدد برنده جایزه و نمایش های جهانی است-از جمله مجموعه ای کوتاه از شورت های جدید آتلانتیک.

[ad_1] 25 آگوست 2021 – هالیفاکس – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) جشنواره بین المللی فیلم FIN آتلانتیک 2021 استعدادهای فیلمسازان بصری از سراسر آتلانتیک کانادا ، کشور و فراتر از آن را از 16 تا 23 سپتامبر به نمایش می گذارد. مستندهای بلند بلند برنده جایزه توسط سازندگان بومی و آکادی تنها بخشی از

کد خبر : 96578
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
هشت عنوان انجمن ملی فیلم کانادا در جشنواره بین المللی فیلم FIN Atlantic به نمایش درآمد.  ترکیب ستارگان شامل اسناد متعدد برنده جایزه و نمایش های جهانی است-از جمله مجموعه ای کوتاه از شورت های جدید آتلانتیک.

[ad_1]

25 آگوست 2021 – هالیفاکس – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

جشنواره بین المللی فیلم FIN آتلانتیک 2021 استعدادهای فیلمسازان بصری از سراسر آتلانتیک کانادا ، کشور و فراتر از آن را از 16 تا 23 سپتامبر به نمایش می گذارد.

مستندهای بلند بلند برنده جایزه توسط سازندگان بومی و آکادی تنها بخشی از این انتخاب هستند ، که شامل چهار اولین نمایش جهانی فیلم کوتاه NFB است.

آثار آتلانتیک که در جشنواره آغاز به کار کردند شامل دو فیلم جدید از پروژه Labrador Doc هستند که شامل فیلم های کوتاه مستند الهام گرفته از سازندگان Inuit از Nunatsiavut و Labrador و همچنین دو سند کوتاه فیلمسازان PEI با اولین نمایش جهانی و برنده جایزه جشنواره است.

اکران در سینماها و همچنین به صورت آنلاین از طریق FIN Stream ارائه می شود که در نوا اسکوشیا ، نیوبرانزویک ، جزیره پرنس ادوارد و نیوفاندلند و لابرادور موجود است.

برنامه مستند

Elle-Máijá Tailfeathers فیلمساز و بازیگر برنده جایزه و عضو Kainai First Nation و Sami در نروژ ، تصویری صمیمی از جامعه خود و تأثیرات مصرف مواد و اپیدمی مصرف بیش از حد را ایجاد می کند. شاهد تغییراتی باشید که اعضای جامعه مبتلا به اختلال مصرف مواد ، اولین پاسخ دهندگان و متخصصان پزشکی در تلاش برای کاهش آسیب در قوم اول Kainai تلاش می کنند.

جوایز: جایزه نوظهور فیلمساز کانادایی و جایزه تماشاگران راجرز برای مستند بلند کانادایی ، داک داک 2021 ؛ جایزه کالین لو برای بهترین کارگردان کانادایی ، DOXA 2021.

Kímmapiiyipitssini: معنی همدلی توسط Elle-Máijá Tailfeathers و Lori Lozinski (Seen Through Woman Productions) و تهیه کننده و تهیه کننده NFB David Christensen (North West Studio) ، با مشارکت Telefilm Canada و کمک صندوق اسناد داغ CrossCurrents کانادا تهیه می شود.

  • سکوت (106 دقیقه)
    19 سپتامبر ساعت 21:20 شب در Cineplex Cinemas Park Lane
    FIN STREAM: آنلاین از 16 سپتامبر ، تا 7 بعد از ظهر 23 سپتامبر

رنی بلانچار ، کارگردان تحسین شده آکادیایی ، با حساسیت به موضوع دشوار سوءاستفاده جنسی که توسط کشیش های کاتولیک علیه پسران جوان در نیوبرانزویک فرانکوف از دهه 1950 تا 1980 انجام می شود ، می پردازد. بلانچار که برای مقابله با قدرت سکوت جمعی خوانده می شود ، با بازماندگان ملاقات می کند تا سعی کند دلایل ریشه دار این محرمانه را حل کند.

جوایز: جایزه La Vague Léonard-Forest برای بهترین فیلم بلند یا بلند بلند آکادیایی ، FICFA 2020 ؛ جایزه بهترین فیلم فرانسوی-کانادایی ، Rendez-vous Québec Cinéma 2021.

سکوت تهیه و اجرا شده توسط Maryse Chapdelaine برای Ça Tourne Productions ، و تهیه شده توسط Christine Aubé و تهیه کننده اجرایی توسط Denis McCready برای استودیوی فرانکفونی کانادایی NFB در Moncton ، با همکاری رادیو کانادا.

گالا شورت شلوار شرقی ساحل شرقی

  • عشق در قرنطینه (10 دقیقه.)
    19 سپتامبر ساعت 7 بعد از ظهر در Cineplex Cinemas Park Lane
    FIN STREAM: آنلاین به مدت 24 ساعت ، از 19 سپتامبر ساعت 7 بعد از ظهر تا 20 سپتامبر ، 7 بعد از ظهر

وقتی پروتکل های COVID محدودیت هایی را بر تعامل انسان ها اعمال می کند ، Millefiore Clarkes فیلمساز PEI از این فرصت استفاده می کند تا در مورد ماهیت خود عشق تأمل کند و تلاش وجودی خود را با نوجوانی که در زمان فاصله اجتماعی با هویت و ارزش خود دست و پنجه نرم می کند کنار هم قرار دهد. زنی که علیرغم انزوای همه گیر عاشقانه جدیدی پیدا می کند.

جوایز: موضوع کوتاه غیر داستانی ، جشنواره فیلم یورکتون 2021

تهیه شده توسط روهان فرناندو و مدیر اجرایی توسط آنت کلارک در NBB’s Quebec and Atlantic Studio برای پروژه NFB COVID-19 ، منحنیبه

  • شب نالوجوک (13 دقیقه) | برتر جهان
    19 سپتامبر ساعت 7 بعد از ظهر در Cineplex Cinemas Park Lane
    FIN STREAM: آنلاین از 19 سپتامبر تا 23:59 بعد از ظهر 20 سپتامبر

جنی ویلیامز ، فیلمساز اینوک ، تماشاگران را مستقیماً در این مستند کوتاه سیاه و سفید غم انگیز در مورد یک شب زمستانی مانند هیچ شب دیگری غرق می کند. هر 6 ژانویه ، از تاریکی شب نوناتسیاوت ، نالوجیت روی یخ دریا ظاهر می شود آنها روی دو پا راه می روند ، با این حال چهره آنها هنگام نزدیک شدن به مقصد حیوانات ، اسکلتی و دنیایی است: جامعه اینوئیت های نائین.

تهیه شده برای پروژه Doc Labrador توسط Latonia Hartery ، Rohan Fernando و Kat Baulu ، با آنت کلارک به عنوان تهیه کننده اجرایی NBB’s Quebec and Atlantic Studio.

شورت آتلانتیک

  • طبل ایوان (14 دقیقه) | برتر جهان
    19 سپتامبر ساعت 3:30 بعد از ظهر در Cineplex Cinemas Park Lane
    FIN STREAM: آنلاین از 16 سپتامبر تا 23 سپتامبر

اوسی میشلن ، روزنامه نگار مستقل اینوک ساکن مونترال از شمال غربی ریور ، لابرادور ، یک پسر جوان و مادرش را دنبال می کند ، که علاقه زیادی به رقص درام Inuit در Happy Valley-Goose Bay دارند. پس از چندین سکوت ، ریتم طبل Inuit سنتی به لابرادور بازگشت و ایوان هفت ساله بخشی از نسل جدید است که ضربان قلب خود را قوی نگه می دارد.

تهیه شده برای پروژه Doc Labrador توسط Latonia Hartery ، Rohan Fernando و Kat Baulu ، با آنت کلارک به عنوان تهیه کننده اجرایی NBB’s Quebec and Atlantic Studio.

  • طوفان (4 دقیقه) | برتر جهان
    17 سپتامبر ساعت 3:30 بعد از ظهر در Cineplex Cinemas Park Lane
    FIN STREAM: آنلاین از 16 سپتامبر تا 23 سپتامبر

پزشک و فیلمساز مونیکا کید با تقسیم زمان خود بین سنت جان و کلگری ، با انیماتور سنت جان ، دانکن مایور ، در اولین کارگردانی خود در NFB همکاری می کند و در مورد معنای آوردن نوزاد در جهان تحت قفل همه گیر و برانگیختن خاطرات وحشی همکاری می کند. طوفان های تابستانی برای تقویت داستان آشفته و تولد دوباره.

تهیه و اجرا شده توسط آنت کلارک برای استودیو کبک و آتلانتیک NFB.

  • سپس روح من را می خواند (15 دقیقه) | برتر جهان
    19 سپتامبر ساعت 12:30 شب در Cineplex Cinemas Park Lane
    FIN STREAM: آنلاین از 16 سپتامبر تا 23 سپتامبر

خواننده و ماهیگیر نیمه وقت Chad Matthews جزیره پرنس ادوارد پدر سخت کوش چهار فرزند و هنرمند ادای احترام Stompin ‘Tom Connors است. سوزان راجرز ، مدیر و نویسنده PEI در شهری روستایی که امرار معاش تنها به معنای حداقل دستمزد است. سپس روح من را می خواند چاد را دنبال می کند و به دنبال گیتار می رود تا درد را کاهش دهد.

تهیه کننده توسط روحان فرناندو و تهیه کننده اجرایی توسط آنت کلارک برای استودیو کبک و آتلانتیک NFB.

شورت: کانادا و جهان

ساندرا دسمازیرز ، فرزند مادری ویتنامی و پدری فرانسوی ، یک انیمیشن کوتاه برنده جایزه درباره دو خواهر که نزدیک به 20 سال است در جنگ از هم جدا می شوند ، ساخته است. نامه هایی که آنها رد و بدل می کنند تنها راه ارتباطی آنها با تایو و سائو مائو در مورد زندگی روزمره ، خاطرات ، جنگ و ارواح آن است.

جوایز: بهترین انیمیشن ، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه LA 2021

تهیه شده توسط دورا بنوسیلیو (Les Films de l’Arlequin) و جولی روی (استودیو انیمیشن برنامه NFB فرانسه).

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | توییتر NFB | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

در مورد NFB

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.