هر کپی مدرن macOS حاوی یک کپی از کاغذ سفید بیت کوین – اخبار بیت کوین است

[ad_1] در 5 آوریل 2023، اندی بایو، وبلاگ نویس مستقل، پستی را در وبلاگ Waxy خود منتشر کرد که در آن توضیح می داد که هر نسخه macOS از Mojave 10.14.0 تا نسخه فعلی میزبان یک نسخه از کاغذ سفید بیت کوین منتخب ساتوشی ناکاموتو است. کاربران مک می‌توانند یک فرمان ساده را در ترمینال

کد خبر : 343502
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
هر کپی مدرن macOS حاوی یک کپی از کاغذ سفید بیت کوین – اخبار بیت کوین است

[ad_1]

در 5 آوریل 2023، اندی بایو، وبلاگ نویس مستقل، پستی را در وبلاگ Waxy خود منتشر کرد که در آن توضیح می داد که هر نسخه macOS از Mojave 10.14.0 تا نسخه فعلی میزبان یک نسخه از کاغذ سفید بیت کوین منتخب ساتوشی ناکاموتو است. کاربران مک می‌توانند یک فرمان ساده را در ترمینال تایپ کنند، و تمام نه صفحه‌ای که اختراع ناکاموتو را توصیف می‌کنند در یک نسخه PDF در نمایشگر تصویر داخلی، پیش‌نمایش ظاهر می‌شوند.

بلاگر کاغذ سفید بیت کوین را کشف می کند که در هر macOS 10.15 یا جدیدتر پنهان شده است

حامیان بیت کوین در حین جشن گرفتن تولد ادعایی ساتوشی ناکاموتو در 5 آوریل متوجه شدند که بسیاری از رایانه‌های مکینتاش که سیستم عامل macOS را اجرا می‌کنند دارای نسخه کاملی از وایت پیپر بیت کوین هستند.

گنج پنهان: هر کپی مدرن macOS حاوی یک کپی از کاغذ سفید بیت کوین است
اسکرین شات از فایل PDF پیش نمایش.

کشف اولیه در یک پست وبلاگی به نام “کتاب سفید بیت کوین در هر کپی مدرن macOS پنهان است” در وبلاگ Waxy Andy Baio فاش شد. این وبلاگ نویس مستقل در حین تعمیر چاپگر خود فایل مخفی را پیدا کرد و با مشورت با «بیش از ده ها دوستی که از مک استفاده می کردند برای تأیید»، یافته های خود را تأیید کرد.

طبق توضیحات بایو، پس از تایپ دستور در ترمینال و استفاده از Mac با macOS 10.15 یا بالاتر، PDF بیت کوین باید در Preview باز شود. وبلاگ نویس همچنین دستورالعمل هایی در مورد نحوه دسترسی به فایل از طریق پوشه کتابخانه سیستم عامل برای کسانی که با ترمینال macOS آشنایی ندارند ارائه می دهد.

از بین تمام اسناد موجود در جهان، چرا کاغذ سفید بیت کوین انتخاب شد؟ بایو در پست وبلاگش پرسید. بایو همچنین کشف کرد که کاغذ سفید بیت کوین بوده است قبلا پیدا شده است و در انجمن بحث های انجمن اپل در مورد آن نوشته شده است.

با این حال، این خبر در طول پنج سال گذشته هرگز به جامعه بیت کوین نرسید. پس از اینکه بایو پست وبلاگ خود را منتشر کرد، این خبر در شبکه های اجتماعی منتشر شد. هیچ کس دقیقاً نمی داند که چرا اپل کاغذ سفید بیت کوین را در سیستم عامل مخفی کرده است، اما جامعه کریپتو را خوشحال کرده است. Bitcoin.com News همچنین تأیید کرد که فایل کاغذ سفید در دو مک قرار دارد که میز خبر ما آزمایش کرده است.

برچسب ها در این داستان

اندی بایو، اپل، بیت کوین، اخبار Bitcoin.com، بلاک چین، فرماندهی، جامعه رمزنگاری، ارز دیجیتال، غیرمتمرکز، دارایی دیجیتال، ارز دیجیتال، کشف، رمزگذاری، سیستم مالی، فایل مخفی، نوآوری، پوشه کتابخانه، مکینتاش، macOS، میز خبری ، منبع باز، سیستم عامل، PDF، پیش نمایش، چاپگر، ساتوشی ناکاموتو، امنیت، رسانه های اجتماعی، فناوری، ترمینال، شفافیت، تأیید، ارز مجازی، وبلاگ مومی، کاغذ سفید

نظر شما در مورد اپل از جمله یک کپی از کاغذ سفید بیت کوین در هر نسخه مدرن macOS چیست؟ به نظر شما این یک حرکت عمدی بود یا فقط یک تصادف؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.