هزینه های مصرف کننده در ماه مه افزایش یافت – NFB

داده‌های منتشر شده در روز جمعه در کانادا نشان داد که فروش خرده‌فروشی در ماه مه 2.2 درصد افزایش یافته است که از انتظار افزایش 1.6 درصدی فراتر رفته است. تحلیلگران بانک ملی کانادا اشاره می کنند که فروش در جایگاه های بنزین و فروشندگان وسایل نقلیه موتوری/قطعات افزایش یافته است. آنها معتقدند بازار کار

کد خبر : 232581
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
هزینه های مصرف کننده در ماه مه افزایش یافت – NFB


داده‌های منتشر شده در روز جمعه در کانادا نشان داد که فروش خرده‌فروشی در ماه مه 2.2 درصد افزایش یافته است که از انتظار افزایش 1.6 درصدی فراتر رفته است. تحلیلگران بانک ملی کانادا اشاره می کنند که فروش در جایگاه های بنزین و فروشندگان وسایل نقلیه موتوری/قطعات افزایش یافته است. آنها معتقدند بازار کار قوی قیمت های بالاتر و افزایش نرخ بهره را جبران می کند.

نقل قول های کلیدی:

«هزینه‌های مصرف‌کننده برای کالاها بهتر از حد انتظار بود، اگرچه در ماه قبل یک بازبینی کوچک به سمت پایین مشاهده شد. چاپ ماه می با فروش در پمپ بنزین ها و فروشندگان وسایل نقلیه موتوری/قطعات افزایش یافت.

باقی‌مانده گزارش خرده‌فروشی چندان نامرغوب نبود، همانطور که خرده‌فروشی اصلی (مثلاً خودرو/گاز) شاهد بود که در ماه مه 0.6 درصد افزایش یافت، پنجمین افزایش ماهانه متوالی. انتشار ملی خرده‌فروشی نیز نقطه درخشانی از این گزارش بود، زیرا همه استان‌ها در این ماه افزایش داشتند.

با افزایش حجم خرده فروشی که 0.4 درصد در ماه افزایش یافت، خوش بینی هایی وجود داشت. با احتساب افزایش ماه قبل، مخارج واقعی خرده فروشی به صورت سالانه 2.1 درصد در سه ماهه دوم سال افزایش یافت، با این فرض که رشد در ماه ژوئن ثابت است. برآورد اولیه آمار کانادا برای ماه ژوئن حاکی از افزایش 0.3 درصدی در فروش اسمی است.

“در حالی که دریافت گاز باید از خرده فروشی اسمی با افزایش قیمت بنزین در ژوئن حمایت کند، ممکن است کاهش هزینه ها در سایر بخش ها وجود داشته باشد زیرا مصرف کنندگان با قیمت های بالاتر و افزایش نرخ های بهره سروکار دارند. امیدواریم که این بادهای مخالف با یک بازار کار قوی و نرخ پس‌انداز بالا جبران شود.»



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.