هرگونه استراحت بالاتر ممکن است زودگذر باشد

قیمت ، نمودار و تجزیه و تحلیل طلا (XAU/USD) با نزدیک شدن به جلسه FOMC ، طلا زیر حمایت قبلی ماند. انتظار می رود هرگونه افزایش بیشتر محدود باشد. نشست روز چهارشنبه FOMC بازار طلا را تحت کنترل نگه می دارد زیرا معامله گران به جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو نگاه می کنند تا

کد خبر : 107162
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
هرگونه استراحت بالاتر ممکن است زودگذر باشد


قیمت ، نمودار و تجزیه و تحلیل طلا (XAU/USD)

  • با نزدیک شدن به جلسه FOMC ، طلا زیر حمایت قبلی ماند.
  • انتظار می رود هرگونه افزایش بیشتر محدود باشد.

نشست روز چهارشنبه FOMC بازار طلا را تحت کنترل نگه می دارد زیرا معامله گران به جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو نگاه می کنند تا به آنها توضیح دهد که بانک مرکزی چه زمانی برنامه خرید اوراق قرضه 120 میلیارد دلاری خود در ماه را پس می گیرد. دلار آمریکا در هفته های گذشته با این انتظار که صندلی پاول ممکن است نکاتی را نشان دهد ، پیشنهاد خود را افزایش داده است ، اما با قیمت تمام شده ، هرگونه ناامیدی سخت می تواند دلار را فروخته و قیمت طلا را افزایش دهد. هرگونه حرکت بالاتر اما به احتمال زیاد کوتاه مدت خواهد بود زیرا کاهش زمان بستگی به زمان و زمان آن دارد و دلار سبز طی چند ماه آینده بالاتر خواهد رفت.

با استفاده از برنامه اطلاعات و رویدادهای منتشر شده در بازار را به روز نگه دارید تقویم DailyFX

نمودار روزانه طلا ، فلز گرانبها را در سطح مهمی نشان می دهد که بر اساس سطح فیبوناچی 50 درصدی حرکت مارس 2020/آگوست 2020 است. این سطح همچنان به جذب قیمت ادامه می دهد و اکنون به عنوان مقاومت 1763 دلار در اونس عمل می کند. – 1837 دلار/اونس محدوده تجاری که از اواسط ماه ژوئن ، قبل از سقوط ناگهانی اوایل آگوست ، تحت تأثیر قرار گرفته است. شکستن و بستن پشتیبان باعث می شود طلا به سمت بالا حرکت کند ، هرچند مجموعه ای از پایین ترین و پایین ترین سطح و هر سه میانگین متحرک ساده تا 1800 دلار در اونس وجود دارد. این احتمال وجود دارد که هر تجمع کوتاه مدت باشد.

طلا (XAU/USD) نمودار قیمت روزانه 21 سپتامبر 2021

داده های معامله گران خرده فروشی نشان دادن80.44 trad از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران طولانی به کوتاه 4.11 به 1 است. تعداد معامله گران خالص 3.02 درصد کمتر از دیروز و 10.69 درصد بیشتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 9.75 درصد بیشتر از دیروز و 0.47 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم ، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت طلا ممکن است همچنان در حال سقوط باشد.موقعیت یابی نسبت به دیروز خالص کمتر است ، اما نسبت به هفته گذشته بیشتر خالص است. ترکیبی از احساسات جاری و تغییرات اخیر به ما تعصب بیشتر در معاملات طلا می دهد.

نظر شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی ؟؟ می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1به





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.