هری کین بهترین مهاجم جهان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هری کین ستاره تاتنهام در بازی دوستانه شنبه مقابل سوئیس در ومبلی گل برتری تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. آن گل باعث شد هری کین به رکورد  بابی چارلتون به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ انگلیس برسد. تنها وین رونی گل های بیشتری با پیراهن انگلیس نسبت

کد خبر : 184791
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۲۲
هری کین بهترین مهاجم جهان است



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هری کین ستاره تاتنهام در بازی دوستانه شنبه مقابل سوئیس در ومبلی گل برتری تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. آن گل باعث شد هری کین به رکورد  بابی چارلتون به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ انگلیس برسد. تنها وین رونی گل های بیشتری با پیراهن انگلیس نسبت به هری کین به ثمر رسانده است. مهاجم سابق منچستریونایتد ۵۳ گل به ثر رسانده و کین نیز با ۴۹ گل در تعقیب او است.

با وجود اینکه تیم ملی انگلیس هفت بازی تا شروع جام جهانی خواهد داشت، کین ممکن است این رکورد گلزنی را قبل از شروع جام جهانی بشکند.

لوک شاو مدافع انگلیس که در بازی با سوئیس گل اول تیمش را به ثمر رساند، با تمجید از هری کین گفت: او یکی از بهترین مهاجمان جهان است، احتمالاً بهترین است. بنابراین امیدوارم که بتواند این فرم را حفظ کند و در جام جهانی همچون دوره قبل درخشش خوبی داشته باشد. دیدن بازیهای کین لذت بخش است. امیدوارم که این موضوع ادامه داشته باشد و من مطمئن هستم که او یک کفش طلای دیگر و رکوردهای دیگر را شکار خواهد کرد.

در سطح باشگاهی، کین در این سال تاکنون در ۱۷ بازی ۱۱ گل به ثمر رسانده است. کین همچنین اکنون در سه بازی ملی اخیر خود ۸ گل به ثمر رسانده است که به انگلیس کمک کرد تا سه برد متوالی نیز کسب کند.

انگلیس مقابل سوئیس در بهترین حالت خود قرار نداشت، اما شاو مدافع منچستریونایتد معتقد است که انگلیس در مسیر درستی قرار دارد.

شاو در پایان گفت: تیم ملی انگلیس در مسیر درستی است و به خوبی پیش می‌رود. ما امیدوار هستیم تا جام جهانی بهتر شویم و ایرادات خود را نیز کمتر کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد ممکن را در این دوره داشته باشیم.

انگلیس در دوره قبل جام جهانی توانست به جمع چهار تیم پایانی راه یابد ولی با شکست برابر کرواسی به دیدار رده بندی رفت و در دیدار رده بندی نیز مغلوب بلژیک شد تا در رده چهارم قرار گیرد. این تیم همجنین در دوره قبل یورو ۲۰۲۰ به فینال رسید ولی با شکست در ضربات پنالتی برابر ایتالیا نایب قهرمان شد.

بیشتر بخوانید:

ساعت برگزاری دیدارهای سپاهان در آسیا مشخص شد

خروج دو ستاره از فهرست تیم ملی برزیل

اسکوچیچ سرمربی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

۲۵۱۲۵۴



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.