هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا در سال 2021

کانادا کشوری توسعه یافته و دانش مدار است که به سبب وجود اصل احترام به سنت ها و فرهنگ های مهاجر در بین کشورهای مهاجرپذیر موقعیت ویژه ای یافته است . از اینرو تا بحث مهاجرت به یک کشور مدرن و پیشرفته می شود بیشتر مهاجران ، کانادا را در اولویت های اول خود قرار

کد خبر : 100928
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا در سال 2021


کانادا کشوری توسعه یافته و دانش مدار است که به سبب وجود اصل احترام به سنت ها و فرهنگ های مهاجر در بین کشورهای مهاجرپذیر موقعیت ویژه ای یافته است . از اینرو تا بحث مهاجرت به یک کشور مدرن و پیشرفته می شود بیشتر مهاجران ، کانادا را در اولویت های اول خود قرار می دهند به همین سبب مسیرهای مختلفی برای مهاجرت وجود دارد که پیشنهاد میکنیم برای انتخاب بهترین و هموارترین مسیر شرکت های معتبر مهاجرتی را شناسایی و قانونی اقدام کنید .

بخصوص برای کاهش  هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا در مقایسه با آمریکا و انگلیس و… کانادا یک اولویت محبوب برای مهاجرت تحصیلی محسوب می گردد .

اما با اینحال همچنان هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا برای مهاجرین از کشورهای در حال توسعه و فقیر یا کشوری چون ما که ارزش پول ملی مان روز به روز افت می کند قابل توجه است. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا چقدر است ؟ یا شاید هم با تصور هزینه های بسیار سنگین به مهاجرت تحصیلی به کانادا اصلا فکر نکرده اید .

واقعیت اینکه کشور کانادا سرزمین پهناوری است که استان های متعددی دارد و به جهت اینکه سیستم آموزشی آن به ‌صورت فدرالی نیست لذا هر استان به صورت خودمختار سیستم آموزشی مخصوص به خود را دارد . لذا هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا در هر استان این کشور پهناور متفاوت است برای بررسی مراحل قانونی و همچنین انتخاب دانشگاه و شهری که با شرایط شما بیشترین تطابق را دارد بهترین است مشاورین حاذق که فعالیت اختصاصی مهاجرت به کانادا را انجام می دهند شناسایی و برنامه ریزی مهاجرت خود را زیر نظر آنان انجام دهید  .

از طرفی مقطعی که قرار است در آن تحصیل کنید چه دبستان و دبیرستان و چه هر کدام از دوره های دانشگاه (کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکترا) با هم متفاوت است و جالب اینکه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه های کانادا ارزان تر است .

مثلا هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا در دوره های کارشناسی ارشد به نسبت کارشناسی یا تحصیل در دوره دکترا به نسبت کارشناسی ارشد ارزان تر است که همین می تواند یکی از ویژگی های دانش پرور بودن این کشور باشد البته هزینه تحصیل در کالج کانادا به نسبت دانشگاه پایین تر است  .

همچنین نوع زندگی شما ، قانع بودن و صرفه جو بودن ، مجرد و متاهل بودن ، شهری که در آن زندگی می کنید می تواند در کم و زیاد شدن هزینه های تحصیل شما که هزینه های زندگی هم بخشی از آن است تاثیر داشته باشد .

به علاوه اینکه در طول تحصیل در برخی کالج ها و کوآپ ها (co_op) می توانید هفته ای ۲۰ ساعت کار کنید و برای هر ساعت بین ۱۰ تا ۱۵ دلار بگیرید . یا اگر همسر داشته باشید به عنوان همراه می تواند با شما به کانادا مهاجرت کرده و با درخواست استادی پرمیت بتواند تمام وقت کار کند و هزینه هایتان را بپردازید .

البته بعد از گذراندن نصف طول دوره تحصیل در کالج و کوآپ می توانید به صورت تمام وقت هم در کنار تحصیل کار کنید .

هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا

لذا اگر بخواهیم بر اساس مبلغ هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا را شرح دهیم کاملا حدودی خواهد بود چون به عوامل زیادی بستگی دارد. با این وجود هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا در مقطع دبستان در کانادا از حداقل ۸ هزار دلار تا ۱۶ هزار دلار ( اگر فرزند شما در کانادا متولد شود والدین هم شرایطی برای دریافت اقامت از طریق تولد فرزند خواهند داشت ) ،

در مقطع کارشناسی هر ساله در حدود۳۰ هزار دلار ، در مقطع کارشناسی ارشد هر ساله در حدود ۱۸ هزار دلار و در دوره دکترا کمتر از ۱۰ هزار دلار است و حتی ممکن است واجد شرایط بورس باشید و کمک هزینه هم دریافت کنید . هر سال تحصیلی در کانادا معمولا بسته به رشته تحصیلی از ۲ تا ۳ ترم تشکیل می شود .



Post Views:
2



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.