«هر روز نوروزه»، نمایشی از کانون در آستانه سال نو

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی کانون، این نمایش با هدف ایجاد شادی، نشاط و آشنایی کودکان و نوجوانان با سنت‌ها و آیین‌های نوروزی و توجه به فرهنگ نمایش‌های ایرانی‌اسلامی تولید شده است. در خلاصه این نمایش آمده: عمو نوروز قصد دارد نماینده جدید خودش را به زمین بفرستد. او کسی نیست جز

کد خبر : 471290
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
«هر روز نوروزه»، نمایشی از کانون در آستانه سال نو

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی کانون، این نمایش با هدف ایجاد شادی، نشاط و آشنایی کودکان و نوجوانان با سنت‌ها و آیین‌های نوروزی و توجه به فرهنگ نمایش‌های ایرانی‌اسلامی تولید شده است.

در خلاصه این نمایش آمده: عمو نوروز قصد دارد نماینده جدید خودش را به زمین بفرستد. او کسی نیست جز پیروز سال ۱۴۰۳. او تحت تعلیم معلم خود حاجی فیروز (سال ۷۱) تصمیم می‌گیرد کاری کند که هیچ حاجی فیروزی تابه‌حال انجام نداده است، برای همین پیش از اینکه سال جدید برسد او روی زمین می‌رود و…

عوامل نمایش «هر روز نوروزه» عبارتند از: بازیگران: امیرحسین انصافی، پیمان کلانتری با حضور جواد انصافی و با صدای سارا روستاپور، دستیار کارگردان: سیدمعصومه صفایی، شاعر و آهنگ‌ساز: امیرحسین انصافی، ساخت ویدئو گرافیک و هوش مصنوعی: رامین بهادری، طراحی و ساخت صحنه: مهشاد عابدین‌پور، گروه صحنه و دکور: محمد عابدی‌نسب، عارف رضاپور و سینا احمدپور، طراحی و دوخت لباس: فروغ یزدان‌عاشوری، مدیر صحنه: عارف رضاپور، دستیار صحنه و عروسک‌گردان: محمد افضلی‌فر، ساخت عروسک: سعیده دهقان‌نژاد و فروغ یزدان‌عاشوری، طراح پوستر و بروشور: یلدا منتظری و روابط عمومی: مینا بهرامی‌تبار.

نمایش «هر روز نوروزه» به کارگردانی امیرحسین انصافی از ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ روزهای یک‌شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به روی صحنه سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران می‌رود. اجرای صبح این نمایش ویژه مدارس و مهدهای کودک است که با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر خواهد بود.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.