هر آنچه که باید بدانید – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. ارزیاب پیشرو خدمات مالی شخصی، آسنت، نام برد صرافی رمزارز KuCoin بهترین برنامه ارز دیجیتال 2022. The Ascent یک محصول شاخص از شهرت جهانی است. شرکت خصوصی مشاوره مالی و سرمایه گذاری, احمق متکلم. Ascent به KuCoin Exchange بر اساس عواملی مانند کارمزد، انتخاب سکه ها، نظرات مشتریان، قوانین KYC،

کد خبر : 171733
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
هر آنچه که باید بدانید – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. ارزیاب پیشرو خدمات مالی شخصی، آسنت، نام برد صرافی رمزارز KuCoin بهترین برنامه ارز دیجیتال 2022. The Ascent یک محصول شاخص از شهرت جهانی است. شرکت خصوصی مشاوره مالی و سرمایه گذاری, احمق متکلم. Ascent به KuCoin Exchange بر اساس عواملی مانند کارمزد، انتخاب سکه ها، نظرات مشتریان، قوانین KYC، ویژگی های امنیتی و در دسترس بودن کیف پول رتبه بندی کرد.

تمجیدهای سازمان‌هایی مانند آسنت یا فوربس – که سال گذشته صرافی KuCoin را یکی از بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال نامیدند – نشان‌دهنده رشد چشمگیر این پلتفرم و پایگاه کاربران در سال‌های اخیر است. آخرین نظرسنجی نشان می دهد که صرافی KuCoin تا دسامبر 2021 10 میلیون کاربر از 207 کشور دریافت کرده است.

در سال 2021، حجم معاملات تجمعی KuCoin Exchange در حدود 1 تریلیون دلار (معاملات نقطه ای و آتی) در نوسان بود در حالی که میانگین حجم معاملات روزانه به مرز 3 میلیارد دلار رسید. بررسی صرافی KuCoin 2022 در سایت‌های رتبه‌بندی بررسی‌شده مانند CoinMarketCap و Coingecko همیشه این پلتفرم را در بین 10 صرافی برتر ارزهای دیجیتال در جهان قرار می‌دهد. در اینجا، همه چیزهایی است که باید در مورد شماره 2022 بدانید. 1 صرافی آلتکوین!

درباره صرافی KuCoin

صرافی KuCoin که صرافی مردم نامیده می شود، در سال 2017 راه اندازی شد. این صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور با بیش از 10 میلیون کاربر فعال در 207 کشور جهان است. این صرافی بیش از 600 دارایی دیجیتال و بیش از 1100 جفت تجاری را در خود جای داده است. در حال حاضر، این پلتفرم معاملات فیات P2P، سهام، معاملات نقطه ای، وام، مشتقات ارز دیجیتال و معاملات حاشیه را ارائه می دهد.

اوج تبادل مردم به انکوباتور تکامل DeFi

صرافی KuCoin بیش از 640 سنگ رمزنگاری را مورد توجه قرار داده است و از بیش از 1100 جفت تجاری پشتیبانی می کند. این پلتفرم عنوان “People’s Exchange” را به دلیل پشتیبانی از ارزهای رمزنگاری خاص که سایر صرافی ها پشتیبانی نمی کنند، به خود اختصاص داد. امروز، آن چیزی بیش از یک مبادله مردمی است. در واقع، این فضا را به عنوان تسهیل کننده چندین پیاده سازی نوآورانه DeFi زیبا می کند.

آزمایشگاه KuCoin بخش سرمایه گذاری و تحقیقات صرافی است که ۱۰۰ دلار را معرفی کرده است صندوق میلیونی برای توانمندسازی اکوسیستم DeFi و پروژه های متاورس. علیرغم همه سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌اش، تیم پشت کوکوین صرافی همچنان مستقر است و بهبودهایی را برای ویژگی‌های معاملاتی خود، که نقطه فروش اصلی آن است، انجام می‌دهد. در این بررسی 2022، بیایید همان ویژگی‌هایی را بررسی کنیم که KuCoin Exchange را به یک پلتفرم تجارت ارزهای دیجیتال برجسته تبدیل می‌کند.

ویژگی هایی که KuCoin Exchange را واقعا کاربر پسند می کند

از جانب خرید کریپتو در پلت فرمی برای کاوش در استراتژی‌های معاملاتی مختلف، کاربران به لطف رابط کاربر پسند آن می‌توانند به راحتی در بورس KuCoin حرکت کنند. ویژگی‌هایی مانند ربات‌های معاملاتی و تجارت اجتماعی به معامله‌گران جدید ارزهای دیجیتال کمک می‌کنند تا طعم دامنه را بدون تجربه قبلی بشناسند. در اینجا یک مرور کلی از ویژگی های کاربر محور KuCoin Exchange آورده شده است.

  • راه اندازی آسان با فیات

از سال 2022، صرافی KuCoin از چندین روش پرداخت فیات به ارزهای دیجیتال از جمله USD، EUR، AUD، INR، CAD، GBP و غیره پشتیبانی می کند. صرافی KuCoin در مجموع از 51 ارز فیات پشتیبانی می کند که اخیراً 36 ارز به آن اضافه شده است. ارزهای اروپایی.

این پلتفرم از خرید کارت نقدی و اعتباری از طریق Visa، MasterCard، ApplePay و SEPA پشتیبانی می کند. صرافی Peer-to-Peer KuCoin دارای انتقال بانکی و همچنین 20 روش پرداخت مختلف است. کاربران می توانند با کارت های Debit، Credit، Visa، Mastercard، ApplePay کارت و کارت SEPA پرداخت کنند. صرافی KuCoin همچنین از گزینه خرید سریع استفاده می کند که با استفاده از آن کاربران می توانند ارزهای رمزنگاری شده را بلافاصله دریافت کنند.

منبع تصویر: مشاور فوربس

صرافی KuCoin هیچ کارمزدی برای سپرده گذاری ارزهای دیجیتال دریافت نمی کند. خرید و فروش رمزنگاری در KuCoin P2P نیز بدون هزینه است. کارمزدهای معاملاتی به میزان قابل توجهی پایین است و 0.1٪ در هر تراکنش است که اگر معامله گران به اندازه کافی نگه دارند می تواند تا 20٪ کاهش یابد. KCSکه توکن بومی KuCoin Exchange است. KCS هزینه های پلت فرم را دریافت می کند و هزینه ها را بین دارندگان KCS به عنوان پاداش توزیع می کند که می تواند سالانه تا 50٪ افزایش یابد.

کارمزد خرید کریپتو با استفاده از ارز فیات به گزینه پرداخت بستگی دارد. با این حال، دارندگان کارت SEPA بهترین معامله را دریافت می‌کنند که تنها 3.1 درصد از ارزشی را که دارایی‌ها با آن خریداری می‌شود، بپردازند. از نو، هزینه های برداشت متفاوت است بسته به ارز دیجیتال درگیر لطفاً نمودار بالا را دنبال کنید تا کارمزدهای سازنده و گیرنده قراردادهای آتی ارزهای دیجیتال را بدانید.

صرافی KuCoin برای مبارزه با مجرمان و پولشویی دارای تأییدیه «مشتری بدانید» (KYC) است. با این وجود، تأیید حساب اختیاری است، به خصوص برای معامله گران حجم کوچک.

حساب‌های بدون KYC می‌توانند 2 بیت کوین را در 24 ساعت برداشت کنند، که هنوز برای اکثر معامله‌گران کافی است. در مقایسه، بایننس فقط به کاربران بدون KYC اجازه می دهد تا 0.06 بیت کوین را در 24 ساعت برداشت کنند.

ربات تجاری KuCoin یک ابزار تجاری کاربر پسند است و استفاده از آن رایگان است. کاربران می توانند با چند مرحله شروع به ایجاد یک ربات معاملاتی کنند تا به طور خودکار استراتژی های معاملاتی را اجرا کنند. ربات تجاری KuCoin از 5 پشتیبانی می کند استراتژی های معاملاتی: Spot Grid، DCA، Futures Grid، Smart Rebalance و Infinity Grid. بیش از 5 میلیون ربات در سراسر جهان ایجاد شده است تا به تازه واردان کمک کند تنظیمات دیگران را کپی کرده و سریع شروع کنند.

پلتفرم تجارت اجتماعی KuCoin در اکتبر سال گذشته برای تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال در مقیاس بزرگ راه اندازی شد. در سال 2022، به لطف این ویژگی، KuCoin در حال تبدیل شدن به اولین و بزرگترین پلتفرم تجارت اجتماعی در رمزارزها است.

پلتفرم تجارت اجتماعی راهی برای معامله گرانی است که به دنبال فیدهای خبری ارزهای دیجیتال قابل اعتماد هستند که حاوی اطلاعاتی در مورد حرکات قیمت توکن های مختلف، لیست جدید، اخبار ارزهای دیجیتال، سکه های پرطرفدار، بخش، نمونه کارها، یا موضوعات و غیره هستند.

علاوه بر این، ویژگی تجارت کپی به معامله‌گران جدید اجازه می‌دهد تا موفق‌ترین استراتژی‌ها را در پلتفرم مرور کنند و سبدی ایجاد کنند که انتظارات بازده و اولویت ریسک آنها را با یک کلیک برآورده کند.

  • خدمات مشتری درجه یک

صرافی KuCoin پشتیبانی 24/7 مشتری را از طریق چت زنده و بلیط آنلاین در مرکز راهنمایی خود ارائه می دهد. کارکنان پشتیبانی بسیار پاسخگو و صبور هستند و پشتیبانی محلی را در 9 جامعه محلی در اروپا، SEA و سایر مناطق ارائه می دهند.

برای کاربران پیشرفته KuCoin Exchange معاملات مشتقات رمزنگاری را ارائه می دهد

برای معامله گران پیشرفته، صرافی معاملات حاشیه و معاملات آتی را فراهم می کند تا به آنها کمک کند تا سود خود را از معاملات موفق تقویت کنند. KuCoin Futures یکی از 10 پلتفرم برتر معاملات آتی جهانی با بیش از 3 میلیون کاربر است. اکنون از بیش از 70 سکه با اهرم تا 100 برابر پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، KuCoin Margin به بیش از 2 میلیون کاربر خدمات می دهد که از 70 سکه تا 10 برابر اهرم پشتیبانی می کنند.

کاربران می توانند با آن شروع کنند نزاع آتی اگر آنها در تجارت مشتقات جدید هستند. Futures Brawl بیشتر شبیه یک بازی است و با هدف کمک به تازه واردان برای یادگیری معاملات آتی راه اندازی شده است. در اینجا معامله گران می توانند با کاربران در سطح جهانی رقابت کنند، معاملات آتی را با طولانی یا کوتاه مدت و کسب سود تجربه کنند. Futures Brawl پلت فرم خوبی برای یادگیری در مورد استراتژی های معاملات مشتقه است که کاربران می توانند بعداً برای ورود به معاملات جدی تر از آن استفاده کنند.

صرافی KuCoin راه های آسانی برای کسب درآمد غیرفعال پایدار ارائه می دهد

KuCoin Crypto Lending بازار وام‌دهی همتا به همتا را ارائه می‌کند، جایی که کاربران می‌توانند دارایی‌ها را برای کسب درآمد غیرفعال وام دهند. به عنوان مثال، APR برای USDT در بیشتر مواقع از 10٪ تا 30٪ متغیر است.

KuCoin Earn پلتفرم سهام KuCoin Exchange است که کاربران می توانند علاوه بر آن برای کسب درآمد غیرفعال ثابت آن را کشف کنند. یکی از بهترین مزایای KuCoin Earn این است که سهامداران آن را دریافت می کنند مجموعه ای از توکن های نقدینگی همراه با بازده سهام آنها.

KuCoin Spotlight و BurningDrop دو ویژگی دیگر هستند که کاربران می‌توانند برای دستیابی به توکن‌های رمزنگاری جدید از آن‌ها استفاده کنند. سکه های لیست شده در این پلتفرم ها قبل از اینکه مشخص شوند توسط تیم KuCoin به دقت ارزیابی می شوند، بنابراین، آنها را به پلتفرم های قابل اعتماد برای دریافت تخصیص در پروژه های جدید تبدیل می کند.

برای دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها در مورد اجرای همه ویژگی‌های جدید، ارتقاها و اطلاعیه‌ها، KuCoin Exchange را دنبال کنید توییتر، تلگرام و اینستاگرام.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.