هر روز، روز خبرنگار است

[ad_1] نه تنها روابط عمومی‌های حرفه‌ای که به‌نوعی همکار خبرنگاران به شمار می‌روند، بلکه همه افراد جامعه که هر روز از خدمات ارزشمند خبرنگاران بهره‌مند می‌شوند، به یاد این قشر هستند و این‌گونه نیست که تنها یک مناسبت در تقویم به خاطرشان آورد که اگر خبرنگاران نبودند، چه بسیاری از آگاهی‌ها که شکل نمی‌گرفت، چه

کد خبر : 86893
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
هر روز، روز خبرنگار است

[ad_1]

نه تنها روابط عمومی‌های حرفه‌ای که به‌نوعی همکار خبرنگاران به شمار می‌روند، بلکه همه افراد جامعه که هر روز از خدمات ارزشمند خبرنگاران بهره‌مند می‌شوند، به یاد این قشر هستند و این‌گونه نیست که تنها یک مناسبت در تقویم به خاطرشان آورد که اگر خبرنگاران نبودند، چه بسیاری از آگاهی‌ها که شکل نمی‌گرفت، چه حرکت‌های اجتماعی که انجام نمی‌شد و چه اصلاح رویه‌هایی که محقق نمی‌شد. پیش‌نیاز همه این‌ها اخباری «درست، روشن و جامع» است که فعالان رسانه‌ای این کشور زحمت تولید و تنظیم آن را کشیده‌اند.

خوشبختانه امروزه هم خبرنگاران و هم روابط‌عمومی‌ها به این بلوغ رسیده‌اند که می‌دانند طرف مقابل، رقیب و مخالف‌خوان نیست، بلکه رفیق و همکاری است که بی او، کار سوی دیگر این فرآیند ارتباطی ناقص می‌ماند. خبرنگاران بدون رجوع به روابط عمومی‌ها یکی از مهم‌ترین منابع خبری خود را از دست می‌دهند و اخبار و گزارش‌هایشان جامعیت لازم را نخواهد داشت. روابط عمومی‌ها نیز اگر ارتباطی ساختمند و شفاف با رسانه‌ها برقرار نکنند، قادر نخواهند بود اقدامات سازمان خود را آن‌طور که باید منعکس کنند.

شخصاً به‌عنوان یک فعال حوزه روابط عمومی، دست تک‌تک خبرنگاران کشورمان را به‌گرمی و دوستی می‌فشارم و برایشان سلامتی و توفیق را در روزهایی آرزومندم که اطلاع‌رسانی به‌علت شرایط ناشی از شیوع کرونا دشواری‌هایی بیش از پیش یافته است. حضرت مولانا می‌فرماید: «هر که را افزون خبر جانش فزون» ما این فزونی جان و آگاهی خود را مدیون شماییم. هر روز، روز شماست. روزتان مبارک!

*رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر ایران

223227

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.