هزاران توکن را بر اساس شبکه انتخابی خود در کیف پول کوین بیس معامله کنید | توسط Coinbase | مه، 2022

Tl;dr: کیف پول کوین بیس تجارت توکن ها را در شبکه انتخابی شما ساده می کند. در این ماه، ویژگی‌های معاملاتی خود را برای پشتیبانی از سوآپ توکن در BNB Chain و Avalanche گسترش دادیم. توسط کاترین شیو سالیوان، مدیر ارشد محصول بیش از 1 تریلیون دلار در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) در سال 2021

کد خبر : 210885
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۲
هزاران توکن را بر اساس شبکه انتخابی خود در کیف پول کوین بیس معامله کنید |  توسط Coinbase |  مه، 2022


Tl;dr: کیف پول کوین بیس تجارت توکن ها را در شبکه انتخابی شما ساده می کند. در این ماه، ویژگی‌های معاملاتی خود را برای پشتیبانی از سوآپ توکن در BNB Chain و Avalanche گسترش دادیم.

توسط کاترین شیو سالیوان، مدیر ارشد محصول

بیش از 1 تریلیون دلار در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) در سال 2021 معامله شد – افزایش خیره کننده 858 درصدی نسبت به سال 2020. کیف پول کوین بیس دنیای گسترده تجارت DEX را در اختیار شما قرار می دهد، جایی که می توانید به راحتی هزاران توکن را مبادله کنید و در شبکه دلخواه خود تجارت کنید. و کمترین هزینه ها را کشف کنید.

امروز، ما دلایل بیشتری برای تجارت در کیف پول کوین بیس ارائه می کنیم. علاوه بر انجام مبادلات روی اتریوم و Polygon، اکنون می‌توانید روی BNB Chain (زنجیره هوشمند بایننس سابق) و Avalanche معامله کنید و به شما امکان می‌دهد تنوع بیشتری از توکن‌ها را نسبت به اکثر صرافی‌های سنتی متمرکز ارائه دهند.

صرافی‌های غیرمتمرکز، بازارهای همتا به همتا هستند که امکان انجام تراکنش‌ها را مستقیماً بین کاربران فراهم می‌کنند و یکی از اصول اصلی کریپتو برای تقویت آزادی مالی بدون بانک، کارگزار یا سایر واسطه‌ها را برآورده می‌کنند. DEX ها همچنین از طریق توکن هایی مانند ApeCoin، JOE، PancakeSwap و غیره، دسترسی به دنیای نوظهور web3 را فراهم می کنند.

DEX درون‌برنامه‌ای کیف پول کوین‌بیس، دسترسی به این نوع توکن‌ها را از طریق ویژگی معاملاتی خود آسان می‌کند، که نرخ‌ها را در صرافی‌های مختلف از طریق API 0x مقایسه می‌کند و مراحل اضافی را در طول مسیر برای شما ذخیره می‌کند. افزودن پشتیبانی از شبکه‌هایی مانند BNB Chain، Avalanche و Polygon به این معنی است که می‌توانید توکن‌های بیشتری، سریع‌تر و با هزینه‌های شبکه مقرون‌به‌صرفه‌تر معامله کنید. (در مورد آنها بیشتر بخوانید اینجا).

شروع کار با ویژگی معاملاتی داخلی کوین بیس کیف پول DEX آسان است. روی دکمه “تجارت” در برنامه تلفن همراه خود ضربه بزنید یا روی نماد “تغییر” در برنامه افزودنی مرورگر کلیک کنید، رمزی را که می خواهید مبادله کنید و رمزی را که می خواهید با آن مبادله کنید انتخاب کنید، روی “تأیید” ضربه بزنید، و شما همه چیز آماده است – به همین سرعت و آسان است.

برای داد و ستد توکن ها در یک شبکه دیگر، به سادگی روی نماد شبکه در گوشه سمت راست بالای برنامه تلفن همراه Wallet ضربه بزنید، یا روی نام شبکه در برنامه افزودنی مرورگر خود کلیک کنید و شبکه ای را که می خواهید مبادله خود را با آن انجام دهید، انتخاب کنید. قبل از مبادله در یک شبکه، مطمئن شوید که رمز اصلی شبکه ای را که می خواهید با آن مبادله کنید، در کیف پول خود دارید تا هزینه های شبکه را پوشش دهید. به عنوان مثال، برای مبادله در Avalanche، به مقداری AVAX در کیف پول خود نیاز دارید.

برای مروری دقیق تر درباره نحوه استفاده از DEX درون برنامه ای و سوالات متداول، این مقاله مرکز راهنمایی را بررسی کنید.

ما می‌خواهیم مشارکت در دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) و web3 را برای شما آسان‌تر کنیم. در ماه‌های آینده، ما امکان انجام مبادلات را در شبکه‌های متنوع تری فراهم خواهیم کرد. نه تنها تجارت گسترش خواهد یافت، بلکه در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن پشتیبانی برای پل زدن شبکه هستیم که به شما امکان می دهد توکن ها را به طور یکپارچه در چندین شبکه جابجا کنید. مطمئن شوید که ما را در توییتر دنبال کنید برای آخرین اخبار کیف پول کوین بیس و به روز رسانی محصولات.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.